dlinder Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Fan varför är inte vissa sajter med på sharkscope, typ redkings och bestpoker?? Hur gör man då? Välj "OnGame". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Någon här som spelar 5-manna turbo? pardrag, OII..., Harver, jl22ib och mole14 är spelar man bör se upp för på $50 nivån. O självklart ska man se upp för mig med. SH turbo ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Tycker du man borde se upp för Harver, man blir då lite röd när du säger det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Jag väljer ongame men därunder hittar jag inte bespoker och redkings, riktigt skumt alltså Hmmm senare Redigering- nu funkar det tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Jag väljer ongame men därunder hittar jag inte bespoker och redkings, riktigt skumt alltså Hmmm senare Redigering- nu funkar det tack. Du behöver inte veta vilken site på Ongame de spelar på - välj bara ongame så hittas alla spelare på Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 NeedUrBlinds nickar nu för tiden L0000000000L. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 När det gäller SH så är det framförallt finnarna Jessieland, Mougli36 (Jessies brolla) och haemaelainen (polare till bröderna) jag har respekt för, samt X-Sinatra-X. Vete sjutton var Sinatra kommer ifrån, men tror inte han är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 NeedUrBlinds nickar nu för tiden L0000000000L. Det kunde man ju nästan anat alltså. Han spelar fortfarande mycket bra, om än en och annan lite väl aggro ställ på bubblan för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Räknar sharks ut Roi utan att inkludera bonusar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Räknar sharks ut Roi utan att inkludera bonusar? Ja för där har de ingen aning om huruvida folk har bonusar eller ej. Så det som står där är bara på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Antar att sng-spelet har blivit ruskigt tajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackrabbit Slim Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Jag har spelat en del på Ongame den senaste månaden, mest $11/22-turbos. Någon som har hittat någon bra spelare där? Har plöjt runt 600 turneringar och kan inte påstå att jag sett nån än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Antar att sng-spelet har blivit ruskigt tajt? HAhaha, nej du gosse.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Jag har spelat en del på Ongame den senaste månaden, mest $11/22-turbos. Någon som har hittat någon bra spelare där? Har plöjt runt 600 turneringar och kan inte påstå att jag sett nån än så länge. inte på 22 nivån men hoppa upp till 33 så får du träffa Mahhnariliy och Enade som är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Det kunde man ju nästan anat alltså. Han spelar fortfarande mycket bra, om än en och annan lite väl aggro ställ på bubblan för min smak. Vet, dock föresppråkar jag samma överaggro stil på bubblan för att det är då man i 90% av fallen avgör vem som kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Alltså jag tiltar KRAFTIGT på Lucky Moron, han har sån störd tur så det är inte klokt. Och så dååååliga ställ. Han envisas med att ställa UTG med skräp på 7-8 manna och halvhöga blinds. Och drar ALLTID ut. Nu blev jag utdragen 6, count'em SEX gånger I RAD på två bord sammanlagt, för att han alltid envisas med att stoppa in som underdog. Helt sinnes, trodde fan inte jag kunde bli såhär tiltad. EDIT: keeps on going. drar ut på bubblan dom dominerad, fortsätter med att dra ut QQ med 67o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kiesi Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 När det gäller SH så är det framförallt finnarna Jessieland, Mougli36 (Jessies brolla) och haemaelainen (polare till bröderna) jag har respekt för, samt X-Sinatra-X. Vete sjutton var Sinatra kommer ifrån, men tror inte han är svensk. X-Sinatra-X är pokerprofessional från Jyväskylä, Finland. Han spelar största tournamenter i Ongame.Han har sagt "Jag är nettest bästa spelare i tournamenter", jag tror att det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Mahhnariliy kan vara den vektightaste kille jag sett, visst han vinner cash men foldar i princip allt fram tills det är 4-5 personer kvar, sedan så brukar han börja betta. Kan ju bero på att spelarna på Ongame är så fruktansvärt dåliga på $20 och $30 turbo sit & go, så det är onödigt att spela för dåliga starthänder, bara att folda sig ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Jag har börjat att testa en del på Ongame (11-33$) och tycker att spelarna är ovanligt tighta jämfört med andra nätverk och framför allt mycket tightare än vad som beskrivs på andra ställen i tråden. Inte sällan 8-9 kvar på fjärde nivån och alldeles för få galna all-insyner med KJo tidigt i spelet. Nu har jag bara spelat några dussin SnG än så länge så mitt underlag håller kanske inte högsta vetenskapliga klass - men vad säger ni andra? Är det tightare än på andra ställen eller är det bara jag som prickat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Är det nån som vet varifrån Lucky Matt är förresten? Verkar vara en skön snubbe. Jag har börjat att testa en del på Ongame (11-33$) och tycker att spelarna är ovanligt tighta jämfört med andra nätverk och framför allt mycket tightare än vad som beskrivs på andra ställen i tråden. Inte sällan 8-9 kvar på fjärde nivån och alldeles för få galna all-insyner med KJo tidigt i spelet. Nu har jag bara spelat några dussin SnG än så länge så mitt underlag håller kanske inte högsta vetenskapliga klass - men vad säger ni andra? Är det tightare än på andra ställen eller är det bara jag som prickat fel? Spelar du regular kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Spelar du regular kanske? Ja, mestadels. Men även där tycker jag att det känns tajtare än på andra nätverk. Jag har även testat en del turbo och har inget emot konceptet som sådant - men är det inte lite väl mycket turbo på Ongame? Känns som att lotterifaktorn blir lite väl hög jämfört med exempelvis Stars turbo. Vad säger ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Jag har även testat en del turbo och har inget emot konceptet som sådant - men är det inte lite väl mycket turbo på Ongame? Känns som att lotterifaktorn blir lite väl hög jämfört med exempelvis Stars turbo. Vad säger ni andra? Det är sinnessjukt snabbt, ja. And I love it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billey Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 inte på 22 nivån men hoppa upp till 33 så får du träffa Mahhnariliy och Enade som är riktigt bra. mahhnariliy spelar mestadels 22or Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moffeS Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Finns det nån strategi man kan ta till på mad-tilt sngerna eller är det bara ren lotto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Finns det nån strategi man kan ta till på mad-tilt sngerna eller är det bara ren lotto? Lotto. Vänta på bra hand och ha tur är det enda som fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts