Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 996
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Det verkar inte som att PO sparar alla ens händer. Jag är inte säker på detta, men det verkar inte så.

Det som PO har är Live Trackern. Spelar du på "rätt" sites så behöver du alltså inte importera något, utan PO följer ditt spel medan du spelar, ger dig statistik om de andra spelarna, odds och dylikt. Sedan uppdaterar den din totala statistik när du lämnar bordet. Extremt bra för mig i alla fall, som har svårigheter med att "se" potodds mot odds för att förbättra mig i vissa fall. :)

• 3 weeks later...
Postad

Men snälla då, vilket verkar hålla o längden PO eller PT.??

Är det samma pengar ungefär.??

Jag såg att man kunde konvertera databasen i PO till MySQL,(vilket spontant känns bra) vad kör PT för databasmotor?

Postad
Det kan tilläggas att du inte behöver "importera" något med PT heller om du spelar i party nätverket...

HH ligger lokalt på burken under C:\Program files\PartyPoker\HandHistory\"din profil"

Ville bara förtydliga baller ;)

Postad

Jag har inga problem med att importera efter live trackern.. tror jag iaf :)

Det diffar lite mellan min BR på PokerNow och statistiken i Poker Office.. och jag har importerat alla händerna.

Iofs har jag skippat två händer eller nåt när jag blev dissad, de är inte med i statistiken.. kan vara det också.

Postad
Är lite nyfiken på om PO någonsin kommer stöda Prima, så att man kan köpa de snart eller bör man glömma de om man spelar på Prima nätverket? :(

Ställ frågan på PokerOffice's forum.

Jag skulle tippa på att du får svaret att det inte är något bestämt i nuläget, men att möjligheten finns.

Jag har för mig att jag fick nåt liknande svar förut.

Postad

Jag har förstått att man kan få rabatt om man köper 10 licenser samtidigt. Finns det (minst) 10 intresserade pf:are månne? :)

Jag vet inte vad rabatten är, men affiliates får 20% av de $69 pokeroffice kostar, så jag tycker det borde vara minst samma deal för grupper.

Postad

Jag laddade hem gratisversionen av pokeroffice, för att se om det var något att ha. Importerade mina senaste händer, men märkte då till min sorg att man inte kunde importera 5 card stud händer.

Är det såhär i trial-versionen bara, eller kan man bara föra statistik över texas holdem? FInns det i så fall något annat program som tar 5cs?