Gå till innehåll

Njursparven - Turneringar


Njursparven

Recommended Posts

Ingen lycka i mansion idag.

 

Har spelat skottat lite shortstack på 25/50 och spelat några 215 SnG och en 530 idag. Backade 1k på 25/50 men plussade 1k på SnG. Breakeven för dagen med andra ord.

 

Är riktigt trött nu, fortfarande sliten från valborg. Blir bingen med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 208
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lycka till!! Möter ju dig en hel del då jag också nästan enbart spelar MTT i samma nivå som dig. Lägg gärna upp vilka dagliga turneringar som du lirar. Ska bli väldigt intressant att kolla dina HHs och se hur du spelar :mrgreen:.

När jag går in i dagboksdelen och läser kommer jag givetvis att börja här:D

hoppas på många resteal händer!

 

GLGLGL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till!! Möter ju dig en hel del då jag också nästan enbart spelar MTT i samma nivå som dig. Lägg gärna upp vilka dagliga turneringar som du lirar. Ska bli väldigt intressant att kolla dina HHs och se hur du spelar :mrgreen:.

När jag går in i dagboksdelen och läser kommer jag givetvis att börja här:D

hoppas på många resteal händer!

 

GLGLGL!

 

TYTYTY! Räknar med en dagbok från dig medl. ;-)

 

Har faktiskt inte spelat lika mycket som jag brukar de senaste veckorna. Men det ska det bli änring på nu med tanke på dagboken.

 

De bra vardagsturneringarna är väl

 

100k mansion

109+R stars

55+R stars

$163 Super weekday party

$163 28k FTP

$163 40k FTP

 

Sen beror det ju på hurlänge man vill stanna uppe, "nightly hundred grand" på stars är ju trevlig. På måndagar försöker jag spela $1k monday på ftp, fet pricepool men få deltagare, så det blir inte omöjligt att vinna.

 

Har säkert glömt en massa turneringar nu, tipsa gärna om andra bra turrar. Är ongame och ultimatebet värt att satsa på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

De bra vardagsturneringarna är väl

 

100k mansion

109+R stars

55+R stars

$163 Super weekday party

$163 28k FTP

$163 40k FTP

 

Har säkert glömt en massa turneringar nu, tipsa gärna om andra bra turrar. Är ongame och ultimatebet värt att satsa på?

 

Dom +

21:00 40k prima $25 rebuy

21:00 25k stars $55 freezout

22:00 18k party $55 freezout

22:00 35k stars $11 rebuy

23:00 15k party $33 rebuy

23:00 stars $55 freezout

01:00 20k?party $109 freezout

01:00 stars $109 freezout 3k startstack

 

Spelar bara ultimates 200k turre på söndagar som är riktigt go!

Ongame spelar jag nästan aldrig på. Blir tilräckligt många turrar med Stars, Party, Manion, Prima och full tilt.

Du kanske inte spelar 55$ freezouts? Partys 33$ rebuy gillar jag då man kan gå all in och köpa till marker :h:

11$ rebuy vet jag inte varför jag spelar. Orkar aldrig spela bra i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TYTYTY! Räknar med en dagbok från dig medl. ;-)

 

Har faktiskt inte spelat lika mycket som jag brukar de senaste veckorna. Men det ska det bli änring på nu med tanke på dagboken.

 

De bra vardagsturneringarna är väl

 

100k mansion

109+R stars

55+R stars

$163 Super weekday party

$163 28k FTP

$163 40k FTP

 

Sen beror det ju på hurlänge man vill stanna uppe, "nightly hundred grand" på stars är ju trevlig. På måndagar försöker jag spela $1k monday på ftp, fet pricepool men få deltagare, så det blir inte omöjligt att vinna.

 

Har säkert glömt en massa turneringar nu, tipsa gärna om andra bra turrar. Är ongame och ultimatebet värt att satsa på?

 

Ongame har ett par 22or rebuy typ 10k och 18k gtd. varje dag. Även ngra dyrare som jag inte har så bra koll på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen!

 

Rebuysen på party spelar jag givetvis ibland, älskar att köpa stack. :-D Kommer ihåg när party hade amerikaner och en stor $2 rebuy. Den var helt galen och jag var ofta chipleader efter 20 rebuys. :roll:

 

Ska pröva att utöka schemat och spela mer 55 turrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul dagbok och kul med en till Söderkis. 8-)

 

Jag är lite nyfiken på hur ni som endast spelar turneringar tacklar variansen. Det måste ju vara sjukt jobbigt när det går en längre tid utan några större vinster, speciellt när man spelar så pass dyra turneringar som du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul dagbok och kul med en till Söderkis. 8-)

 

Jag är lite nyfiken på hur ni som endast spelar turneringar tacklar variansen. Det måste ju vara sjukt jobbigt när det går en längre tid utan några större vinster, speciellt när man spelar så pass dyra turneringar som du gör.

 

Japp, det har kommit jobbiga downswings. Men det är bara att fortsätta jobba så kommer en liten slant såsmåningom. Vi kanske har färre plusdagar än en sng/cash-spelare men när vi väl har en plusdag så kan det vara riktigt mycket plus. ;-) Det gör det hela lite mer spännande också med turneringar. Briukar spela lite cash och sng vid sidan av också.

 

Har du varit på sviten? Jag har bott på södermalm hela mitt liv men har aldrig varit där. Hur fixar man medlemskap osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske börjar bli tjatigt men: Det ska bli kul att följa den här dagboken och lycka till!

 

Även jag stöter på dig då och då eftersom vi kör på ungefär samma nivå. Något som vore kul att se (om du vill släppa det) är en lista på dina nick på de olika siterna.

 

Sen vore det också, som någon annan nämnde, kul med en resultatsammanställning. Men det är ju din dagbok och det är du som bestämmer hur den ska se ut!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite olika konton faktiskt, lånar kompisars ibland osv. :-P

Men dom jag kör mest på för tillfället är MormorAce på party och stars, Swedish_fisher på FTP och ChipIt på mansion.

 

------------------------------------------------------------------------

 

Ligger back ca $800 på sngs idag, men plus $1500 på nl 3/6 och fl 15/30. Man kanske borde lira cg lite oftare. ;-)

 

Just nu leder jag $33 rebuy 15k gtd på party. Jag har 221k med average på 60k och 32 spelare kvar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det gör vi! :-D

 

Spelar även 109+rpå stars med 11k i paus, 40k ftp med startstack i paus och nightly hundred grand på stars. Kör du dom med? Nåt finalbord måste det ju bli iaf. ;-)

 

Kör 100r och nightly plus EDIT: 20k på party, typ 20 kvar dubbla avg. Jag är iskall ikväll så det lär väl sluta runt bubblan..;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...