Bojen Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Ett nytt huvud beställes! FYFAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Varsågod! Med följande länk: Tillverkaren Så är dina problem lösta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Bakis? Vad är det för amatörfasoner? Jag sov fyra timmar i natt och vaknade pigg som en lärka! Vi hade ölprovning, sen blev det galet mycket minttu, en knapp flaska vin och 80 %-ig absinth från Ungern... was nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Äntligen en vettig tråd på PF, det har jag väntat länge på. Jag mår också fruktansvärt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Bakis? Vad är det för amatörfasoner? Jag sov fyra timmar i natt och vaknade pigg som en lärka! Vi hade ölprovning, sen blev det galet mycket minttu, en knapp flaska vin och 80 %-ig absinth från Ungern... was nice! Du dricker för dåligt. Själv försöker man återställa sig med nyponsoppa och Julmust. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Houser Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Du måste äta nåt fett. Köp typ en pizza och käka nötter och avocado. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Du dricker för dåligt.Själv försöker man återställa sig med nyponsoppa och Julmust. Gott om alkisar i släkten, har väl bra gener antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Känns som jag kommer äga den här tråden i all framtid. Har nog plockat samtliga guld i VM i baksmälla sen tidigt 90-tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Känns som jag kommer äga den här tråden i all framtid. Har nog plockat samtliga guld i VM i baksmälla sen tidigt 90-tal. Jag hade en streak på att spy typ 10 gånger i rad på bakfyllan Dagens bakfylla börjar dock ordna upp sig efter 2 grymma brustabletter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Jag hade en streak på att spy typ 10 gånger i rad på bakfyllan Dagens bakfylla börjar dock ordna upp sig efter 2 grymma brustabletter Mår förhållandevis bra idag faktiskt, för en gångs skull. Men jävlar de dagarna man krökat in på förmiddagen o spyracet börjar 10-11 på kvällen...finns inga piller i världen som räddar en då. Möjligtvis en näve roppar så man somnar i tre dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Resorb mina vänner, resorb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Fy fan va bakis hohojaja värsta jag har varit med om sen förra helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 sjukt bakis här med. vet vad jag heter, men inte mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Resorb mina vänner, resorb Funkar inte på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 This is da shit! Funkar varje gång. Mycket godare än Resorb också, jag spyr nästan av den där salta smörjan. Och, just det, Berocca ska drickas innan du går och lägger dig. Dagen efter är för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Annars ett tips som iallafall funkar för mig om man inte hunnit fixa resorb är att ta 1-2 st multivitamintabletter innan du går och lägger dig, funkar bra som fan , 2 vitamintabletter + massa vatten + lite mat så blir jag knappt bakis längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Men sluta tilta mig med resorb, barocca, vitaminpiller o massa skit... Tror ni på allvar att de hjälper om man sopar i sig en halv liter brännvin o 10 öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MerC Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Men sluta tilta mig med resorb, barocca, vitaminpiller o massa skit... Tror ni på allvar att de hjälper om man sopar i sig en halv liter brännvin o 10 öl? Mer brännvin och öl lär däremot hjälpa. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Men sluta tilta mig med resorb, barocca, vitaminpiller o massa skit... Tror ni på allvar att de hjälper om man sopar i sig en halv liter brännvin o 10 öl? inte riktigt en standard fylla för en normal person typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 2 stora glas vatten innan man somnar funkar oftast, beror klart på intagen mängd alkohol dock. Eller varannan vatten som dom säger i reklamen, men hur gott är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Resorb är ju största myten ett glas vatten och ett glas cola funkar typ lika bra eller dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Dagens första bakisspya kom klockan 18:20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Dagens bakfylla börjar dock ordna upp sig efter 2 grymma brustabletter HAHA därför du spydde nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Trodde för ett tag att jag skulle klara mig från den värsta baksmällan. Men ibland har man tydligen fel. Dock mår jag genast mycket bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Men sluta tilta mig med resorb, barocca, vitaminpiller o massa skit... Tror ni på allvar att de hjälper om man sopar i sig en halv liter brännvin o 10 öl? Men lol? Trodde du var hårdare än så efter allt snack. 10 bira är ju förfest, och en halva motsvarar ca åtta 6: or. vilket räcker i ett par timmar högst. Kom tillbaka efter ett par helrör eller en dryga 30 bira, så kan man whina om att man är bakis...(och ja, jag gillar att "skryta" om mitt alldeles åt helvete för ohälsosamma supande). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts