Sylwester Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Sebastian Dawkins, det var fan kvalitets-tv. Citera
SouthEast Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Sebastian Dawkins, det var fan kvalitets-tv. Ännu mer OT: Han måste vara den absolut drygaste/mest korkade människan på jorden. Samtidigt är det otroligt underhållande. Citera
gibsa Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Ännu mer OT: Han måste vara den absolut drygaste/mest korkade människan på jorden. Samtidigt är det otroligt underhållande. haha fan va klockren underhållning Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Sebastian Dawkins, det var fan kvalitets-tv. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH det bästa ja sett. denna hittade ja oxå... Citera
dlinder Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Sebastian Dawkins, det var fan kvalitets-tv. Åh fy fan fy fan fy fan... vilken jävla idiot. Kunde inte låta bli att se på fler klipp med honom, skräckblandad förtjusning. Jag kan för mitt liv inte FÖRSTÅ hur han inte fick stryk under programmet. Eller fick han det? Citera
Sylwester Postad 18 April , 2007 Författare Rapport Postad 18 April , 2007 Åh fy fan fy fan fy fan... vilken jävla idiot. Kunde inte låta bli att se på fler klipp med honom, skräckblandad förtjusning. Jag kan för mitt liv inte FÖRSTÅ hur han inte fick stryk under programmet. Eller fick han det? Nope. Antar att den som gjort det åkt ut ur produktionen med huvudet före, och med de pengarna som fanns att vinna så höll de sig väl i skinnet. Citera
heimdall87 Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Åh fy fan fy fan fy fan... vilken jävla idiot. Kunde inte låta bli att se på fler klipp med honom, skräckblandad förtjusning. Jag kan för mitt liv inte FÖRSTÅ hur han inte fick stryk under programmet. Eller fick han det? Tycker det verkar vara en bra kille med fasta principer som han inte är rädd att stå fast vid. Inte många nuförtiden som vågar agera ut när de ser en orättvisa. Citera
Jennez Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Tycker det verkar vara en bra kille med fasta principer som han inte är rädd att stå fast vid. Inte många nuförtiden som vågar agera ut när de ser en orättvisa. Och orättvisan i de här klippen bestod i? Citera
Juggler Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Delade av det här från en diskussion om rake på Full tilt. Ingen varning Sylwester men försök att ta OT-snack i en ny tråd istället. Citera
heltok Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 hur hanterar ni sådana människor? låta nävarna sköta snacket? Citera
jojje2k Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 "Detta är min stol" hahahahahahahahah Sebbe: Det är så skönt med mataro Gubbe: mmmmm priceless Citera
tamtaram Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Skulle vara kul att se honom med Pascalidou i Pokermiljonen Citera
Emilio Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Haha. Han är så sjukt skönt barnslig. Beter sig som en 5åring. Citera
The Grand Bark Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Ett par blypjuck och Nybroviken röstar jag på. Citera
Recommended Posts