JLW Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Ni kanske har sett den här, men jag skrattade så länge jag tyckte det var värt att chansa. Funderade på att lägga upp den på videoanalysdelen men det kändes lite malplacerat... Enjoy. Citera
Montmartre Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Hahaha!!! Han kan väl inte vara seriös? Kollade lektion 2, länken ovan är lektion 1. I 2:an börjar han typ med "Jag fick mycket kritik på min förra video men vad kan jag säga, spela mot mig HU. Jag kommer dominera er bla bla.... E-maila mig så kan vi spela" Otroligt undedrhållande. Citera
DocLame Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 På Sharkscope tillåts man inte få access till statistik på användarnamnet BuckLoX på PS. Undrar varför... Citera
Appel Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Finns det verkligen spelare så här dåliga Han är ju precis huuur dålig som helst verkar det som ju Citera
Frenter Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Alltså är ni säkra på att han inte driver med oss alla? Det är orealistiskt att nån kan vara såhär dum. Lyssna på hans kommentarer, de är ju helt iq befriade. Ne jag tror någon skojar med oss Citera
Appel Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Alltså är ni säkra på att han inte driver med oss alla? Det är orealistiskt att nån kan vara såhär dum. Lyssna på hans kommentarer, de är ju helt iq befriade. Ne jag tror någon skojar med oss ...eeeh?? Och på vad grundar du dessa tankar? Speciellt med tanke på BuckLoX MTT-stats Citera
Nojjby Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Alltså är ni säkra på att han inte driver med oss alla? Det är orealistiskt att nån kan vara såhär dum. Lyssna på hans kommentarer, de är ju helt iq befriade. Ne jag tror någon skojar med oss Klart han driver med oss, han sitter på Playmoneybord och snackar om att ta ut folk bara på grund av deras avatar . Roligare att titta på än att sitta och tentaplugga iaf... Citera
Frenter Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 jag kollade in några andra av hans videos. Kolla in denna han spelar heads up och kastar jj preflop hehe, nej jag tror han driver men det är ändå jäkligt kul Citera
Appel Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Man får hoppas på det iaf. För annars tycker jag JÄKLIGT synd om hans bankrulle. Men jag har iof varit med om spelare som är OOOERHÖRT korkade i sina tankebanor. Vissa personer verkar inte kunna tänka logiskt mer än ca 3sekunder i taget. Citera
matte med slice Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 WOW! Oavsätt om han driver med oss eller ej så är det underhållning på hög nivå. Det enda som är tråkigt är att det är en playmoney turre..... Hade varit skönare om det var en realmoney. //Matte Citera
Katt3n Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Visste ni att man kan få kåk i färg? Om man har 6d7h och brädan ligger 9dThAh så har man färgkåk. Hjärter över ruter. Man lär sig mycket av att titta på hans filmer. Citera
joch Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Jag har även lärt mig att A2 är favorit över 99 vid en allin-situation preflop. Jag har tydligen varit helt lost tidigare... Undrar omd et finns de som följer hans råd? Citera
PokerFreddie Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 tror det är i nåt avsnitt han diskuterar position, det är fint oxå, tror han säger nåt i stil med "Im in early position, which people say is bad position. But I say Bad position is good position, people think You going to have a better hand...." iofs sant men min personliga favorit är trots allt när han kommenterar att han färg och stegdrag på (tror iaf) 25s, preflop Citera
edsf Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 ...eeeh?? Och på vad grundar du dessa tankar? Speciellt med tanke på BuckLoX MTT-stats Jag vet inte... en kille som har som standard att trebeta en UTG-höjning på 8BB med 62s borde nog backa rätt mycket bättre än -52% ROI, men sen är det ju bara över 48 turneringar. Kul film Citera
Lolle Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Han är bra, driver med oss... har tagit uttryck från andra pokerfilmer däribland att han försöker upprepa allt så det verkligen ska sätta sig. Han kan för mycket alla hans uttryck är som från ett proffs, går inte spela så dålig, om man inte är bra helt enkelt. =) Riktigt bra underhållning iaf och glöm inte han är inte seriös Citera
Appel Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Jag vet inte... en kille som har som standard att trebeta en UTG-höjning på 8BB med 62s borde nog backa rätt mycket bättre än -52% ROI, men sen är det ju bara över 48 turneringar. Kul film Du har säkert helt rätt. Jag har nog inte vaknat helt än. Men nog finns det ett och annat vrak till spelare där ute. Ge mig fisknätet! Dags för grind. Citera
ShazPur Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 "...A9... I rather prefer 94 because of the straight posibilities..." Det måste vara på skoj. Åtminstone var det rätt skoj. Fast inte blir man väl av med observer chat så där fort när man skriver något förolämpande efter att ha åkt ut? Citera
Kena79 Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Visste ni att man kan få kåk i färg? Om man har 6d7h och brädan ligger 9dThAh så har man färgkåk. Hjärter över ruter. Man lär sig mycket av att titta på hans filmer. Aldrig hört uttrycket "bondkåk" ?! Citera
Katt3n Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Aldrig hört uttrycket "bondkåk" ?! Skojar du? Det "finns" alltså en sån grej? Citera
HeyHeyMyMy Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=RFZhuaKu2QE&mode=related&search= Citera
Snusarn Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 "I dont even know why I folded a queen there. Wasn't paying attention. Jesus.." Ang. Q6o i tidig pos pf. Stor humor faktiskt Citera
Big Less Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 "I dont even know why I folded a queen there. Wasn't paying attention. Jesus.." Ang. Q6o i tidig pos pf. Stor humor faktiskt ...men blixtviker JJ heads up. Självklart är han inte allvarligt. Ganska kul ändå dock. Citera
Recommended Posts