Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Du kanske kan nyttja "refer a friend" och sedan ge han den belöningen. tänkte göra de me men ändrade mig, blir b2b för honom. typ enda stället som har nl 2 som han ska börja på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Ute ur 25 k , 40 k går hyffsat 100/300 , master classic tappade jag precis lite i efter top träff mot set , men 100 k lever jag fortfarande i vi får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 PRIMA = Fjonkan - KÄRLEK? Fjonkan = PRIMA + KÄRLEK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 PRIMA = Fjonkan - KÄRLEK?Fjonkan = PRIMA + KÄRLEK? öhhh what `? för övrigt totalt kortdöd i alla turrar . letar push i 100 k , har skaplig stack i40 k men får ju fan inga händer, master classic går sådär , hittar inga händer Helt enkelt KORTDÖD men men jag jobbar på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 MEEEEEENNN JÄVLA FITTRIGGGGGGG HELT INSANE!!!!!! KK utg +2 höjer 3.5 bb , en syn , flopp Q 64 jag all in han synar med AK FITT UNGEN DRAR IN J 10 på turn och river, alltså seriöst finns inte riggen så är min morsa president av usa , jävla äckel CARLOSPOKER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 tiltar mig ur 40 k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 34/75 i 100 k på ipoker , tripplade upp på bubblan när jag pushade AJ mötte upp Q j och en foldad raise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 30/55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 30/55 keep up the updates Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 15/43 just nu , mitt bord är ruskigt tight så passar mig bra, får även rail hjälp av Pokerfejset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 gahahhh losade JJ mot KQ 50 k kvar med blinds 5/10k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 dubblade A8 mot 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 14/32 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 14/32 klonka hem det, vad får ettan? average?stack osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 klonka hem det, vad får ettan? average?stack osv? 1; 25 k $ Average 88 k , jag har 125 k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 DUBBBLAR 238 k nu CHIPLEADER!!!!! med 31 spelare kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 DUBBBLAR 238 k nu CHIPLEADER!!!!! med 31 spelare kvar KLONKA:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 KLONKA:-D ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 1/23 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 5/17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 sista breaket nu innan finaltable , 6/14 kvar, hoppas på finaltable skulle vara rättvist mot utdragningen i master classic men men vi får se updates lär komma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 FINALTABLE BITCHES Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 9 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 8 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 7 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts