Gå till innehåll

Proffs?! kristy gazes-Chad Brown Heads-up Championship?!

Recommended Posts

Postad

Heads-Up VM

uppdatering med film

-------------------------------------------------------

Episode 9: Segment 3

http://www.nbcsports.com/poker/feature2.html

-------------------------------------------------------

kristy gazes - Chad Brown

Brown på knappen A2

Gazes 99

Brown Raise 8000

Gazez Reraise 24000

Brown Calls 16000

Flopp 666 !

Gazes Checks

Brown Checks

Turn 6 !

Gazes bets 40000 (hon tror att hon har nöten !? fråga mig inte varför hon tror det)

Brown Calls (har nöten)

River 2

Gazes Checks

Brown Checks !!??(med nöten)

Sedan börja Gazes surra om att det är split pot "HELLO?! WE BOTH HAVE QUADS!!" Chad och dealern får förklara att Chad har bättre kicker än hon.

Postad

gazes spel vet jag inte riktigt hur hon tänkte, men Chad förklarade sig iallafall med att han trodde att hon också hade ett ess och inte skulle syna en riverbet utan ett ess och struntade därför i att beta..

Postad

Hahaha ....omg

Jag hadde en likadan situation på cash game, 4-tal på bordet och FI betar all in med JJ, jag hadde A högt och vann.

Fi i chatten:

WTF ?????????????????????????

...men ett sk proffs?

Måste va pga lönen från FTP och inte skill !

Postad
Men vad förlorar han på att betta? nada ..han kan bara vinna.

Med facit i hand skulle ju kvinnan synat en Allin av Brown hon trodde ju hon hade nöten!

Precis, fattar inte heller spelet...

i HU kan ju en minibet få syn av ex K.

Knepigt spelat även om man tror på splitt.

Postad

Jo, den handen är humor. Båda spelar den ju mkt dåligt. Kristy Gazes har ju varit så passiv pre så tycker Chad borde foldat A2s för reraisen. Sen får hon en grym flop och då checkar hon såklart, checka alltid när du floppar bra verkar vara hennes taktik, sen bettar hon med 9 kicker och Chad checkar nöten i pos på river...

Kristy Gazes spelar verkligen hela matchen jättedåligt. Passivare spel får man leta efter.

Postad

hahah... fan vad sjukt.

hade tidigare intalat mig att hon är den enda kvinnliga kändisproffset som jag respekterar...

skönt väl lite grann nu kanske... inte sett detta spektakel, men låter ungefär lika lol som när hon med stora tuttar som är skådis slash pokerproffs spelar JJ mot patrick antonius...

Postad
gazes spel vet jag inte riktigt hur hon tänkte, men Chad förklarade sig iallafall med att han trodde att hon också hade ett ess och inte skulle syna en riverbet utan ett ess och struntade därför i att beta..

Den skyhöga rejken som en stor pott genererar var självklart förklaringen ;)

Postad
Alla kan vi göra misstag.

Pisak: Du "respekterar" inte Jennifer Harman?

jo det gör jag när jag tänker efter,.. hon verkar duktig och nice attityd..

var lite hastig att spy galla över alla damer... ogillar nog egentligen mest vanessa rousso och clonie gowen när jag tänker efter :lol:

Postad
hahah... fan vad sjukt.

hade tidigare intalat mig att hon är den enda kvinnliga kändisproffset som jag respekterar...

skönt väl lite grann nu kanske... inte sett detta spektakel, men låter ungefär lika lol som när hon med stora tuttar som är skådis slash pokerproffs spelar JJ mot patrick antonius...

*harkel*

hon som slog ut BG? ....och spelade jävligt bra HU spel?

*harkel*

Postad
*harkel*

*harkel*

Menar du Shannon Elizabeth?

JJ mot PA var Jennifer Tilly.

Håller precis på och kollar på avsnittet med Gazes nu, ska bli kul att se :-D

Postad
*harkel*

*harkel*

vet inte, inte sett så mycket... men jennifer tilly kom jag på att hon heter :)

man ska såklart inte dömma ut folk efter enstaka händer man råkat se på tv, men när folk gör vad som kan anses som nybörjarmissar på tv så måste man få skratta.

Postad

Haha skrattade av att bara läsa HHn :-P

Blir att se detta omedelbums. Fan pinsamt spel av båda? Hon tror det är split (?!) och downtown-Chad checkar bakom på river med nöten (?!). LOL!

Postad

Efter att sett handen några gånger så är det ju helt klart att Gazez verkligen tror att det är split oavsett kicker innan dealern förklarar för henne (galet att ett proffs inte vet detta)

Inte fan bettar man 40000 på Turn(6666)om man inte tror sig ha nöten(hon tror hon har nöten när hon bettar Turn).

Chad Browns Check är faktiskt ännu värre.

En klassiker som LOL

Postad

Gud så pinsamt.

Sen kan hon ju ha viss anledning att betta utan nöten på turn för att bluffa ut marginellt bättre händer. Och var det en bluff har hon inget showdownvärde och kommer (teoretiskt) inte att syna ett riverbet. Det har han ju rätt i, men det är självklart grovt tjänstefel att knacka bakom. "Didn't want to waste your time...", usch, det måste svida när han får reda på att hon hade synat.