Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*


Conspiracy

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

  1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

    • HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9


Recommended Posts

Bluwajt säger (02:08):

fay fan va nöt det nya sng madness

Bluwajt säger (02:10):

SSSSJUUUKTKTTE

 

Sen loggar han ut, gah, sen när jag ska kolla på siten vad det är genom att klicka i lobbyn funkar det inte, gah. Snälla nån som det funkar för kan dra en kort genomgång av vad det är plz? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag säger det igen: Don't forget where you come from! :mrgreen::-P

 

Hehe såklar inte :).

 

-----

 

Gårdagens spel var riktigt riktigt uselt från min sida. Var egentligen inte sugen på att spela och då går det ju aldrig bra.

 

Idag blir det ingen storgrind, kanske att jag kör några satelliter till en del turneringar imorgon. Även om jag är rullad för $215 turneringarna så är det ändå skönt om jag kan kvala in till någon/några.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har ni videon: Conspiracy 30k FTP

 

Filen är jävligt stor, 2h lång och 400 MB. Orkade inte dela upp den i två delar så om ni är intresserade så får ni stå ut med det :).

 

Hoppas få massor med bra kommentarer nu, finns en del intressanta situationer och även om jag lyckades väldigt bra i denna så tomtar jag mig ju lite :).

 

Ljudet är ganska lågt så dra upp volymen, flåsar även del i micken men det får ni stå ut med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett första kvarten nu, och vaddå, du kan ju va hur kass som helst med de korten du får! :P

 

Nä skojja bara, du verkar ha riktigt bra tankegångar hittills. Önskar jag fått bara ETT av de bra kortparen du fick idag i mina hittills 6 spelade sitngos... Sjukt är rätt ord! :)

 

lol ja det var en sjuk rush där ett tag :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...