pellepackad Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Vet inte riktigt var jag ska klistra denna, ähh det får bli här.. Jag har spelat (på heltid) på min nuvarande site i 4 månader & mitt spelande har gått från klarhet till klarhet. Jag startade med att bygga upp min rulle på NL100, men nu spelar jag på NL200 samt börjat smyga in på NL400 så smått. Idag fick jag ett trevligt mail av min site's VIP-manager. Där han presenterade sig, förklarar att jag skall höra av mig till honom personligen om det är något han kan hjälpa till med samt frågar hur han göra det bättre och mer profitabelt för mig att spela hos dem. Antagligen har de börjat få upp ögonen för allt man har rakat under den senaste tiden... Då detta är nytt för mig att ha en personlig VIP-manager, så tänkte jag höra med er som vet vad det innebär. Min fråga är väl framför allt vad man har att önska hos en sådan snubbe. Jag vet att man inte får diskutear rb på forumet, men kan man lägga sådana önskemål då de börjar höra av sig och kanske pressa dem med att andra siter lockar annars? =) Vore kul att höra lite vad ni har för förhållande till era managers & kanske vad det finns för möjligheter. Kanske är det inget speciellt alls att han hör av sig, vad vet jag... Citera
thefman Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Vet inte riktigt var jag ska klistra denna, ähh det får bli här.. Jag har spelat (på heltid) på min nuvarande site i 4 månader & mitt spelande har gått från klarhet till klarhet. Jag startade med att bygga upp min rulle på NL100, men nu spelar jag på NL200 samt börjat smyga in på NL400 så smått. Idag fick jag ett trevligt mail av min site's VIP-manager. Där han presenterade sig, förklarar att jag skall höra av mig till honom personligen om det är något han kan hjälpa till med samt frågar hur han göra det bättre och mer profitabelt för mig att spela hos dem. Antagligen har de börjat få upp ögonen för allt man har rakat under den senaste tiden... Då detta är nytt för mig att ha en personlig VIP-manager, så tänkte jag höra med er som vet vad det innebär. Min fråga är väl framför allt vad man har att önska hos en sådan snubbe. Jag vet att man inte får diskutear rb på forumet, men kan man lägga sådana önskemål då de börjar höra av sig och kanske pressa dem med att andra siter lockar annars? =) Vore kul att höra lite vad ni har för förhållande till era managers & kanske vad det finns för möjligheter. Kanske är det inget speciellt alls att han hör av sig, vad vet jag... tjejen på din avatar är jävligt snygg Citera
fcmange Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 pellepackad, känns hawkmoon united bekant? Citera
pellepackad Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 tjejen på din avatar är jävligt snygg Right back at u! Hur vet du det? Så farligt sminkad är hon väl inte? pellepackad, känns hawkmoon united bekant? Japp, Jonte "The Flash" Lindgren också Ingen av er som har en VIP-manager btw ? Citera
fred93 Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Right back at u! Så farligt sminkad är hon väl inte? Japp, Jonte "The Flash" Lindgren också Ingen av er som har en VIP-manager btw ? Haha, tänkte precis fråga om det var den gamle MZ-legenden som numera gått över till poker men jag antar att jag precis fick svaret Citera
Kissemissen Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Haha, tänkte precis fråga om det var den gamle MZ-legenden som numera gått över till poker men jag antar att jag precis fick svaret Haha, visste att jag sett det nicket någonstans!gw Citera
pellepackad Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 Haha, tänkte precis fråga om det var den gamle MZ-legenden som numera gått över till poker men jag antar att jag precis fick svaret Haha & fler än jag verkar ha gått den vägen =) Citera
pokerpewe Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 se på fan lite nostalgi över detta. Både Ac Kamelen och Hawkmoon Uniteds manager i samma tråd hade också ett lag förut, minns att jag snackade med Hawkmoon en hel del däremot inte med pellepackad ;( nickade pewe och hade klubben Gällivare SK, those were the days. Citera
