sturedenstore Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 In med Doyle i gamet så är jag nöjd. Citera
sorkenkk Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Måste erkänna att jag inte gillade Esfandiari för nåt år sen, men jag har fått stor respekt för hans spel och hans sätt att ta, vad jag förstått, väldigt stora förluster för sin bankrulle. Sen har han ju även visat vilken true baller han är genom att köpa Pamela Andersons kärlek. Respekt! Citera
mgps Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 In med Doyle i gamet så är jag nöjd. qfmt Citera
Supertequila Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Sen har han ju även visat vilken true baller han är genom att köpa Pamela Andersons kärlek. Respekt! Mmmm vadå prostituerad? Sex för att stryka pokerskuld. Hoppas vår gode landsman Esfandiari har vett nog o dumpa henne efter att han pumpat klart. Citera
xlars Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Jag trodde det var Captain Tom Franklin Pamela prata om. Citera
Björn85 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Men lol, det är inte Linda Rosing ni pratar om nu.. Pam är nog liite rikare än Esfandiari, så tror ni på allvar att hon menade allvar när hon sa att hon hade sex med honom för att betala av pokerskulder? Tvivlar kanske inte på att killen betalat av hennes skulder. Men hennes primära motiv kan ju inte ha varit att få skulderna avbetalade. I så fall kan hon nog ganska lätt hitta tyngre sponsorer/gubbar än en halv-rik (fattig?) pokerspelare... Citera
vessel89 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Frågan är vad sjutton sammy farha gör i dagens program. tycker han har en sjukt skön personlighet men poker kan han fanimej inte spela. Citera
Mistwalker Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Joo det måste stämma, för.. Poker Magazine = internet nu för tiden? Citera
Mistwalker Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Frågan är vad sjutton sammy farha gör i dagens program. tycker han har en sjukt skön personlighet men poker kan han fanimej inte spela. Hans NL spel är ju inte så mycket att hurra för. Men karln har verkligen stor respekt inom omahan. Citera
vessel89 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Hans NL spel är ju inte så mycket att hurra för. Men karln har verkligen stor respekt inom omahan. Jo jag känner mycket väl till Sammy Farha men frågan är varför dom vill ha med honom. Tycker han är otroligt underhållande iofs men samtidigt så drar han ju ner pokerstandarden på spelet i HSP sjukt mycket, blir som att kolla på turneringspoker.. Som det ser ut nu så kan dom likaväl bjuda in vilken rik slasktomte som helst. Citera
sorkenkk Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Jo jag känner mycket väl till Sammy Farha men frågan är varför dom vill ha med honom. Tycker han är otroligt underhållande iofs men samtidigt så drar han ju ner pokerstandarden på spelet i HSP sjukt mycket, blir som att kolla på turneringspoker.. Som det ser ut nu så kan dom likaväl bjuda in vilken rik slasktomte som helst. För att folk gillar honom så klart. Citera
DrRoland Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 För att folk gillar att gambla mot honom så klart FYP Citera
vessel89 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 För att folk gillar honom så klart. Jo det förstår jag också. Jag själv gillar honom också men känns som det är dags att testa något nytt när Sammy inte ens verkar bry sig om varken spelet eller pengarna och bara slaskar runt i varenda pott med anytwo. Citera
sorkenkk Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 FYP Tänkte mest på tittarna. Citera
DrRoland Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Aha. Då förstår jag. Ser man igenom skådespelet och tabletalken så fattar man hur vidriga de är mot varandra. "There are no friends at a poker table" TonyG Citera
Matteprof Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Alltså, vill ni bara se Dan Glimne sitta där och spela ABC poker. Phils top 10 hands typ? Undrar sen om Sammy verkligen spelar sådär i alla händer eller i bara några av de få som de visar ur en 10-timmars sittning. Vore faktiskt intressant att få se en hel sittning och se hur LAG spelarna klarar sig då. Citera
sorkenkk Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Alltså, vill ni bara se Dan Glimne sitta där och spela ABC poker. Phils top 10 hands typ? Eh, nej? Men bra spel kanske. Citera
Cleburne Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Eh, nej? Men bra spel kanske. Som att folda alla PP mot en standardhöjning preflop? Citera
sorkenkk Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Som att folda alla LPP OOP mot en standardhöjning preflop? Ja det kan vara bra! Citera
Bossebo Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Sammy's spel påminner om fylleslask tomtarna på den lokala bondpokerklubben klockan 03.00 en lördagnatt när de tappat 10 inköp och spelar varje hand, och höjer mörkt preflopp för att vara coola eller för att de tror det är bra för deras spel(när spelet redan är uberlöst). Vad jag har märkt, så vinner inte de gubbarna i längden, utan får varje kväll låna, låna, låna, låna... Citera
ulaf Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Ja, ungefär på den nivån spelar han nog. Citera
mgps Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 pokertube nere? när kommer det upp på youtube? Citera
Matteprof Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 pokertube nere? när kommer det upp på youtube? *Klick, klick* deleted men nu är jag ju ingen moderator längre Citera
LuckyStar5.1 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Nej fan vad tråkigt det är att se på poker när det är mycke pengar och löst spel. Klona 10 st Chris Ferguson till HSP, NU ! Citera
Bossebo Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Givetvis är det ju mycket roligare att titta på för oss som inte är med! Frågan är ju om sammy vinner pengar på att spela bort dom Citera
Recommended Posts