heltok Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Tänkte vi kan ha en tråd där folk får requesta vad för filmer de skulle vilja se. Så kanske någon snäll kan ta på sig att göra en sådan film mot att alla som requestat den lovar att kommentera den utförligt. Själv vill jag se: -shortstack PLO -nybörjar PLO(typ 4bord 6max PLO50) där någon bara snackar om hur många outs olika stegar har, om 3par är bättre än set och liknande saker -NL400-800 HU -nybörjar razz(jag fattar inte reglerna) Citera
slaskpoker Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 hmmz lite NLholdem på de lägre nivåerna vore kul å se på. (och prata om hur stor chans de e att man träffar set,färg osv och hur mkt man bettar när man har tex triss och färgdrag ligger ute typ) nått mer kul vore om nån elite här på forumet kunde lira på de högsta borden på FTP me snittpott på $15K (och spela in) men de kanske inte e så många sånna är på pf. /Slaskpoker hitta nån cool pokerTV sak http://craftytv.com/watch.php?id=206&type=channel Citera
gallico Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Jag skulle gärna se PLO eller Stud. Razz, 2-7 triple draw eller liknande vore skoj men ändå icke önskvärt då jag föredrar att hålla massan okunnig. Citera
kfluffie Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Guten Idéa! Lägger den som viktigt. Vill ha HU SnG mellan 5-100$-nivån. Citera
okocha Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jag skulle vilja se: -FL, både shorthanded och heads-up -PLO -Mörkpoker Citera
Bodinarn Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 -nybörjar PLO(typ 4bord 6max PLO50) där någon bara snackar om hur många outs olika stegar har, om 3par är bättre än set och liknande saker . Citera
sandis84 Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Själv skulle jag jäkligt gärna se lite SHNL-filmer från Svenska Spel. Citera
heltok Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Skulle vara nice med en MTT video! söndag idag. kanske man skulle ge sig på mtt. ska fundera på saken. Citera
Hjort Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Ok, jag kan berätta reglerna för Razz: Folda allt utom bästa brädan under ett par timmar och somna periodvis. Om någon hand går till showdown, ever, så spelar någon fel. Citera
Sylwester Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Lite mörkpoker kunde väl vara trevligt. Citera
heltok Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Skulle vara nice med en MTT video! hmmz lite NLholdem på de lägre nivåerna vore kul å se på. (och prata om hur stor chans de e att man träffar set,färg osv och hur mkt man bettar när man har tex triss och färgdrag ligger ute typ) gjorde en mtt-video där jag snackar lite om odds när jag inte har något vettigare för mig. kommer upp strax. Citera
aglo Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 NL HU CG. Helst NL400+ och mot nåt hyffsat motstånd så att det kan bli en vettig diskussion. Citera
aglo Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 NL HU CG. Helst NL400+ och mot nåt hyffsat motstånd så att det kan bli en vettig diskussion. Citera
heltok Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 jag requestar att någon annan än jag gör filmer. känns pinsamt när jag står för alla de senaste filmerna. varför gör ni inte filmer? orkar ni inte? vågar ni inte visa hur dåliga ni är? vill ni inte avslöja era hemligheter? vet ni inte hur man ska göra? Citera
DaPine87 Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Jag gör en rulle imorn, kommer lira 4 st bord NL200 SH på nån site även om ingen har requestat just det, men det är det enda jag kan bidra med typ Citera
crillux Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 vet ni inte hur man ska göra? Huvudet på spiken. Vad behöver man? Finns det freeware? Ge mig lite startup-hjälp så gör jag snart debut som regissör. Citera
heltok Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Huvudet på spiken. Vad behöver man? Finns det freeware? Ge mig lite startup-hjälp så gör jag snart debut som regissör. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=657681#post657681 nu har ni en anledning mindre att inte göra filmer. någon annan som vågar erkänna varför ni inte gör filmer? Citera
cassano Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=657681#post657681 nu har ni en anledning mindre att inte göra filmer. någon annan som vågar erkänna varför ni inte gör filmer? Jag ska försöka spela in en film med lite NL1000-NL2000 spel i veckan. Citera
Max Cady Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 jag requestar att någon annan än jag gör filmer. känns pinsamt när jag står för alla de senaste filmerna. 1. varför gör ni inte filmer? 2. orkar ni inte? 3. vågar ni inte visa hur dåliga ni är? 4. vill ni inte avslöja era hemligheter? 5. vet ni inte hur man ska göra? 1. Jag gjorde så många i ett svep där i början så jag tänkte att det var andras tur... 2. Jo det gör jag men (se punkt 1).... 3. Jag har redan visat det i de videos jag lagt upp ju! 4. Kan man inkludera hur dålig man är i hemligheter? 5. Menar du spela in eller spela poker? Har förresten svårt att tro att folk vill se fler videos av mig... Citera
sandis84 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Av någon anledning sänks hela min dator av Camtasia. Oavsett om jag har lägsta kvaliten och bara filmer 20*20 pixlar så segas datorn ner och massa program slutar svara. Någon annan som har stött på liknande problem? EDIT: Jag har en ganska kraftfull dator, så det är absolut inte problemet. Jag har följt heltoks guide, och är ingen dataokunnig person. Citera
Recommended Posts