EAK Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Jisses, jag blir allt lite sugen på att lära mig PLO av mannen själv. Frågan är dock om det är värt vad nu kostnaden blir. Djens är ju king of swings och själv är man en smygplussare. Vete fan om jag har psyke för att spela Omaha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Det vbet man aldrig innan man har testat! -$1k till slut igår. Gjorde väl en del tveksamma spel Nu äre hejdå med internet och all poker i några dagar. Hej primitiva tillstånd! Jag svarar på alla PM när jag kommit hem, är lite stressad just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hemma, tjockare och gladare Min "studiegrupp" börjar ta form, sista dagen för anmälning via PM är på onsdag, 00:00. Alla som anm'lt sig och passar in på kriterierna får då ut mer info ang. innehåll/betalning. Angående mitt spel så vet jag inte om det blir nåt spel ikväll, tjejen är här , Kanske lite ikväll, däremot blir det mycket heeeela veckan sen Som sagt, 5/10 krossen ska påbörjas innan Juli är slut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MORR_o.O Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hemma, tjockare och gladare Min "studiegrupp" börjar ta form, sista dagen för anmälning via PM är på onsdag, 00:00. Alla som anm'lt sig och passar in på kriterierna får då ut mer info ang. innehåll/betalning. Angående mitt spel så vet jag inte om det blir nåt spel ikväll, tjejen är här , Kanske lite ikväll, däremot blir det mycket heeeela veckan sen Som sagt, 5/10 krossen ska påbörjas innan Juli är slut. Så att anmäla sig är inte bindande? Man kan hoppa av när man sett priserna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Så att anmäla sig är inte bindande? Man kan hoppa av när man sett priserna? Nej när du väl har skrivit ett PM till Djens är du bunden till 10 lektioner du inte vet priset på, VARNING! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MORR_o.O Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Nej när du väl har skrivit ett PM till Djens är du bunden till 10 lektioner du inte vet priset på, VARNING! Ville bara undanröja mina föga påtryckande minoritetskänslor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Sådär ja, hann sätta mig lite och bli fantastiskt utdragen. Är mkt för trött, lägger ner innan jag börjar tilta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Okej, I Juli så ska: $20k i vinst infinna sig. 65000 händer inspelas. $4k i bonus infinna sig. Samt göra några få spelare till mycket bättre PLO spelare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Vad landade månadsresultatet på i juni? Man försöker hänga med i svängarna, men det är ruggigt svårt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Okej, I Juli så ska:$20k i vinst infinna sig. 65000 händer inspelas. $4k i bonus infinna sig. Samt göra några få spelare till mycket bättre PLO spelare. Vad är det för bonusar du spelar? glglgl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Tilt på ditt slowplayande! Borde anat ugglor i mossen kanske. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Vad landade månadsresultatet på i juni? Man försöker hänga med i svängarna, men det är ruggigt svårt. Bra fråga, jag skulle gissa på runt +7-8k inkl. rb Vad är det för bonusar du spelar? Bara en liten på Parbet, men bonus/RB e ju samma sak =P Borde anat ugglor i mossen kanske. Mjaaa, vad ska jag ha? +1,3k idag. Ganska nöjd, men inte jättenöjd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 ok, tänkte lägga ut en av de frågorna jag haft absolut svårast att besvara senaste åren. Om du foldar bäst hand, men skulle blivit utdragen, är det då en dålig eller bra fold? Och inte "+Ev är alltid +Ev" etc, vi ska se det ur ett filosofiskt perspektiv. Vi kan kalla frågan för "Djens paradox" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 ok, tänkte lägga ut en av de frågorna jag haft absolut svårast att besvara senaste åren. Om du foldar bäst hand, men skulle blivit utdragen, är det då en dålig eller bra fold? Och inte "+Ev är alltid +Ev" etc, vi ska se det ur ett filosofiskt perspektiv. Vi kan kalla frågan för "Djens paradox" Hehe, det är en jobbig fråga, råkade tajma ut QQ på QTx med två i samma färg, de övriga två fick in degen på floppen och han med färgdrag hittade färgen på rivern. Till en början blir man ju riktigt bitter, men med resultatet i hand känns det ändå lite som tur i oturen för att använda en klyscha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Som du formulerat den så är det en bra fold eftersom du vet att du blir utdragen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 ok, tänkte lägga ut en av de frågorna jag haft absolut svårast att besvara senaste åren. Om du foldar bäst hand, men skulle blivit utdragen, är det då en dålig eller bra fold? Och inte "+Ev är alltid +Ev" etc, vi ska se det ur ett filosofiskt perspektiv. Vi kan kalla frågan för "Djens paradox" För att kunna svara på det måste man börja blanda in parallella världar, utgången blir naturligtvis annorlunda om du foldar eller synar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Back 6,3k idag. Var 2k upp innan kvällsessionen. döda mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Back 6,3k idag.Var 2k upp innan kvällsessionen. döda mig. Var du cool, calm and collected mellan -3K$ och -6.3K$? Känns som att du har extremt stora problem att sluta lira när det går dåligt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Nej, jag har extremt stora problem att inte spela den där sista sessionen när jag är trött, uttråkad och inte har nåt bättre för mig. Det var riktigt jäkla onödigt. Öhhh...cool calm o collected att syna ner på brädan 5T3TJ med 99xx mot tightpassiv nisse? 6beta sig allin pre för 1k på 3/6 med 3579ds mot samma nisse? Dra på openended med dubbla färgdrag ute utan ett av färgdragen? etc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Idag tänkte ajg: "Idag ska jag inte slösurfa eller göra massa onödigt utan tokgrinda" Nu är klockan 10 och ajg sitter och tittar på Blade serien och har inte spelat en hand Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 nattens finaste än så länge, en motståndare floppar royal. Jag drar RR fyrtal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Idag tänkte ajg:"Idag ska jag inte slösurfa eller göra massa onödigt utan tokgrinda" Nu är klockan 10 och ajg sitter och tittar på Blade serien och har inte spelat en hand Var det där ett framtidsinlägg? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Vad e du för pokerspelare? du har till o med koll på klockan! Snart vet du väl vilken dag det e med!!! 5 spelade timmar, och breakeven, jag blir knäpp! =) Dagens bästa hand: Toptvå+fd emot uppenbar AAxx. Floppen kommer Q85 , jag har QKJ8. Han pottar, jag degar, han steker som 17 o man isner han inte har färgdraget, skriver "FLUSH DRAW" i chatten. då instasynar han, färgdraget missar men tvåparet står Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Såja, en 3 timmarsession som slutar...Breakeven Det här är komiskt. Men som Othello sa, PLO e som FL, händer inget, händer inget, händer inget, händer massor. Dagens idiotitankar klockan 00:00 "Hur ska jag tillaga kycklingvingarna i ugnen?" "Med en ugnsäker form!" "hur ser en sån ut?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Slutar upp idag. "Ulle" ifrån Norge kom in o stordonerade HU, tappade lite mot slutet, men men, börjar bli lite trött...och var back innan dess, så inget storplus. Nåt k kanske, men bra mycket bättre än min standard att gå breakeven just nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts