Fetto Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 Hur ofta lär Fi bluffrejsa river här? Tillräckligt ofta för att vi ska syna med set. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 Tillräckligt ofta för att vi ska syna med set. Och det vet du hur? Skulle gärna se någon matematisk uträkning på det. Du verkar vara säker på din sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 Och det vet du hur? Skulle gärna se någon matematisk uträkning på det. Du verkar vara säker på din sak. GOD JUL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 GOD JUL Du är för run good helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2007 GOD JUL alleman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Hur gick det i Svs turren, julbord, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 27 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2007 Hur gick det i Svs turren, julbord, då? kom nån plats ITM, sen åkte jag med AJ i BB mot knappöppnarens AQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Ser att du spelar en Round 5 nu på prima, hur är motståndet på dom tycker du? Verkar det vara många som spelar ihop? Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Tjenare wheelinho. Hur går det på 50-100 på svs för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2007 Ser att du spelar en Round 5 nu på prima, hur är motståndet på dom tycker du? Verkar det vara många som spelar ihop? Lycka till!! Spelade en r4 mest på skojj, klonka till r5 så har absolut 0 koll på d tyvärr. Tack desamma Tjenare wheelinho. Hur går det på 50-100 på svs för dig? tja. De går ganska bra, orkar inte skriva upp nå resultat men är + iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Spelade en r4 mest på skojj, klonka till r5 så har absolut 0 koll på d tyvärr. Tack desamma tja. De går ganska bra, orkar inte skriva upp nå resultat men är + iaf Flera hundra k plus!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Såg dig spela 50/100 HU imorse i 30 sekunder. Enda handen jag såg såg inte superhet ut men hoppas det gick bra innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 30 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2007 Såg dig spela 50/100 HU imorse i 30 sekunder. Enda handen jag såg såg inte superhet ut men hoppas det gick bra innan.. Va nog 100/200 du såg och nej de gick inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 klonka en W910i från rixfm. Hoppas ingen hörde mig på radion för jag lät cp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Tråkigt länge sedan du skrev här! Har för mig att jag sett några filmer från dig @ SVS 25/50. Stämmer det? Inga nya filmer planerade? Hur går det nu för tiden btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Tråkigt länge sedan du skrev här! Har för mig att jag sett några filmer från dig @ SVS 25/50. Stämmer det? Inga nya filmer planerade? Hur går det nu för tiden btw? Hur tror du det går när hans enda klonk han skrivit om på två månader var en skiten mobiltelefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Tråkigt länge sedan du skrev här! Har för mig att jag sett några filmer från dig @ SVS 25/50. Stämmer det? Inga nya filmer planerade? Hur går det nu för tiden btw? vart kan man tanka dom filmerna då?, sjukt sugen att se dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Hur tror du det går när hans enda klonk han skrivit om på två månader var en skiten mobiltelefon? Va ju iaf en W910i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 fortfarande bakis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 fortfarande bakis? HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackie Postad 24 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2012 Verkar som din film är en av dom mest legendariska pokervideosen som gjorts, åtminstone bland dom mest uppskattade! Den 5 år gamla länken funkar inte för mig, någon vänlig själ som har kvar den på sin dator/kan komma åt den på något sätt och ladda upp på nytt så jag också kan få mig ett gott skratt och kanske lära mig något? För övrigt, vad spelar du för stakes nu och hur gick din galna skottning/rush som du verkade ha under perioden för dagboken? Mött dig en del på NL1k-NL3k på SvS i våras/somras tror jag? Kanske på NL5k också? Dock förstår jag nu inte vad du gör på dom nivåerna om du lirade NL5k-NL20k framgångsrik för 5 år sedan! Berätta gärna! mvh mackie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 24 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2012 Haha ångest! Jag har den tyvärr inte. Hoppas någon annan har! Japp mig du spelat mot då! Håller till på svs ja, micros osv Hängde inte med i utvecklingen lika snabbt som vissa andra tyvärr Mod får gärna låsa denna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 24 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2012 Lås&bom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts