ElegantBB Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manga_s Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 intressant inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Creadle Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 efter mina 5-6 års av tränings erfarenhet, har jag för mig att man som max kan öka 30g/ren muskel massa i veckan 52/2=26 veckor,,,,,,,,,,,, 26*30=780g det är ioförsig för oss som redan är tränade, då ligger man på max 1-2 kg rena muskler pär år med att levea som en guru över träning och kosten. att han gått upp 10-15kg ren muskler är inte sant, helt omöjligt. per varje kilo muskler har han laggt på sig ett kilo fett som inte syns. så bästa fall 5-6kg muskler för en helt otränad person skulle jag tippa på i bästa fall på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Om han samtidigt trycker stora mängder oxhormoner eller annat tillväxthormon så kanske det funkar (har sett en del skräckexempel efter mina år i restaurangbranchen) men 15kilo låter nog för mkt ändå. Creadles inlägg låter som helt korrekt i mina öron om man inte TOKfuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts