fcmange Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Hej, jag undrar vad de olika siffrorna hos pokertracker betyder? x/y/z alltså! och sen även om ni tror att det är värt att införskaffa PT om man spelar NL200SEK och NL500SEK på SS? Citera
Nojjby Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Men va fan, den här frågan var ju uppe i förrgår ju... Leta i nåt som börjar på F och slutar på Q. TIPS: Det du söker efter har tre bokstäver och ett A nånstans i mitten också. Citera
fcmange Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2007 eller så skriver så skriver du bara vad de betyder? orkar du lägga ner tid på att skriva dedär meningarna orkar du väl skriva ett korrekt svar? Citera
eurythmech Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Om folk som du får det dom vill utan att själva leta efter det som redan finns skrivet, så kommer fler personer uppträda som du. Om man beivrar den här typen av nedskräpande så kanske kanske forumet förbättras. Citera
fcmange Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2007 Frequently Asked Questions snälla Citera
Gyre Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 eller så skriver så skriver du bara vad de betyder?orkar du lägga ner tid på att skriva dedär meningarna orkar du väl skriva ett korrekt svar? Sökfunktionen finns av en anledning. Hade du lagt ner tiden det tog att skriva ditt svar till honom på att söka hade du redan tagit reda på det. Jag orkar inte skriva vad det betyder iaf, på tok för jobbigt. Citera
fcmange Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2007 jaja, jag hade iallafall en annan fråga jag gärna får svar på: och sen även om ni tror att det är värt att införskaffa PT om man spelar NL200SEK och NL500SEK på SS? Jag spelar väl i snitt 2 timmar per dag Citera
fcmange Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2007 hoppas att den frågan inte är lika jobbig att besvara som den andra Citera
Nojjby Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 snälla Vad är det nu jag ska göra? Om du inte fattar det jag skrivit hittills är det definitivt inte mitt problem... Citera
Nojjby Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 hoppas att den frågan inte är lika jobbig att besvara som den andra Alltså inse, jag sa ju vart du skulle gå för att hitta svaret på frågan i min allra första post... Du är ingen korsordslösare va? Citera
brainslicer Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Man kan ju också... ...på progget man installerat Citera
fcmange Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2007 Alltså inse, jag sa ju vart du skulle gå för att hitta svaret på frågan i min allra första post... Du är ingen korsordslösare va? ¨tiltar på dig Citera
Nojjby Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 ¨tiltar på dig Här hade jag kunnat skriva nåt mer om hur uppenbart inkompetent du verkar vara. Men det gör jag inte, snällt va? Citera
Batch Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 jaja, jag hade iallafall en annan fråga jag gärna får svar på: och sen även om ni tror att det är värt att införskaffa PT om man spelar NL200SEK och NL500SEK på SS? Jag spelar väl i snitt 2 timmar per dag Om du inte orkar läsa på vad de olika siffrorna betyder så tvivlar jag på att du kommer orka sätta dig in i hur du kan använda dessa siffror för att gynna ditt spel. Så jag tror inte det är värt att införskaffa PT för dig. Detta skriver jag inte för att vara dryg utan det är vad jag tror. Citera
brainslicer Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Har för mig jag känner igen nicket från MZ??...om du orkar pilla med managerspel orkar du väl pilla med PT manualen, hehe Citera
esej Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Hej,jag undrar vad de olika siffrorna hos pokertracker betyder? x/y/z alltså! x=vp$ip y=PFR z=post-flop AF (eller total AF, har aldrig fattat om det finns en konvention här eller inte, borde vara post flop iaf imho) Om du inte vet vad någon av förkortningarna betyder (eller vill veta mer) rekommenderar jag http://www.fuckinggoogleit.com, eller vilken halv ok + poker sida/forum som helsts sök funktion. jaja, jag hade iallafall en annan fråga jag gärna får svar på: och sen även om ni tror att det är värt att införskaffa PT om man spelar NL200SEK och NL500SEK på SS? Jag spelar väl i snitt 2 timmar per dag Ja, jag tror det. over and out Citera
Jerico Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 PT är sjukt värt om man multitablar och kanske inte alltid har koll på exakt alla fi vid borden. Det är inget fullvärdigt substitut för reads dock... Citera
Recommended Posts