pellepackad Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 hehe många gamla MZ lirare på detta forum, fin liten nostagitripp man fick! Men för att komma till topic igen Nån som har nått att säga angående hur man kan utnyttja sin VIP-manager på bästa sätt..rb-avtal och så? Citera
pumans Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Hehe, själv är man också gammal mz-lirare. Men det är jättelänge sedan nu. Måste skryta om att jag gick från div 4 till allsvenskan på fyra raka säsonger när det precis hade startats. Väl där torska jag guldet i sista omgången och sen gick det bara utför. Tror t.o.m. jag fick laget hackat, men då hade jag redan tappat intresset:-(. Svedala United hette mitt lag. Kanske denna tråd spårat ut lite och hjälper ju inte till:-P , men jag kan väl säga att försök med lite allt möjligt för att få det bästa dem kan erbjuda dig. Du har ju inget att förlora eller? Citera
thefman Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Vad är MZ? Jag tänkte först gissa på nått FPS-lir men sedan såg jag att jaroriteten dök upp och då vänder ju tankarna mot något fotbollslir? Citera
thefman Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Hehe, själv är man också gammal mz-lirare. Men det är jättelänge sedan nu. Måste skryta om att jag gick från div 4 till allsvenskan på fyra raka säsonger när det precis hade startats. Väl där torska jag guldet i sista omgången och sen gick det bara utför. Tror t.o.m. jag fick laget hackat, men då hade jag redan tappat intresset:-(. Svedala United hette mitt lag. Och där kom svaret. Citera
DaPine87 Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 MZ was the shit Sherqernas IF ftw typ. Citera
fcmange Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 se på fan lite nostalgi över detta. Både Ac Kamelen och Hawkmoon Uniteds manager i samma tråd hade också ett lag förut, minns att jag snackade med Hawkmoon en hel del däremot inte med pellepackad ;( nickade pewe och hade klubben Gällivare SK, those were the days. och fcmange Citera
SunTzu Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Den här tråden vinner "Mest Offtopic - 2007" Citera
Ving Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Alla vet väl att det är hattrick som äger? Citera
KimHartman Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Hattrick är möjligen legendariskt. Bättre än så är det inte. Citera
Fjonkan Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 jag ha också fått sånt erbjudande hos bestpoker, där han sa att han var agent åt bestpoker och kunde göra mig till VIP-spelare. Han sa även att ongame inte sysslar med rakeback men att jag skulle få obegränsat med bonusar, men så kollar jag hans användarnamn "maradona" och sen bad han mig lägga till honom på msn med namnet erik.affe@hotmail.com, jag reagerade direkt och tyckte det kändes som att han försökte blåsa mig, liksom adda mig och sen genom en trojan knäcka kontot nån som har erfarenhet av denna killen ? Citera
doope Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 jag ha också fått sånt erbjudande hos bestpoker, där han sa att han var agent åt bestpoker och kunde göra mig till VIP-spelare. Han sa även att ongame inte sysslar med rakeback men att jag skulle få obegränsat med bonusar, men så kollar jag hans användarnamn "maradona" och sen bad han mig lägga till honom på msn med namnet erik.affe@hotmail.com, jag reagerade direkt och tyckte det kändes som att han försökte blåsa mig, liksom adda mig och sen genom en trojan knäcka kontot nån som har erfarenhet av denna killen ? lätt löst, kombinera inte pokerkontot med msn... använd g-mail eller nått annat till dina pokerkonton så blir det mycket svårare om de nu skulle vilja försöka "hacka" ditt konto. /doope Citera
Fjonkan Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 använder inte msn och poker tillsammans , alltså jag bara undrade om nån redan har "kontrakt " med denna killen , för han verkar skum. Citera
gdaily Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Garanti att det här är ett msn-blåsningsförsök. a) Om det vore en Bestpokerrepresentant så skulle han garanterat inet använda en hotmailtjänst! b) Han skulle ringa er Kontakta Bestpoker och fråga! Citera
Recommended Posts