SuperMange Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Tja! Jag älskar HSP ser varje program, skön avkoppling, men att kalla det för high stakes poker när varje jävla tomte köper in sig för 100k är ju inte riktigt rättvisande... 500k hade varit det riktiga tycker jag även om jag vet att det kommer senare, som det är nu är det växelpengar o det är svårt att analysera eftersom de gamblar när summorna inte betyder särskilt mkt. Det är patetiskt o se phil hellmuth sitta o överväga om han ska syna 10k eller inte med Nötkåken i princip... Finns ju precis hur många som helst som kan dunka upp 100k. Måste finnas sjukt många 10/20 spelare som kan göra det. Tre månaders grind om det gått dåligt typ... Underhållande ändå men som sagt lite deep stacks hade inte skadat... Citera
Macroman Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 din signatur är så skön. Tack, men all kredit ska gå till Psykologen som varit med om en hel del häpnadsveckande närkontakter med djur under sina resor i Asien. Mer om detta finns att läsa i denna tråd: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/37808-doedligaste-kampsporten.html Citera
MrZingo Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 10 minuter för att tänka igenom ett beslut, vafan har han sirap i hjärnan. Finns inte en chans att man behöver så lång tid. Tro fan att Gold sa time. Han skall vara glad att han inte hade mig vid bordet, jag hade sagt time efter 3 minuter. För övrigt tycker jag Gold verkar vara en schyst kille, bara det att han inte riktigt är en i gänget, men verkar så gärna vilja. Citera
ulaf Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Tja! Jag älskar HSP ser varje program, skön avkoppling, men att kalla det för high stakes poker när varje jävla tomte köper in sig för 100k är ju inte riktigt rättvisande... 500k hade varit det riktiga tycker jag även om jag vet att det kommer senare, som det är nu är det växelpengar o det är svårt att analysera eftersom de gamblar när summorna inte betyder särskilt mkt. Det är patetiskt o se phil hellmuth sitta o överväga om han ska syna 10k eller inte med Nötkåken i princip... Finns ju precis hur många som helst som kan dunka upp 100k. Måste finnas sjukt många 10/20 spelare som kan göra det. Tre månaders grind om det gått dåligt typ... Underhållande ändå men som sagt lite deep stacks hade inte skadat... Ja, det är ju ofta man vill sätta sig med tre månaders vinster på ett bord och ha drygt 100BB. Citera
eurythmech Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Han skall vara glad att han inte hade mig vid bordet, jag hade sagt time efter 3 minuter. Då hoppas jag att ingen någonsin behöver sitta vid ditt bord. Klart han får ta sin tid i en pott som potentiellt ligger på flera hundra tusen dollar. Citera
SuperMange Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jag sa att om det går dåligt så kan man sitta i världens högsta cash game om en medioker 10/20 spelare skulle grinda i tre månader. För en bra räcker det med att göra 2 inköp om dagen i EN månad, inget särskilt märkvärdigt. Alltså för en bra 10/20 spelare grinda i en månad o vara med där. Det är inte high stakes det är ju det jag säger.... Citera
ulaf Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jag sa att om det går dåligt så kan man sitta i världens högsta cash game om en medioker 10/20 spelare skulle grinda i tre månader. För en bra räcker det med att göra 2 inköp om dagen i EN månad, inget särskilt märkvärdigt. Alltså för en bra 10/20 spelare grinda i en månad o vara med där. Det är inte high stakes det är ju det jag säger.... Då tar vi handuppräckning på 10/20-grinders som vill spela i HSP. Spelet är högre än något annat på nätet, räcker inte det för dina kåta ögon så gå och be om Andy Beals autograf. Citera
Jakelamotta Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Det är patetiskt o se phil hellmuth sitta o överväga om han ska syna 10k eller inte med Nötkåken i princip... Jag förstod det som han funderade på om han skulle höja eller bara syna. Citera
MrZingo Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Då hoppas jag att ingen någonsin behöver sitta vid ditt bord.Klart han får ta sin tid i en pott som potentiellt ligger på flera hundra tusen dollar. Vaddå summan har väl ingen betydelse hur lång tid han behöver ta på sig för sitt beslut, vet man inte vad man skall göra efter 3 minuter (4 efter tillägg) så kanske man inte skall spela poker utan i stället beställa tid till en doktor och rensa sirapen som flyter genom ens hjärna. Citera
Bootliner Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Vaddå summan har väl ingen betydelse hur lång tid han behöver ta på sig för sitt beslut, vet man inte vad man skall göra efter 3 minuter (4 efter tillägg) så kanske man inte skall spela poker utan i stället beställa tid till en doktor och rensa sirapen som flyter genom ens hjärna. Jaa, smart att klanka ner på en av världens bästa live-spelare! Troligtvis flyter det långsamt i hans hjärna! Eller så tänker han igenom saker som du aldrig vet att man kan analysera i en live-pokerhand? Självklart spelar summan roll, för han vill nog inte analysera en riktigt stor pot lite halvslarvigt. Citera
Juggler Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Nog offtopic nu. Avdelat OT-snack. Ta det i pm eller domstol jag skiter i vilket men det är slut med bjäbbet i den här tråden. Varning på nästa OT-inlägg av kombatanterna i denna tråden. Ni kan fortsätta muppa er här http://pokerforum.nu/forum/off-topic/41241-muppking-hill-fight-mellan-eury-och-mrzingo-ot-snack-avdelat-fran-hsp4.html Citera
jojje2k Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Jman, vad har han för alias på FullTiltPoker? omgclay... va? Citera
Sylwester Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Jman, vad har han för alias på FullTiltPoker? OMGClayAiken Citera
Jag_vinner Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 man vet att det är bra tv när man sitter ensam och kollar på det och skrattar HÖGT rakt ut... syftar på sammys syn med K7 preflop för 25k... hahahaha så fruktansvärt bra underhållning! Citera
Supertequila Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Märkligt att Hellmuth inte gick på en av sina vanliga megatiltutbrott. Måste dels bero på att han ligger plus 300K, dels att han verkligen inte vill att Sammy ändrar spelstil (som om det ändå vore möjligt). Citera
ulaf Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 PF-lirare nästa säsong. Insamling startas härmed: ulaf: $1000 Citera
Supertequila Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 LOL Vi skickar Dawwe så han får sätta Farha på plats o visa dem poker Scandinavian style Citera
jonsapelle Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 det är ju bara trams, seriöst alltså. Citera
Jerico Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Heh, man tycker ju lite synd om Brandon Adams och Jman som försöker spela lite smallball som de skulle göra online i bra position så kommer Sammy och Eli och lastar in 25,000 var i potten och alla tankar på att inte spela för stacks preflop åker ut genom fönstret. Citera
OzzzaJa Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Det Phil säger i ep7 (tror jag), att han skulle se ut som en idiot om han hade fel när han ställer med 99 mot sammys AK på bordet 2356 är sant.. han fick mycket skit efter hans medverkan i första säsongen. starkt å våga ställa i min mening Han spelar bra. Citera
Nidson Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Många tomtekommentarer från Gabe i förra avsnittet. Bara SuperMange som överträffar honom.. Citera
lost Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Många tomtekommentarer från Gabe i förra avsnittet. .. Du får gärna citera.. Citera
favve Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Vem är den där Jman? Hur kommer det sig att alla känner till honom? Citera
drew tha hustler Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Vem är den där Jman? Hur kommer det sig att alla känner till honom? Duktig spelare pa Full Tilt under aliaset OMGClayAiken, som redan ar sagt. Skriver regelbundet for Bluff Magazine, mycket vettigt, om du ar intresserad. Du kan lasa mer om honom och hans polare pa foljande adress dar dom beskriver hur det ar att leva som en High Stakes Balla. http://www.shipitholla.com/ Citera
Recommended Posts