Gå till innehåll

Kraclobs Dagbok, Life goes on.


kraclob

Recommended Posts

  • Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inne o kikar lite på dig nu, FTP dvs. Vad var det du vek i sb när bb reraisade dig på AJx bräda?

 

Edit: KJs UTG+1.. wp gg...

 

intressant hur han hittar synen. Iofs trycker jag 66+ där så han har endel flippar.

 

Kommer inte ihåg vad jag vek. Tror jag hade Kxs eller nått. Ville bara åt blinds och antes. Helt sjukt trött nu inte lirat många händer denna turre. Tänkte lira 30k också men tror jag hoppar det just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

intressant hur han hittar synen. Iofs trycker jag 66+ där så han har endel flippar.

 

Kommer inte ihåg vad jag vek. Tror jag hade Kxs eller nått. Ville bara åt blinds och antes. Helt sjukt trött nu inte lirat många händer denna turre. Tänkte lira 30k också men tror jag hoppar det just nu.

 

Lira så kan vi dra en last-longer:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ryktas om att det blir utgång ikväll. Inte säker på vart. Kanske tom blir en hemmakväll men öl och PS3 tom.

 

Ny bokstav kommer imorrn ;)

 

Skaffat cardrunners abbonemang nu också. Sett igenom lite allt möjligt. Intressantaste videon hittils som jag sett är Mkind 200k UB part 2. GP 3-6 HU tyckte jag var bra också. Även om jag inte lirar CG.

 

Imorgon blir det monstersöndag. Ska försöka lira de flesta söndagstours. Spikade är iaf: BF, FT, Ongame och party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I'd like to solve the puzzle, please!

 

 

NIGGERS!!!

 

Be patient...

 

Är du medlem på sngicons.com btw?

 

Du som lirar SNG osv

 

Faktiskt inte, funderade på det förut men har hört så mycket bra om cardrunners så blev det istället. Siktar på att bli en mer komplett spelare också. Hoppas på att tom bli plussande på CG inom en snar framtid. Har också de flesta av ongame eliten på min msn så kunde få respons på det sättet när jag tokgrinda sngs.

 

Om nån har några bra tips på artiklar om allmän cashgame teori, så posta gärna det här. Läst Jman artikel men den är lite över mitt huvud när jag inte ens är plussande än :P

 

Nu ska det krökas. Är kanske så tragisk så det blir lite fyllepostningar här under kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HC the place där det händer :D

 

hehe, såå sant. Varit där 2 ggr i mitt liv tror jag ena var jag kalas full och hade sjukt kul andra drog jag eftger 30 min då jag precis kommit från en pokerklubb i årsta och hade inte en chans att komma ikapp mina kamrater på "kul" skalan.

 

 

Blev dock inte HC ikväll. Drog till Ace istället. Grymt kul ställe var senast där i våras då det var gansa kasst (hence the ½year wait). var ganska kul kväll trill slut. Orkar inte riktigt gå in på detljer just nu. Bottom line för kvällen är iaf att: Life SUCKS. Även om du är den snällast finaste människan på jorden. Life will kick you in the balls.

 

Lämnar det nu kanske kommer tillbaka på det imorrn med gemensam fyllelog för veckan som gått.

 

 

I andra nyheter är datumet 24 dec snart här. Tror inte det finns något jag hatar mer på denna jord än just det datumet. Bitter? Javisst men mest besviken på att mänsklighen har sjunkigt så lågt en röd farbror från Coca Cola Självklart ska denna stora förebild uppmuntra mina barn att bli bra människor. FFS. Så störd tradition att det finns inte. Sen att det finns vissa som verkligen bryr sig om varandra och skiter i klapparna gör mindre är budskapet att good=cash som jag reagerar mot.

 

 

 

Någon som har en ide om var en bitter själv som mig själv ska spendera datumet 24 dec kan den gärna lägga en rad här. Redan tackat nej till gröt hos mor. Tänkte mer i vägarna div sprit med a-lagare.

 

Tänkte nu ta upp dagens ämne eller veckans ämne tills DBn läghgs ner. DUBBELMORAL hur mycket har ni av det och varför?

