Djens Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Jättetilt, fortfarande bränd på ryggen så jag kan inte sola idag Får spela 3000 rakade händer..eller nåt istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 LOL Så går det om man surfar på jobbet hinner inte läsa. Var övertygad om att jag såg en J på river. Tur man är moderator, här skall rensas missförstånd [Edit]Done! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 ok, då hänger t.om. jag med! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1092841,00.html Lite goda nyheter såhär iaf i den sjuka värmen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 ok, då hänger t.om. jag med! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1092841,00.html Lite goda nyheter såhär iaf i den sjuka värmen. Gött, nu kan du få ha din yogurt och dofilus ifred hemma i kylen, då grinders kommer på besök. //Arne Hegerfors Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 va? Jahopp, stuck$2k och kastat sönder min mobiltelefon i golvet, kul liv man har. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 lol, jag har på ett år tagit sönder 2 stycken möss, ett tangentbord och två stycken mobilen. skönt att man inte är ensam Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Gött, nu kan du få ha din yogurt och dofilus ifred hemma i kylen, då grinders kommer på besök. //Arne Hegerfors Jag lolade faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 lol, jag har på ett år tagit sönder 2 stycken möss, ett tangentbord och två stycken mobilen. skönt att man inte är ensam Du och Djens ska få en sådant där modern poker.se neckhanger att hänga mobilen i. Då kan ni inte kasta den så långt, i alla fall inte utan att det gör ont. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Jag hade faktiskt sönder tangentbord när jag spelade othello som mest. Inte ett, utan mer ett...tvåsiffrigt antal. Det gick så långt att de andra VM-spelarna när jag förlorade en match på tid eller i näst sista draget eller liknande skrev i chatten att jag skulle "watch the keyboard!". Jag är lite lugnare numer, faktiskt. Ola har gett mig Full Tilt stress guys, och de brukar jag någon gång per månad kasta in i en korgstol som råkar stå i arbetsrummet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Gött, nu kan du få ha din yogurt och dofilus ifred hemma i kylen, då grinders kommer på besök. //Arne Hegerfors ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 ? Fildelare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Fildelare Där trillade polleten ner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Kom på det förresten, vart är Nusseman nuförtiden? Appel har ju fått ta över jobbet som "Nallebjörns-moderator" nuförtiden, men vart tog nusse vägen... Enligt wikipedia: "Nallebjörn eller teddybjörn är en typ av kramdjur, en leksaksbjörn i tyg eller annat mjukt material med stoppning." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 http://www.nallepoker.com http://www.teddybearpoker.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Kom på det förresten, vart är Nusseman nuförtiden? Appel har ju fått ta över jobbet som "Nallebjörns-moderator" nuförtiden, men vart tog nusse vägen... Enligt wikipedia: "Nallebjörn eller teddybjörn är en typ av kramdjur, en leksaksbjörn i tyg eller annat mjukt material med stoppning." Nu blir jag förvirrad. Är inte det Kfluffie du beskriver? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 back 3k förrgår back 3,5k igår back 1,5k idag efter 10 min. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Odds på att jag bustar udner sommarn? Satsa pengar på att en spelare går gul här. back 4k idag just nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 usch, sick, men du är väl fortfarande plus 2007? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Hej och hå, kämpa på. Förr eller senare vänder det om du spelar bra och inte tiltar. Aight! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Lever du på pokern, får jag bara fråga lite oförskämt hur du klarar dig om du backar säg 10K $ en månad? Och spelet, har du ingen kompis som kan typ sitta o kolla på dig när du lirar eller någonting så att du håller dig i skinnet ? över msn eller vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Djens är förmodligen multimiljonär så skulle nog inte ta det där vadet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Djens är förmodligen multimiljonär så skulle nog inte ta det där vadet. HEJ NEBBIS!! *puss* Edit: När ska vi fika? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 ta ett break från nätet och kom till vegas o lek lite med oss... /skuja o scherm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Lever du på pokern, får jag bara fråga lite oförskämt hur du klarar dig om du backar säg 10K $ en månad?Och spelet, har du ingen kompis som kan typ sitta o kolla på dig när du lirar eller någonting så att du håller dig i skinnet ? över msn eller vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Nu blir jag förvirrad. Är inte det Kfluffie du beskriver? Appel är lite som Björne med kaffe och cigg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts