Gå till innehåll

Njursparven - Turneringar


Njursparven

Recommended Posts

  • Svars 208
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kom 6a i partys 300k, vilket gav $10300 ungefär. Men jag får bara behålla runt 8k eftersom att gibbson hade 20% i mig. :rolleyes:. Ska kolla om jag hittar några roliga händer som jag kan lägga upp.

 

Jag är nöjd med mitt spel och det flyter på bra. Är upp runt $11k hittills i maj.

 

Nattens stora höjdpunbkt blir FTOPS #4 med en buyin på $1060 och $300k gtd. Nån mer som ska spela den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt. 1,4k för besväret iallafall!

bra jobbat med turneringarna, impad! var det inte i lite väl tidig position du ställde med A3h där? nästan så du hade överlevt ännu en runda, eller? only learning.

 

hur ligger det till med jobb och så för dig nu då, efter att ha haft natten fullt upp? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt. 1,4k för besväret iallafall!

bra jobbat med turneringarna, impad! var det inte i lite väl tidig position du ställde med A3h där? nästan så du hade överlevt ännu en runda, eller? only learning.

 

hur ligger det till med jobb och så för dig nu då, efter att ha haft natten fullt upp? :D

 

Tackar!

 

Hade bara 7,5bb i stacken så det var bara att ställa med lite vadsomhelst, väldigt standard.

 

Ska faktiskt kila iväg till plugget nu, börjar 9.05. Koffeinpiller is the shit. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha. ironiskt hur han klonkar ca. 100000k sek och man beklagar sig över att man snart hittar klonken, allt som student. beundransvärt... ;)

 

btw. berätta mer om koffeinpiller är du snäll. hehe.

 

Hehe, man blir ju lite skadad. Självklart är det väldigt mycket pengar som jag är oerhört nöjd över, men det är känslan av att VINNA jag vill åt också.

 

Koffeinpiller kan man köpa receptfritt på apoteket, en grinders bäste vän. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koffeinpiller kan man köpa receptfritt på apoteket, en grinders bäste vän. :-)

Hur mycket koffein innehåller dom som finns att köpa på Apoteket? Man kan väl inte köpa spec många på en gång heller? Själv föredrar jag att köpa från något företag som säljer kosttillskott på nätet. De är billiga och säljer storpack. Typ http://www.farmacia.cc (ALERT FX)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket koffein innehåller dom som finns att köpa på Apoteket? Man kan väl inte köpa spec många på en gång heller? Själv föredrar jag att köpa från något företag som säljer kosttillskott på nätet. De är billiga och säljer storpack. Typ http://www.farmacia.cc (ALERT FX)

 

30 piller per burk och 100mg i varje, kostar 40kr. Biter hyfsat på mig då jag inte dricker kaffe regelbundet.

 

Tack för tipset, ska kolla upp det om jag blir avtrubbad. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 piller per burk och 100mg i varje, kostar 40kr. Biter hyfsat på mig då jag inte dricker kaffe regelbundet.

 

Tack för tipset, ska kolla upp det om jag blir avtrubbad. ;-)

Okej. Köper man från Farmacia får man en burk på 200 pilller som innehåller 200mg koffein styck för 79kr. Lite skillnad :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...