Rastapopoulos Postad 18 September , 2004 Rapport Postad 18 September , 2004 hmm... oki *Tar på mig hundhuvudet och ställer mig i skamvrån* Citera
thorn Postad 19 September , 2004 Rapport Postad 19 September , 2004 Köpte det igår efter ett misslyckat crackingförsök. För FL verkar det helt klockrent. Citera
Kimpan Postad 25 September , 2004 Rapport Postad 25 September , 2004 hur står det sig i jämförelse med pokertracker? vad har PO som inte PT har? vad har PT som inte PO har? Citera
thorn Postad 25 September , 2004 Rapport Postad 25 September , 2004 Det verkar inte som att PO sparar alla ens händer. Jag är inte säker på detta, men det verkar inte så. Det som PO har är Live Trackern. Spelar du på "rätt" sites så behöver du alltså inte importera något, utan PO följer ditt spel medan du spelar, ger dig statistik om de andra spelarna, odds och dylikt. Sedan uppdaterar den din totala statistik när du lämnar bordet. Extremt bra för mig i alla fall, som har svårigheter med att "se" potodds mot odds för att förbättra mig i vissa fall. Citera
baller Postad 27 September , 2004 Rapport Postad 27 September , 2004 Det kan tilläggas att du inte behöver "importera" något med PT heller om du spelar i party nätverket... Citera
Kidder Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Men snälla då, vilket verkar hålla o längden PO eller PT.?? Är det samma pengar ungefär.?? Jag såg att man kunde konvertera databasen i PO till MySQL,(vilket spontant känns bra) vad kör PT för databasmotor? Citera
Kidder Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Det kan tilläggas att du inte behöver "importera" något med PT heller om du spelar i party nätverket... HH ligger lokalt på burken under C:\Program files\PartyPoker\HandHistory\"din profil" Ville bara förtydliga baller Citera
Bikern Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Funkar Poker office på Expekt.com?? Citera
Papa Kubo Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Inte enligt hemsidan: "Q: Which poker sites does PokerOffice support? A: PokerOffice supports the following sites: Party Poker Empire Poker Multi Poker Intertops" Citera
Henkeman Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 så det borde stödja PokerNOW också då? Citera
Papa Kubo Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Logiskt sett ja. Eurobet också. Citera
kydyl Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 pokerNOW är inga problem, jag valde partypoker där man ska välja vilken sajt den ska tracka och den hittade alla pokerNOW bord. Citera
Henkeman Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Trevligt, kan man kanske testa PO lite, tänkte sätta in pengar på PokerNOW.. PO stödjer ju inte Prima och PT är så plåttrigt, funktionellt så är det bra , men designen... *ögonen blöder* Citera
thorn Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Den kan livetracka PokerNOW, men jag lyckas inte lägga till statistiken sen när man slutar med LiveTrackern. Hur är det för er? Citera
Henkeman Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Jag har inga problem med att importera efter live trackern.. tror jag iaf Det diffar lite mellan min BR på PokerNow och statistiken i Poker Office.. och jag har importerat alla händerna. Iofs har jag skippat två händer eller nåt när jag blev dissad, de är inte med i statistiken.. kan vara det också. Citera
gfs86 Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Är lite nyfiken på om PO någonsin kommer stöda Prima, så att man kan köpa de snart eller bör man glömma de om man spelar på Prima nätverket? Citera
Bateman Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Är lite nyfiken på om PO någonsin kommer stöda Prima, så att man kan köpa de snart eller bör man glömma de om man spelar på Prima nätverket? Ställ frågan på PokerOffice's forum. Jag skulle tippa på att du får svaret att det inte är något bestämt i nuläget, men att möjligheten finns. Jag har för mig att jag fick nåt liknande svar förut. Citera
Johan Axelsson Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Jag har förstått att man kan få rabatt om man köper 10 licenser samtidigt. Finns det (minst) 10 intresserade pf:are månne? Jag vet inte vad rabatten är, men affiliates får 20% av de $69 pokeroffice kostar, så jag tycker det borde vara minst samma deal för grupper. Citera
Rob Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 10 intresserade borde väl inte vara så svårt att få tag i. Men jag är inte så förtjust i partyklienten. Vänjer jag mig vid den är jag på. Citera
QoS Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Johan Axelsson, intressant! Det kan man säker gör något fint med den rabatten! Ska kolla på det så återkommer jag i denna tråd. - QoS Citera
Johan Axelsson Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Nu börjar jag bli otålig. Har du gjort förfrågningar hos pokeroffice QoS? Citera
QoS Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Aha, bra att du påminner mig! Ska slänga iväg ett mail med en gång! - QoS Citera
Henkeman Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 jag är nog på om det blir rabatt för sambeställning Citera
wolf Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag laddade hem gratisversionen av pokeroffice, för att se om det var något att ha. Importerade mina senaste händer, men märkte då till min sorg att man inte kunde importera 5 card stud händer. Är det såhär i trial-versionen bara, eller kan man bara föra statistik över texas holdem? FInns det i så fall något annat program som tar 5cs? Citera
Recommended Posts