Gå till innehåll

ERIK123 pratar sanning?


sentenced

Recommended Posts

  • Svars 153
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är du frisk? 1-2 kg muskler per år som max?

 

Har du någonsin tränat i ditt liv ?

 

Nej, det har han troligen inte.

 

10 kg på 6 månader kan gå med otillåtna medel om man startar från 0. Dessa 10 kg är naturligtvis inte ren muskelmassa.

 

Att han skulle tjäna lika bra som Foppa är ju rent ut sagt löjligt att höra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur i helvete diskuteras muskelmassebiten nästan utestlutande medans hans uttalade om intjänade pengar lämnas nästan oberört?

Det här är ett pokerforum och inget jävla broilerforum. Ffs.

 

Vadå - kost och fysik som är SÅ viktigt i poker... ;-):-P

 

...den biten av intervjun att han skulle gått upp så många kg muskler på ett år var helt enkelt 10ggr sjukare än att han skulle tjäna lika mkt som Foppa. Erik123 på steroider, fan vad coolt annars - fatta hans LAG spel en "dålig dag"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att folk ens tror att Erik kan ha gått upp tolv kilo rena muskler på ett halvår är så skrattretande så det finns inte.

Till och börja med saknar Erik alla de för utsättningar som finns för att bli stor. Lång och smal.... Mer cyklisttypen. Han har alltså få, långa muskelfibrer med ett tunt tvärsnitt som mer lämpar sig för uthållighetsaktivitet än explosiv sådan. Kroppen kan inte producera muskelfibrer. så du kan bara försöka göra dom du har större....

 

Appropå möjligjhet att lägga på sig muskelmassa hit och dit....

Tränade sjukligt seriöst mellan åren 97-04. Och då menar jag sjukligt seriöst, ALLT kretsade kring träningen och att bli grov. (Löjligt, jag vet...)

Jag började på ca 83-84 kg och när jag var som störst vägde jag 97 kilo grymt deffad. Längd 186 cm.

Vägen dit bestod förutom 100% riktig kost+kosttillskott, extremt seriös träning och 3 st 10-veckors kurer med anabola steroioder. Kurerna jag gick på är dom tyngsta som finns, tillväxthormon undantaget.

 

Merparten av min viktökning kom från kurerna samt mitt första år med seriös träning.

Givetvis har jag inte dom maximala genetiska förutsättningarna för att bygga massa, men jag bedömer dom som klart över genomsnittet. Till motsats mot Erik.

 

Således- Erik, och ingen annan heller, har någonsin gått upp så mycket muskler på så kort tid. Nu vet ni. Case closed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå möjligjhet att lägga på sig muskelmassa hit och dit....

Tränade sjukligt seriöst mellan åren 97-04. Och då menar jag sjukligt seriöst, ALLT kretsade kring träningen och att bli grov. (Löjligt, jag vet...)

Jag började på ca 83-84 kg och när jag var som störst vägde jag 97 kilo grymt deffad. Längd 186 cm.

Vägen dit bestod förutom 100% riktig kost+kosttillskott, extremt seriös träning och 3 st 10-veckors kurer med anabola steroioder. Kurerna jag gick på är dom tyngsta som finns, tillväxthormon undantaget.

 

Merparten av min viktökning kom från kurerna samt mitt första år med seriös träning.

Givetvis har jag inte dom maximala genetiska förutsättningarna för att bygga massa, men jag bedömer dom som klart över genomsnittet.

 

 

Jaha, visste inte att detta var en skryt tråd, fel av mig :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var skryt?

Jag beskrev hur jag levde och tränade för att understryka mina argument mot dom som tror på dessa rigorösa muskellmassaökningar på kort tid.

 

Ser inte mitt tidigare liv som ngt jag är stolt över, utan bara en erfarenhet, i framtiden kanske tom en dålig erfarenhet....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också levt livet torberg beskriver (3-4år) innan jag började med pokern och har kvar ett tiotals vänner som tävlar i bodybuilding. Och det han säger stämmer till 100%. Det sjuka är att folk inte förstår hur jävla synligt är bara man ökar 1kg muskler. 10kg ren muskelmassa kan ta en livsstid att öka för folk av eriks slag, dvs vanliga icke kurande människor utan tävlingsambitioner i bodybuilding.

 

Gå in på ett seriöst träningsforum och fråga om man kan öka 7kg ren muskelmassa på ett år och de kommer skratta åt er som när folk här ibland påstår att de gör 30bb/100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, visste inte att detta var en skryt tråd, fel av mig :twisted:

 

 

Du verkar vara en konstig prick. En lirare skriver och erkänner att han bajsade på sig under några år och du ser det som skryt?????

 

 

 

För övrigt är jag förvånad över att det blev en så stor sak av Eriks uttalande. Det troliga är väl att han började träna, la på sig ca 15 pannor utan att känna sig fet och uttryckte det som att han la på sig 15 kg muskler. Killen har varit en tarm i hela livet och nu står han där och känner sig lite krallig och faan så mycket starkare än tidigare. Men alla, även han, jag lovar, förstår väl innerst inne att en sån viktuppgång givetvis inte enbart beror på 100 % muskler. Killen är ju pokerspelare och inte byggare, hur upprörande kan det vara att han slinter lite med terminologin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var skryt?