 

Tror jag slår alla här på dubbelmoralmätaren hoppas nån ger mig ett race för äran innan jag skriver mitt och bankar trofén bara.

 

Sov gott grinders.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför är det så fel att unna lite socialt umgänge med sin mor/familj på julafton? om du ska kröka kan du göra det på kvällen.

 

Är väll inge större fel med det. Jag är dock Ateist och då känns det lite skumt att fira denna högtid även omdet är något så litet som att äta gröt med familjen, om man ser det ur logiskt sätt firar jag det dock lika mycket genom att inse högtiden och avböja den. Bäst vore att bara sova några dar. Tips på medicin för det?

 

Tycker bara att julen har blivit så "perverted" (hittade inte lämpligt svenskt ord) att jag vill ta avstånd från den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

världen är emot mig justr nu enda fyle slakset slutade såhär:

 

 

Full Tilt Poker Game #4592983016: $1,100 + $30 Heads Up Sit & Go (34825453), Table 1 - 25/50 - No Limit Hold'em - 22:35:02 ET - 2007/12/22

Seat 1: Kraclob (1,525)

Seat 2: jdb401k (1,475)

jdb401k posts the small blind of 25

Kraclob posts the big blind of 50

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Kraclob Queen of Hearts4 of Hearts

Kraclob: puuush it then :)

jdb401k raises to 100

Kraclob raises to 250

jdb401k calls 150

*** FLOP *** 2 of Clubs5 of Hearts8 of Diamonds

Kraclob checks

jdb401k bets 400

Kraclob has 15 seconds left to act

Kraclob raises to 1,275, and is all in

jdb401k calls 825, and is all in

Kraclob shows Queen of Hearts4 of Hearts

jdb401k shows 7 of Clubs6 of Hearts

Uncalled bet of 50 returned to Kraclob

*** TURN *** 2 of Clubs5 of Hearts8 of Diamonds6 of Clubs

*** RIVER *** 2 of Clubs5 of Hearts8 of Diamonds6 of Clubs6 of Spades

Kraclob shows a pair of Sixes

jdb401k shows three of a kind, Sixes

jdb401k wins the pot (2,950) with three of a kind, Sixes

*** SUMMARY ***

Total pot 2,950 | Rake 0

Board: 2 of Clubs5 of Hearts8 of Diamonds6 of Clubs6 of Spades

Seat 1: Kraclob (big blind) showed Queen of Hearts4 of Hearts and lost with a pair of Sixes

Seat 2: jdb401k (small blind) showed 7 of Clubs6 of Hearts and won (2,950) with three of a kind, Sixes

 

Full Tilt Poker Game #4592991582: $1,100 + $30 Heads Up Sit & Go (34825453), Table 1 - 25/50 - No Limit Hold'em - 22:35:55 ET - 2007/12/22

Seat 1: Kraclob (50)

Seat 2: jdb401k (2,950)

Kraclob posts the small blind of 25

jdb401k posts the big blind of 50

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Kraclob 6 of Spades7 of Hearts

Kraclob calls 25, and is all in

jdb401k shows 2 of Diamonds4 of Diamonds

Kraclob shows 6 of Spades7 of Hearts

*** FLOP *** 4 of Hearts4 of ClubsJack of Spades

*** TURN *** 4 of Hearts4 of ClubsJack of SpadesQueen of Hearts

*** RIVER *** 4 of Hearts4 of ClubsJack of SpadesQueen of Hearts8 of Spades

jdb401k shows three of a kind, Fours

Kraclob shows a pair of Fours

jdb401k wins the pot (100) with three of a kind, Fours

Kraclob stands up

jdb401k stands up

*** SUMMARY ***

Total pot 100 | Rake 0

Board: 4 of Hearts4 of ClubsJack of SpadesQueen of Hearts8 of Spades

Seat 1: Kraclob (small blind) showed 6 of Spades7 of Hearts and lost with a pair of Fours

Seat 2: jdb401k (big blind) showed 2 of Diamonds4 of Diamonds and won (100) with three of a kind, Fours

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...