Andreaz198 Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Bara 3 miljoner händer kvar till hand nummer 10 miljarder 100k$ till vinnaren i den handen känns inte fel så det blir nog till att lira ett dussin låg limit bord Någon mer som tänker försöka klonka denna handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DontTilt76 Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Kan du ge dig fasn på.. jag passar på att önska alla andra på PF lycka till!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Hade varit lite jobbigt för psyket att spela den handen och förlora den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andreaz198 Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Hade varit lite jobbigt för psyket att spela den handen och förlora den. Tror alla som är med i den handen får minst 10k$ så är ingen fara:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 När smäller det ungefär? Tänkte dra igång så många bord som går på lägsta nivån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggybag Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Vilken sajt och när beräknas den att falla ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Små tungt att bli utdragen i den handen efter att ha pressat 20 bord nl25 i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andreaz198 Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Vilken sajt och när beräknas den att falla ut? Sajten är Pokerstars och en kvalificerad gissning är väl att den utfaller runt midnatt +- nån timme:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Äh, man får ju schysta priser bara man får kort i den handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggybag Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Äh, det står ju att man KAN vinna en massa stålars... inte att man gör det... har man inga FPP´s att tala om och spelar på låg-limit så verkar det ju som att de inte ger iväg en skattkista direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Äh, det står ju att man KAN vinna en massa stålars... inte att man gör det... har man inga FPP´s att tala om och spelar på låg-limit så verkar det ju som att de inte ger iväg en skattkista direkt... Players dealt into the 10 Billionth Hand are in for a treat! If you're one of the players fortunate enough to be in the hand, here's what you could get: * $100,000 cash to the winner of the 10 Billionth Hand * $10,000 to all other players in the hand * WCOOP Main Event ticket to all players who've been dealt in Like the milestone hands, prizes will be multiplied according to your current VIP level, which means that hundreds of thousands of dollars worth of cash prizes could be won on hand number 10,000,000,000, so make sure you are at the tables! Vilket innebär att du får MINST $10k om du blir tilldelad kort i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggybag Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Players dealt into the 10 Billionth Hand are in for a treat! If you're one of the players fortunate enough to be in the hand, here's what you could get: * $100,000 cash to the winner of the 10 Billionth Hand * $10,000 to all other players in the hand * WCOOP Main Event ticket to all players who've been dealt in Like the milestone hands, prizes will be multiplied according to your current VIP level, which means that hundreds of thousands of dollars worth of cash prizes could be won on hand number 10,000,000,000, so make sure you are at the tables! Vilket innebär att du får MINST $10k om du blir tilldelad kort i handen. Naha, så villkoren ovan är minimum... fick för mig det motsatta... Kanske ska slaska upp lite bord ändå, är ju värd det efter att ha visat sin lojalitet till Pokerstars i ett par timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Naha, så villkoren ovan är minimum... fick för mig det motsatta... Kanske ska slaska upp lite bord ändå, är ju värd det efter att ha visat sin lojalitet till Pokerstars i ett par timmar Du kanske syftar på vad som gäller då de delar ut cashpriser till de som är med i de miljonte händer som leder fram till 10B-handen, enligt: Starting with hand 9,900,000,000, we will award cash prizes for every millionth hand dealt - leading up to the first EVER 10 Billionth Hand online! If you are dealt into one of the 100 milestone hands* in a cash ring game, you'll walk away with a cash prize between $100 and $2000.Här får du ett högra cashpris beroende på VIP-nivå (vilket likaså verkar gälla i 10B-handen). Jo, nog cashade man in lite deg på PS för att va med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Tänk den som hade pengar att spela för Själv måste man köpa mat för sina pengar . Hoppas någon PFare tar hem iaf 10k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Tänk den som hade pengar att spela för Själv måste man köpa mat för sina pengar . Hoppas någon PFare tar hem iaf 10k Rätt uppenbart att någon har fuckat med din prioriterings-device Ahja, nån måste ju vinna, så varför inte mói... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Rätt uppenbart att någon har fuckat med din prioriterings-device Ahja, nån måste ju vinna, så varför inte mói... vafan nickaru på stars pappa? Tänkte raila dig när du vinner 100 000 k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Om jag vinner så köper jag mig en Z4 Och bjuder på glass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Om jag vinner så köper jag mig en Z4Och bjuder på glass Varför en Z4? Mobba Djens right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Tänk den som hade pengar att spela för Själv måste man köpa mat för sina pengar . Hoppas någon PFare tar hem iaf 10k har du ingenting? ge mig nicket får du 10 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 e ju förfan omöjligt att joina ett bord........ försök joina ett låg limit bord. Lycka till. Shit asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 En fundering bara, Om handen som blir vinnande äger rum på en freeroll MTT då räknas den fortfarande va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 En fundering bara, Om handen som blir vinnande äger rum på en freeroll MTT då räknas den fortfarande va ? ne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 har du ingenting? ge mig nicket får du 10 dollar Beinzor men tight nu för 100 000 000 kommer snart: ) VINN DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 lyckades komma in på två låglimitbord, det e typ det min dator klarar av. nu e det inte långt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 505 ifrån.. närmaste jag kommer komma en mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts