hersby Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Det här med att köra flera gånger tycker jag ändå är ok. Det är liksom deras pengar, och $1M är mycket pengar även för dem. Alla här hade gjort likadant i deras sitsar ärligt talat. Och programmet måste ju rätta sig efter spelarnas vilja, annars skulle de inte ställa upp i programmet. Visst kan de införa regeln att man bara får köra en gång, men då kan de ju stå för spelarnas buy in också...just i fallet med PA och SF så är det ju bara onödigt att köra en gång. Varför flippa för en miljon? Vem här hade gjort det? Ingen. Sen fick vi ju se en hyfsat fet pott som doyle tog där de bara körde en gång, vad var den potten på? 900k typ? Citera
Poque Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Det här med att köra flera gånger tycker jag ändå är ok. Det är liksom deras pengar, och $1M är mycket pengar även för dem. Alla här hade gjort likadant i deras sitsar ärligt talat. Och programmet måste ju rätta sig efter spelarnas vilja, annars skulle de inte ställa upp i programmet. Visst kan de införa regeln att man bara får köra en gång, men då kan de ju stå för spelarnas buy in också...just i fallet med PA och SF så är det ju bara onödigt att köra en gång. Varför flippa för en miljon? Vem här hade gjort det? Ingen. Sen fick vi ju se en hyfsat fet pott som doyle tog där de bara körde en gång, vad var den potten på? 900k typ? iförsig körde de ju 900k två gånger Citera
don_sebbe Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 David Benyamine är kunglig Citera
Cleburne Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 En annan Doyle-favorit är när han säger att han köpt in alla avsnitt av Shogun på DVD. En serie han aldrig har sett. Toppklass! Tror det kommer i nästa avsnitt. Har inte alla Shogun på dvd eller vhs? Jag har själv dvd:n. Kanon-miniserie! Citera
toyzar Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 We probably can do that. But what do we have? Farha är så skön synd bara att han förlorat en del potter. Citera
jonsapelle Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 farha instastynr med fd+2 overs hahaahaha, dont fakk wit me son. "bring another patrik in here", liksom om farha blir överraskad av at han bara hade ett par varför i h-e syna då? lol. bra avsnitt iaf, ett av de bästa hittills. farha spelar ju betydligt bättre nu iaf än vid 100K-avsnitten. blir nästan äkcligt uppenbart hur de driverTtröstar med jamie gold dock när han säg er att han spelar dåligt. sjukt dålig check av honom med stegen mot barry dock, han fattar verkligen inte, jamie poängen med din image är att DU faktiskt fr syn av ickestegar på 4578-bräda. Citera
Supertequila Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Guy mot Brunson. Guy limpar och synar Brunson raise. Sedan checksynar han floppen och checkrejsar turn. I det läget är det grymt starkt av Doyle o köra hela vägen. Tror att tiltfaktorn var viktig här i kombination med att Doyle redan investerat så mycket pengar i potten och hade färgouts. Och det här är från en kille som foldade färg mot Golds checkraise! Citera
eurythmech Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Du tror mer på att Doyle tiltade över en hand från gissningsvis ett gäng timmar tiidgare, än att han trodde sig veta var han hade Guy? Citera
LykkaSiGya Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Du tror mer på att Doyle tiltade över en hand från gissningsvis ett gäng timmar tiidgare, än att han trodde sig veta var han hade Guy? Matteprof har sin Hellmuth, Eury sin Doyle... att ni inte gör gemensam sak. Åker över Atlanten, träffar era ofelbara hjältar och sen bloggar om det. Vore kul om ni fick med lite romantik också. Tror alla är med på skramling till resan. Citera
PianoPer Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Matteprof har sin Hellmuth, Eury sin Doyle... att ni inte gör gemensam sak. Åker över Atlanten, träffar era ofelbara hjältar och sen bloggar om det. Vore kul om ni fick med lite romantik också. Tror alla är med på skramling till resan. Jag passar. Har dåligt med pengar så här innan jul. Citera
Supertequila Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Du tror mer på att Doyle tiltade över en hand från gissningsvis ett gäng timmar tiidgare, än att han trodde sig veta var han hade Guy? Han fick reda på vad Gold hade precis innan handen, så tilten kom då. Även Greenstein menar att Doyle spelade under tilt o spelade annorlunda mot va han brukar göra. Citera
eurythmech Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Äsch, jag ser väl inte så hemskt mycket upp till Doyle. Tycker bara ofta det blir fånigt när folk ska ha bestämda uppfattningar om sånt här. Citera
Kafka Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Äsch, jag ser väl inte så hemskt mycket upp till Doyle.Tycker bara ofta det blir fånigt när folk ska ha bestämda uppfattningar om sånt här. I den här tråden så dyrkar du honom. Fortsätt med det! Citera
tarmac Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Har också hört att han varit running bad. Men att han har torskat $7m vet jag inget om, låter rätt mkt imo. Stämmer, highstakesreport så har dom en screenshot där han säger i chatten att han är 6.5M looser på onlinepoker. men jag får inte matten o gå ihop riktigt faktiskt, för om man kollar hans historik på samma sajt, och om man sen railat nångång sp har han nästan alltid legat på de flesta bord med 2-3inköp + Citera
Emilio Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Stämmer, highstakesreport så har dom en screenshot där han säger i chatten att han är 6.5M looser på onlinepoker. men jag får inte matten o gå ihop riktigt faktiskt, för om man kollar hans historik på samma sajt, och om man sen railat nångång sp har han nästan alltid legat på de flesta bord med 2-3inköp + ehm, varians? Citera
Macroman Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Farhas blixtsyn med overs + fd är ju bara meh. Vad tror han PA har? Lägre färgdrag? Är det helt omöjligt att PA har set eller Ax (ruter) här? Men han vill väl bara flippa antar jag... Gold spelar verkligen som en überdonk. Undrar om Doyle spelat handen mot GL så hårt om handen mellan DB och GL utspelat sig innan denna hand... Doyle, Barry och DB är sköna hustlers. Försöker med smicker få superfisken Gold att fortsätta spela. DB smickrar honom för att han inte förlorade mer med KK vs AA. En "supersmooth" Barry berömmer honom för att ha förlorat minimalt mot hans 4-tal. Citera
ulaf Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Är man resultatorienterad om man säger att Benyamine borde synat med straight flush på turn? Citera
Narkissoz Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Är man resultatorienterad om man säger att Benyamine borde synat med straight flush på turn? Varför skulle man syna i stället för att höja? Citera
ulaf Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Varför skulle man syna i stället för att höja? För att motståndaren kanske lägger en mycket stark hand om man visar sån styrka. Speciellt ett set lägger nog många, även en dålig färg. Kåkar Sammy lär väl allt åka in på river hursomhelst, jag vet inte. Citera
Jag_vinner Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Doyle, Barry och DB är sköna hustlers. Försöker med smicker få superfisken Gold att fortsätta spela. DB smickrar honom för att han inte förlorade mer med KK vs AA. En "supersmooth" Barry berömmer honom för att ha förlorat minimalt mot hans 4-tal. haha exakt mina tankar... så jääävla bra det är roligare än all stand up komik som finns... och jamie köper ju tanken om att jafan han har rätt vilken tur att jag höll potten nere med min stege Citera
dddanne Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 För att motståndaren kanske lägger en mycket stark hand om man visar sån styrka. Speciellt ett set lägger nog många, även en dålig färg. Kåkar Sammy lär väl allt åka in på river hursomhelst, jag vet inte. Men om Samma hade suttit på en färdig färg så hade pengarna åkt in på turn istället för att bordet hade parat sig eller ett till färgkort hade kommit på river och på så sätt inte få in alla pengarna Citera
Saint_Bjorn Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Tycker också Benyamine-handen är mest intressant. På turn jobbar han först rätt hårt med att få Farha att tro han sitter med svag hand eller drag och sen lägger han in en raise som berättar motsatsen. Spontant reagerade jag och tyckte det var korkat, men det var det kanske inte. Däremot tycker jag överbeten på river var korkad. Eftersom Farha inte slår tillbaka på turn borde han kunna placera honom på en hand i närheten av sanningen och lägga in en bet som Farha "måste" syna. Sitter Farha med nötfärgen så åker ju degen in ändå. Det var väl 250k i potten? Varför pottbeta? Jag tror han missade iaf 75-100k i värde. Men vad vet jag, jag spelar inte no limit. Citera
ulaf Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Mot Sammy var det kanske en bra höjning. Tror dock att många kan lägga sämsta setet där? Eller? Citera
Gislo Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 - Vad ska Sammy ha för hand för att höja på den brädan? - Om Benyamine bara synar - vad skickar han ut för signaler. Drag, set? Han sitter i första position, ska han bara checka om rivern kommer blank och ev. ha Sammy checka bakom honom? - Vilken hand kommer Sammy sätta honom på ifall han bettar ut på rivern ur första position? Jäkligt mkt weird och ifall Sammy har set lär han kunna komma undan den illa kvickt! ..bla bla... jag tycker tvärtom, så j-la grymt bra spelad hand av honom Citera
IngeRik Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 alla som tror att farha skulle checka färgdrag och två överkort/ färgdrag och par i sista position i en liten pott räcker upp en hand - nehepp ingen? förstår inte hur alla kan lägga in alla sorters flusher och i vissa fall tom nötfärg i hans hd. Rationellt tänkt känns det som att han har just 222 eller en hög klöver (i några få fall ren luft). i fallet 222 känns det kallt att bara syna med tanke på att det då blir svårt för DB att få in all deg mot suckerkåken om det skulle börja skjutas hej vilt först på rivern. däremot får han ju in allt när han defineriar sin hand på turn och om rivern skulle para. Citera
Recommended Posts