Jag beskrev hur jag levde och tränade för att understryka mina argument mot dom som tror på dessa rigorösa muskellmassaökningar på kort tid.

 

Ser inte mitt tidigare liv som ngt jag är stolt över, utan bara en erfarenhet, i framtiden kanske tom en dålig erfarenhet....

 

Kan du förklara för en som inte förstår varför man tar steorider/tillväxthormoner?

 

Jag kan förstå att man tar det för att ev. vinna OS på 100 meter vilket ju kan generera en del framtida intäkter men att som vanlig kille som tränar seriöst på gym så är det svårare att förstå.

 

Björn85 får också gärna svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skön tråd, det är sånt här som gör att jag fortfarande läser det här forumet... keep it up

 

mm samma här :lol:

 

verkar iaf som dom flesta är överens om att Erik123 pratat om att han gått upp 10 kg typ och ville understryka att det var av styrketräningen, inte kebabpizzorna.

 

Sen vidare till foppas lön, det var 50 mille utan sponskontrakt eller hur var det?

I den dära filmen erik var med i för typ ett halvår sen sa han att låg runt +-500k om dagen, säkert förbättrat detta men räcker det för att komma upp i 70 mille stuket?

Delar man 70 mille (tänker att han nog borde få 20 mille iaf i spons) på 365 blir det typ 192k, men orka spela varje dag lixom :lol: så erik får nog upp och snitta 250k om dagen för att tjäna som foppan. Doable?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tränade sjukligt seriöst mellan åren 97-04. Och då menar jag sjukligt seriöst, ALLT kretsade kring träningen och att bli grov. (Löjligt, jag vet...)

 

Är väl inte löjligt?. Alla har olika intressen. Det är löjligt att smutskasta personer och intressen som man själv inte förstår.

Hur många är det inte som tycker det är löjligt när man säger att ens jobb är poker.

Är en konstnär som målar tavlor 12 timmar om dygnet löjlig? Eller är en person som viger sitt liv åt att bli bäst på att hoppa högt över en pinne löjlig?

Är någon som går till sitt jobb 8 00 på morgonen och kommer hem 17 00 och spenderar kvällen med barnen löjlig?

Allt är upp till var och en vad dom vill göra.

 

 

Vad gäller erik123:s viktuppgång och hela trådens diskution.

Det är lättast att lägga på sig "ren" muskelmassa ju fler punkter du uppfyller.

-ju mindre muskler att börja med, ju mer utrymmer för muskelökning

-kraftig viktminskning och muskelförtvining, har du svält dig själv under längre tid och varit större tidigare går det snabbare att komma tillbaka där du var innan

-hög testosteronhalt i blodet (du är i puberteten eller fejkar en extra pupertet genom testosteron-sprutor(anabola))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det har han troligen inte.

 

10 kg på 6 månader kan gå med otillåtna medel om man startar från 0. Dessa 10 kg är naturligtvis inte ren muskelmassa.

 

Att han skulle tjäna lika bra som Foppa är ju rent ut sagt löjligt att höra.

 

Nej nej jag har inte och du har..Du får väl lägga upp bild på dig så får vi se musklerna.

En bodybuilder går inte upp mer än 3 kg muskler om året. Sen får du väl tro vad du vill men jag tänker inte diskutera med folk som inte vet nåt om styrketräning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar vara en konstig prick. En lirare skriver och erkänner att han bajsade på sig under några år och du ser det som skryt?????

 

 

 

För övrigt är jag förvånad över att det blev en så stor sak av Eriks uttalande. Det troliga är väl att han började träna, la på sig ca 15 pannor utan att känna sig fet och uttryckte det som att han la på sig 15 kg muskler. Killen har varit en tarm i hela livet och nu står han där och känner sig lite krallig och faan så mycket starkare än tidigare. Men alla, även han, jag lovar, förstår väl innerst inne att en sån viktuppgång givetvis inte enbart beror på 100 % muskler. Killen är ju pokerspelare och inte byggare, hur upprörande kan det vara att han slinter lite med terminologin?

 

 

xram, taaaaaaaaaaaaack för den där kommentaren, den summerade det jag har försökt säga men jag var tvungen ha ett utlägg på ett halvt a4.... måste lära mig att försöka hålla in på mängden jag spyr ut...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker alla ska lyssna på AnnaDea nu. Hon har gjort empiriska studier på ämnet! Av de 13 kg hon gick upp på 8 månader måste ju minst 10 vara rena musklar, det är väl uppenbart?! Allt i kroppen är ju fett eller muskler, då måste ju vikt man går upp när man tränar vara nästan rena muskler, eller hur!!!111

 

Och att länka till en uppenbarligen photoshopad bild ger också mycket cred.

 

troll!

 

Annars är hon en han. Och jag skrev kaliper. Något som du uppenbarligen ville missa med flit(?)

 

Lite väl dumt att skrika om trollinlägg när du själv verkar inte ta reda på info? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det har han troligen inte.

 

10 kg på 6 månader kan gå med otillåtna medel om man startar från 0. Dessa 10 kg är naturligtvis inte ren muskelmassa.

 

Att han skulle tjäna lika bra som Foppa är ju rent ut sagt löjligt att höra.

 

Nej nej jag har inte och du har..Du får väl lägga upp bild på dig så får vi se musklerna.

 

Skulle vara årets höjdpunkt att få se Macroman i bodybuilderpose.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...