Luap Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Är du vaken?titta på Tv4+! tokigt söt donna som leder det inatt. Bryr du dig om mitt spel? runt 10k+ just nu... Tack för tipset. Dock är jag rätt inställd på porrfilm just nu, så det får bli en annan gång. Anyway, tänkte mest säga grattis till $10k-plusset. En sak till, du är inte sugen på eventuella coachingsessioner mot betalning, eller? Mitt omaha-spel är ungefär lika raffinerat som en gråsten just nu. Well well, GL,HF,WP,GG,FU,LOL osv osv osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 http://www.aftonbladet.se/goteborg/article597944.ab Ibland önskar man att det fanns dödstraff i sverige. Jag tycker dödsstraff är en för lindrig väg för svin som dessa. Livstid med fri "uppfostran" från övriga interner låter mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 – Den här domen var inte vad vi hoppats på och därför kommer vi att överklaga den, säger Johan Länström. lol? undrar förövrigt om advokaten kan sova gott när han gjort allt för att få ett så lindrigt straff som möjligt åt en pedofil Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 vad ska advokaten göra? Sätta dit sin klient? Att ha rätt till ett adekvat försvar i ett brottsmål tycker jag är en rätt bra grej oavsett brott man är åtalad för, du håller inte med manshora? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 +$13200 just nu för dagen and counting. Behövde en break bara. Rekorddag för cashgame som det är nu iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 nu sätter väl dagsboksmotriggen in, men anyway....en fin graf. Fast det här är bara över 2 av sajterna, de andra är missvisande, och stirra er inte blinda på datumen, PTO e lite knäpp. titta istället på den sista tusenhändersrushen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Går bra ser jag, du spelar inte så jätte mycket heller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 nu sätter väl dagsboksmotriggen in, men anyway....en fin graf.Fast det här är bara över 2 av sajterna, de andra är missvisande, och stirra er inte blinda på datumen, PTO e lite knäpp. titta istället på den sista tusenhändersrushen. har du byggt grafen med PokerTracker? hur gör man det isf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 http://www.aftonbladet.se/goteborg/article597944.ab Ibland önskar man att det fanns dödstraff i sverige. Jag tycker dödsstraff är en för lindrig väg för svin som dessa. Livstid med fri "uppfostran" från övriga interner låter mycket bättre. tror den där killen kan få det tungt i fängelset, inte direkt poppis med folk som utnyttjat barn sexuellt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 tror den där killen kan få det tungt i fängelset, inte direkt poppis med folk som utnyttjat barn sexuellt. That's what I mean... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 That's what I mean... i know Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 -->Patfor sover troligen mellan 16->02 Ring tidigt imorrn bitti om du tänkt ringa ikväll. Annars: Variance: Nya grannar Brag : Det är två tjejer Beat: En av de kan vara riiktigt ful med otur Brag: Mitt livs bästa CG dag är ett faktum [x] Blonda kvinnliga grannar [ ]Bilder Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 -->Patfor sover troligen mellan 16->02 Ring tidigt imorrn bitti om du tänkt ringa ikväll. Annars: Variance: Nya grannar Brag : Det är två tjejer Beat: En av de kan vara riiktigt ful med otur Brag: Mitt livs bästa CG dag är ett faktum [x] Blonda kvinnliga grannar [ ]Bilder [ ] he put you on AK vågar du fortsätta spela även fast du tangerat cg-dagstoppen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 va fan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Att svenska mästaren säger "Jag trodde du kunde spela omaha Djens" efter handen ger ett klart meddelande: Spela med mig. ** Game ID 1570158745 starting - 2007-08-23 01:34:57 ** Momo [Omaha] (5.00|10.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money - diggy91 sitting in seat 1 with $205.05 - tjooh sitting in seat 2 with $2321.50 - Djens83 sitting in seat 3 with $1048.41 - mouje sitting in seat 4 with $945.00 - ztorkiz sitting in seat 5 with $995.00 [Dealer] - yokomono sitting in seat 6 with $2534.59 yokomono posted the small blind - $5.00 diggy91 posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Djens83: , , , tjooh folded Djens83 raised - $20.00 mouje called - $20.00 ztorkiz raised - $95.00 yokomono folded diggy91 folded Djens83 called - $95.00 mouje folded ** Dealing the flop: , , Djens83 checked ztorkiz bet - $225.00 Djens83 raised - $900.00 ztorkiz went all-in - $675.00 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Djens83 shows: , , , ztorkiz mucks: Djens83 wins $2022.00 from the main pot Tilta mig inte mer djens kan väl inte säga att det är en normal syn preflopp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 AAxx är inte alltid nöten ztorkiz... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Nu är inte jag ngn expert på PLO, men 4486 känns inte direkt ngt jag skulle ta syn med efter att knappen har pottat pre. Men vet man hur korten skall spelas, och slängas vid halvträff så funkar det kanske.. vad vet jag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Nu är inte jag ngn expert på PLO, men 4486 känns inte direkt ngt jag skulle ta syn med efter att knappen har pottat pre. Men vet man hur korten skall spelas, och slängas vid halvträff så funkar det kanske.. vad vet jag.. Djens är inte weak tight... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Nu är inte jag ngn expert på PLO, men 4486 känns inte direkt ngt jag skulle ta syn med efter att knappen har pottat pre. Men vet man hur korten skall spelas, och slängas vid halvträff så funkar det kanske.. vad vet jag.. Träffar man fint med en sån där starthand är det jackpot. Om man missar är den oerhört lättkastad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 kanske trodde att moeje skulle syna och vid bra träff, set/tvåpar/str8/stegdrag, är det ju bara checka och potta om. gillar det med PLO, är man ur position är det bara att checka så får man ett helt pottbet in i sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Floppa set plus nötflush drag känns svårt att folda den då elller? Måste ju nästan vara en 60-40 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 -->Patfor sover troligen mellan 16->02 Ring tidigt imorrn bitti om du tänkt ringa ikväll. Skön dygnsrytm... Hade iofs gärna haft en likadan om det hade medfört samma pokerinkomster! Enligt SMHI så ser det bra ut fredagkväll, sedan blir det 6-8 m/s västligt under lördag-söndag vilket är gränsfall att kunna gå ut i. Fredag är alltså ett hett tips om du vill fiska kräftor i helgen. Regnkläder och gummistövlar är ett måste, blött och fiskigt.... Återkommer med ett PM om fredag kväll fungerar. /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Floppa set plus nötflush drag känns svårt att folda den då elller? Måste ju nästan vara en 60-40 Hur kan det komma sig att Djens vann potten me stege då när river parar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mejer Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Hur kan det komma sig att Djens vann potten me stege då när river parar? Låter helt klart riggat, fast man är rätt rungood om man vinner med stege vs kåk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Nu prata jag i nattmössan AA plus nötfärgdrag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts