Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
K3s: limpa eller pusha. Jag pushar alla dagar i veckan.

Jo verkade inte helt korrekt att jag bjöd in till resteal men på FT bubblan trodde inte jag han orkade göra move.

AJo: FPS-akuten :). Pusha istället bara.

Tycker du verkligen det? Känns som jag pushar bort endel värde då. Nu kunde jag fånga en bluff. Om jag pushar får jag väll bara syn av 99+ AJ+. Kanske för kasst om jag ger BB en gratis flop. Lite lost här helt enkelt.

A9o: Jag viker den UTG.

Jo det gör jag ofta också inne lite i ett stimm och vill fortsätta bygga stack.

99: Lite svårt utan reads. Är Fi straightforward så bet/foldar jag bara. c/c är nog inte fel heller.

Ok. Var lite vek pga stackdjupen orkar inte krångla in mig i en stor pott. B/F känns väldigt exploaterbart och C/C känns som man bygger lite för stor pott med för vek hand. Tog fegis vägen ut i denna helt enkelt.

[JTo: Push.

Ok.

QTs: Personligen push/foldar jag alltid med din stack men om du ska standardraisa så gillar jag ditt spel. Med större stack bettar jag mer på floppen såklart men nu ger du han lite utrymme att pusha. wp.

Tackar.

K2s: Betta mer på flopp, typ 18k. Jobbigt läge på turn men jag c/c nog där oxå. Är river en bluff eller?

Riktigt trixig hand. Känner att jag leder men vågar inte riktigt pusha. För att jag bara blir synad av bättre hand. Så tanken var C/C hela vägen ner. Sen när fyrfärgen kommer på riv. Betar jag ut för att reppa hjärter och inte få honmom att bluff pusha.

• Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Recistance Fall of Man är sjukt kul. Och Motorstorm måste du ha!

Ok. Är det riktigt bra spel? Har för mig at båda är "lanseringsspel" för PS3. Borde finnas lite bättre lir nu.

call of duty 4´s multiplayer läge är ruskigt kul och beroendeframkallande

Jo ska nog köpa det, men blir nog til pc isf. Känns som man slösar en bra shoot em up när ma lirar det genom kontroll.

Mission accomplished för gårdagen iaf. Ingen aning om hur jag kom hem men det gjorde ja. Vaknade upp med tuggummi i munnen och jobbig konstant hicka.

för att göra gårdagens historia kort satt man hemma hos en polare och förkröka sen skulle vi iväg. Kanske skulle möta upp en annan polare på KGB också. Det blev att vi skulle till papa grappa iaf. Väl där träffa man båda kompisarna me skulle ut med ikväll (sicko). Blev monsterkrök där. Tror jag bjöd ganska friskt också. Kommer ihåg att jag köpt 2 fernet 5 RB/ Vodka och runt 10 ÖL kan ha blivit mycket mer efter det dock. Inget minne av slutet på kvällen. Kan bara konstatera att det antagligen inte blev CC inatt.

fö. Känner jag mig helt jävla lost uppe såhär tidigt. Brukar gå upp 1700. Så har många timmars forum horande och diverse framför mig. Ska iväg och gå på gammla jobbets afterwork runt 1600, men det är enda planen för dagen.

EDIT:Btw: vad gör man när man tro man postat nått men det inte finns nu? Kan har varit känsligt mot forumets RB policy, men har ingen aning om jag verklgen lyckades posta inlägged igår eller om det blivit borttaget. Vet att jag skrev det iaf :D (Woah sicko dag)

Postad

detektiv arbetet asngående gårdagen fortsätter. Har hittat 4 kvitton:

23.25: bara kort kvittot på 411 kr. Antar att det är första orden. alltså 3 RB / vodka + 4 öl.

23.49: 170 kr. Bara kortkvittot här också kan vara 1 fernet plus en Rb/vodka.

00.31: 195 kr. 3 öl och en RB/Vodka.

02.25: Taxi hem 92 kr.

Taxin låter lita billigt från att gått från ställlet och lite dyr för att varit från gullmars. Kanske tog den från medis.... hmm. nån som var med igår borde kunna informera mig mera.

The mystery continues.

Postad

Vad är det med höga Hu SNG som gör att jag inte kan sluta lira det. Seriöst är ett sjukt gift. Tror tom att jag är bra på det, vilket jag inte är. Lirat 4 $1100 nu på morgonen slutade 2-2 jjag drog ut båda gångerna jag vann :) han drog ut ena gången han vann.

Matusow lirar HU SNG nu mot en Girl Ivey han blir krossad. Han lirar ganka kasst och whinear. Speccar det medans jag tiltar bort mina egna cash.

Good news: Länk

Såg att magixc numbers lirar ikväll kanske ska försöka fixa biljett till det.

Postad

Från FT chatten:

Girl Ivey: if ur gonna say i bad baet u then im done

talking

Girl Ivey: not once did i beat u

Girl Ivey: NOT ONCE MIKE

Mike Matusow: need a 5min break after this to go

vomit then bust u

Girl Ivey: u had a pair and flush draw, i had 2 pair. my

hand held up. not a beat

Postad
Känns som det inte gick riktigt bra igår? hehe

Hehe, Kanske skriver om det senare. Ska få in all info först. Kan säga att jag var stört jävla packad iaf. Polaren sa att jag var på topp när vi kom in till krogen. Efter det tog jag minst 3 RB/Vodka. Sicko!

Postad

Jaha, du är skäggiga killen i Schmongame? Spelade själv i lagpokern, men bara två omgångar med Team Agaton, jag kommer ihåg att du (eller den jag tror att du är) bluffade mig i en pott iaf. =)

Postad
Jaha, du är skäggiga killen i Schmongame? Spelade själv i lagpokern, men bara två omgångar med Team Agaton, jag kommer ihåg att du (eller den jag tror att du är) bluffade mig i en pott iaf. =)

Hehe, Jag är bluffbox nr 1 Live :D

Postad
Hahahaahahaha heheheheheheh hohohoohoho moooooahahahahaha LOL hehehehe...

/SK

Meh, Snyggt att förstöra min online image också.

Run goodat upp rullen igen. vunnit 7 av 8 senaste HUs.

Nån som är intresserad av en HU SNG vid kanske?

Postad
Ok. Är det riktigt bra spel? Har för mig at båda är "lanseringsspel" för PS3. Borde finnas lite bättre lir nu.

Ja dom är riktigt bra, tyvärr är det bara assasins creed som kommit upp i samma nivå sen dess, enligt mig iaf.. Sen är det iofs så att motorstorm är lite för enformigt i längden p.ga. att det är för få banor. Men grymt kul lir iaf:-)

Postad
Ja dom är riktigt bra, tyvärr är det bara assasins creed som kommit upp i samma nivå sen dess, enligt mig iaf.. Sen är det iofs så att motorstorm är lite för enformigt i längden p.ga. att det är för få banor. Men grymt kul lir iaf:-)

Ok. De är uppsatta på köp listan nu.

Haft en ganska soft dag idag. Börjar med att plussa 2k på HU SNG. Drar sen vidare ut på stan shoppar lite kläder på grandpa och drar på afterwork med gammla jobbet. Fick stora hån för att man inte var i form för att kröka idag.

Nu blir det lite mtts. Lirar på ongame, ipoker, FTP och stars nu. kommer ta lite diverse av de skinsen några tim framåt. Ska lira Aussie kvalet på iPoker också.

Btw: Denna DB kommmer antagligen att läggas ner om någon dag.