Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelar 3st NL10 bord på betfred.

Känns mycket ovant att kommentera när man spelar, men utan det hade det nog varit rätt tråkigt antar jag. :-)

Är en fisk på poker så jag är beredd på att få mitt spel sågat.

Märkte när man spelar in hur mycket man har i huvudet som man vill få ut, men som man missar..eller som man kanske får ut och kanske feltolkas.

Nåja, få bli som det blir.

Har jag någon stor uppenbar läcka som framgår i videon, så påpeka gärna det.

Hoppas ni hör vad jag säger, mummlar nog en hel del.

http://www.megaupload.com/?d=IJTCNL0K (23min, 1272x988, 31mb)

Postad

Är det någon mer än jag som har problem med nedladdningen? När jag laddar ner står det varken hastighet eller hur lång tid som är kvar.

När jag sedan testar ladda ner via Mozilla står det "Filen är inte tillgänglig just nu". Hmmm

Postad
Är det någon mer än jag som har problem med nedladdningen? När jag laddar ner står det varken hastighet eller hur lång tid som är kvar.

När jag sedan testar ladda ner via Mozilla står det "Filen är inte tillgänglig just nu". Hmmm

Testade precis, och det funkade som det ska, tankade ~200kb/s.

Vet inte vad som kan vara problemet..

• 2 weeks later...
Postad

Är inte speciellt duktig på 10 manna bord då jag mest spelat 5-6manna själv men jag tycker nog att du verkade lite väl tight. Speciellt AQ handen från SB där du bara synar BB efter 2 limpare, där hade jag höjt upp det.

Den andra AQ handen som du torskar då en knekt kommer på river tycker jag dock inte du spelade fel.