Gå till innehåll

En SnG-lektion av det sämre slaget...


JLW

Recommended Posts

Hahaha!!!

 

Han kan väl inte vara seriös?

 

Kollade lektion 2, länken ovan är lektion 1. I 2:an börjar han typ med "Jag fick mycket kritik på min förra video men vad kan jag säga, spela mot mig HU. Jag kommer dominera er bla bla.... E-maila mig så kan vi spela"

 

Otroligt undedrhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså är ni säkra på att han inte driver med oss alla? Det är orealistiskt att nån kan vara såhär dum. Lyssna på hans kommentarer, de är ju helt iq befriade. Ne jag tror någon skojar med oss

 

 

Klart han driver med oss, han sitter på Playmoneybord och snackar om att ta ut folk bara på grund av deras avatar :-). Roligare att titta på än att sitta och tentaplugga iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror det är i nåt avsnitt han diskuterar position, det är fint oxå, tror han säger nåt i stil med

 

"Im in early position, which people say is bad position. But I say Bad position is good position, people think You going to have a better hand...."

 

iofs sant

 

men min personliga favorit är trots allt när han kommenterar att han färg och stegdrag på (tror iaf) 25s, preflop :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är bra, driver med oss... har tagit uttryck från andra pokerfilmer däribland att han försöker upprepa allt så det verkligen ska sätta sig. :D Han kan för mycket alla hans uttryck är som från ett proffs, går inte spela så dålig, om man inte är bra helt enkelt. =)

 

Riktigt bra underhållning iaf och glöm inte han är inte seriös :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte... en kille som har som standard att trebeta en UTG-höjning på 8BB med 62s borde nog backa rätt mycket bättre än -52% ROI, men sen är det ju bara över 48 turneringar.

 

Kul film

 

Du har säkert helt rätt. Jag har nog inte vaknat helt än. :-D

Men nog finns det ett och annat vrak till spelare där ute. Ge mig fisknätet! Dags för grind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...