Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Haha.. den här metrosexuella attityden hos dagens män har ta mig fan gått för långt.. dra upp trosorna för fan

Personen varnad för upprepat personangrepp och nonsensinlägg.

Enligt mig så är de största mesarna dem som anstränger sig för att inte vara bögar/fjollor/mesar.

Liver blir så mycket enklare om man utan problem kan hjälpa en killkompis med att ta upp något ur fickan 8-)

Postad
Enligt mig så är de största mesarna dem som anstränger sig för att inte vara bögar/fjollor/mesar.

Liver blir så mycket enklare om man utan problem kan hjälpa en killkompis med att ta upp något ur fickan 8-)

Dessutom är man inte bög bara för att man suger av en kompis...

Postad

Du darrar på underläppen när du ska dumpa en KK... det är ju bara för mycket.

Postad
Du darrar på underläppen när du ska dumpa en KK... det är ju bara för mycket.

Sen när är det fel att ha känslor bara för att man är kille? Antar att du inte skulle reagera såhär om jag var tjej...

Postad
Sen när är det fel att ha känslor bara för att man är kille? Antar att du inte skulle reagera såhär om jag var tjej...

Du är medveten om att KK står för Knull-Kompis och inte Kärleks-Kompis?

Hela själva grejen med en KK är att känslor inte ska vara inblandade och således kan man utan att ha dåligt samvete eller whina på ett forum säga tack och hej eller bara låta det fade out.

Postad

Jag skulle vilja leka psykolog en stund.

Om du har en KK som du vill brejka med så är det lugnt - så länge det inte är känslor inblandade. Är känslorna på den andra partens sida så är det fortfarande lugnt, beroende på hur grisig du vill/kan vara. Oavsett så är det inga som helst problem. Är du jättegris så är det jätteenkelt, är du snäll så tar det lite lite längre tid, men bör fortfarande inte vara så svårt.

Svårt blir det först när DU har känslor.

I detta fallet tror jag att det är så, fast du inte vill erkänna det för dig själv. Att du bryr dig är redan där ett bevis för att du har känslor. Om du känt henne i närmare ett år borde det inte vara så svårt att säga att det inte längre funkar. Så, snarare än att fråga "hur gör jag slut" bör du fråga "vad vill jag egentligen?".

I första posten skriver du att du "tröttnat". Det låter lite skumt? Varför vill du egentligen "göra slut"? Är det för att du vill vara ledig för annat, eller vad? Att få regelbundet sex utan att behöva jobba för det är ju - trots sliskigheten - precis vad vi killar vill ha. (Nu går PK-maffian i taket, men så är det! ;) ) Alltså känns det som om vi inte hör hela historien...

Som sagt, analysera dig själv först. Tänk på vad du vill ha, har, kan få, kan bli utan. Sedan blir det lättare. Är det så att det inte funkar med henne, då inser du det och så säger du det till henne, tämligen enkelt när du väl vet vad du vill. Eller så inser du att du tycker om henne och så fortsätter ni på samma bana ett tag till. Endera så slutar ni umgås när (ursäkta fördomen) ni slutar skolan, eller så gifter ni er och skaffar barn.

Postad
vilka av dessa är samma sak?

1. multiple long term relationship (mLTR)

2. kk-relation

3. öppet förhållande

4. ex man har sex med

5. friends with benefits (fwb)

Jag skulle säga att dessa tre kan räknas som synonymer:

2. kk-relation

4. ex man har sex med

5. friends with benefits (fwb)

och att dessa två också är snarlika:

1. multiple long term relationship (mLTR)

3. öppet förhållande

Men det är ju min definition.