Leper Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Den 27:e Augusti drar äntligen HSP Säsong 4 igång enligt info på: http://www.gsn.com/hsp/ Citera
Hoit Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Jamie Gold och Helmuth med i år igen. Det kan ju bli... intressant är nog rätta ordet. Många nya ansikten dock. Ska bli kul och se om Haralabos Voulgaris kan lira också. Det jag såg av han på nån WPT nån gång var rätt underhållande om jag inte minns helt fel. Citera
eurythmech Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Haralabos anses väl av många livespelare tillhöra dom allra bästa live nlt-spelarna. Citera
Leper Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Patrik Antonius är ju inte helt oäven han heller. Mycket intressant startfält detta . I rent underhållningssyfte saknas väl egentligen bara Tony G och hans stora käft för att göra det hela komplett. Rent pokermässigt saknar vi ju såklart Phil Ivey. Underligt att han inte är med. Citera
LuckyStar5.1 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Patrik Antonius är ju inte helt oäven han heller. Mycket intressant startfält detta . I rent underhållningssyfte saknas väl egentligen bara Tony G och hans stora käft för att göra det hela komplett. Rent pokermässigt saknar vi ju såklart Phil Ivey. Underligt att han inte är med. Näe fy fan om Tony G skulle va med ...produktionen skulle förstöras så kanske finns en tanke med att han inte är med. Citera
pokerpewe Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 <3 Tony G för underhållningsvärdet Citera
sturedenstore Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Nån som vet om David Benyamine kommer tillbaka? Citera
ManOuchi Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Håller med att Patrik Antonius borde vara med körde ju över Ivey i cahgamet i australien. Citera
gdaily Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Håller med att Patrik Antonius borde vara med körde ju över Ivey i cahgamet i australien. Blev tydligen överkörd i London i "the Game" Citera
gazzaflush Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Håller med att Patrik Antonius borde vara med körde ju över Ivey i cahgamet i australien. Antonius spelade väl HSP förra säsongen eller har jag drömt? Citera
Rebonius Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Antonius spelade väl HSP förra säsongen eller har jag drömt? Det gjorde han. Han spelade väl dock inte så mycket, bara lite i slutet. Citera
gazzaflush Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Det gjorde han.Han spelade väl dock inte så mycket, bara lite i slutet. Tänkte väl det. Antonius är iaf en spelare av den kalibern att han platser i HSP-sällskapet. Sen håller jag med om tidigare skrivna inlägg att det var jävligt kul att se tex Townsend och dom man endast sett grinda nätpoker. Sen så älskar man ju Farha, Eli och Barry och deras interna potter emellan sig. Powerpoker. Ser fram emot säsong 4. Citera
Jerico Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Sen så älskar man ju Farha, Eli och Barry och deras interna potter emellan sig. Snacka om att det är väldefinierat vilka som är fiskarna och vem som är hajen i den trion... Citera
Fors999 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Jag hade velat sett en av dom absolut bästa kenny tran... Eller gabriel kommer inte ihåg hans efternamn han e med i cash poker och live at the bike...Nån som kan hans namn? Citera
hampulito Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Va! ska varken brian eller ivey vara med? Daniel alai då? Då knske man ska sluta kolla på skiten. Är så jävla less på farha orkar inte se nått mer av hans jävla preflop synar med axof. Är det någon som vet hur han blev rik? Citera
Joey Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Är det någon som vet hur han blev rik? På att spela poker. Citera
aglo Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Va! ska varken brian eller ivey vara med? Daniel alai då? Då knske man ska sluta kolla på skiten.Är så jävla less på farha orkar inte se nått mer av hans jävla preflop synar med axof. Är det någon som vet hur han blev rik? Han kom ju två efter Moneymaker i WSOPs main event. Tror iofs att han var rik innan dess. Citera
hersby Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 På att spela poker. Så är fallet. Han kanske kör sin fiskstil i hsp för att få sådant rykte, få action. Citera
ulaf Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Har för mig att PLO är hans spel. Townsend borde vara med. Hur mycket pengar har Jamie Gold kvar? Citera
Stefan99 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Har någon tillgång till en fullständig deltagarlista? Hur många episoder/avsnitt kommer att sändas? Citera
Joey Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Har någon tillgång till en fullständig deltagarlista? http://www.gsn.com/hsp/players.php Citera
FiSherman63 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 http://www.gsn.com/hsp/players_galfond.php He considers himself to be a full-time Poker Pro; primarily playing online in No-limit games with pots ranging from $300 to $600. Och jag som hörde att han häromsistens var inblandad i en $800-pott. Men den förlorade han iofs... Bra research. Citera
Recommended Posts