Max Cady Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Här kommer en $5.5 SnG på Pokerstars... Video 2 (endast 25mb och ca 22 minuter) Inget vidare skönspel emellanåt men kommentera gärna! Citera
r3mix Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 22 minuter? träffade på en massa donks bara eller ? brukar väl ta runt en timmma? ska iallafall dra ner din SNG och kolla lite återkommer med lite kommentarer... Citera
Juggler Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Kan du inte skriva några händer du funderar på så blir det roligare att kommentera. Citera
Max Cady Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 22 minuter? träffade på en massa donks bara eller ? brukar väl ta runt en timmma? ska iallafall dra ner din SNG och kolla lite återkommer med lite kommentarer... Filmen börjar på bubblan, därför är den kort. Kan du inte skriva några händer du funderar på så blir det roligare att kommentera. Har inga händer i huvet just nu, du hittar säkert några! Jag är även sugen på att höra hur jag spelar generellt. Typ om jag är för vek, för tight, för passiv osv. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Bara ja som inte får ljud?? Citera
Juggler Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Är det inget ljud så orkar jag inte kommentera just nu iaf. Citera
Mjukis Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Brukar det vara kommentatorer på Stars SnG´s? =) Är ingen analytiker men 2 saker kom jag att tänka på, iaf saker som jag inte gör, behöver ju inte betyda att det är nöten. Klicka inte i förvalsboxarna, varför? En blixtcheck från dig på BB visar ju att du har skräp. Och jag hade aldrig vikt 44 på SB. Citera
Max Cady Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Bara ja som inte får ljud?? Glömde skriva att det inte är nåt ljud. Familjen låg och sov i rummet precis bredvid så av hänsyn till dom fick det bli utan ljud denna gång. Tror att det kanske kan vara bra till viss del att de som ser filmen och sen kommenterar inte färgas av hur jag ser på de "moves" jag gör. Det blir liksom analys med ofärgade glasögon om ni förstår vad jag menar. Citera
Kenan83 Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Tjena =) Här kommer lite komentarer, hoppar på en rolig diskution 05.51 Är lite osäker på ditt spel med 84. Visst du behöver marker men kanske bättre att gå all in pre i så fall. För du går all in på en ganska farlig bräda, finns många händer fi synar med. Men som sagt, är osäker på hur jag skulle spela där. 09.30 Raise med 44, du har ju dubbelt så mycket marker än de. 10.09 Jag hade höjt A3 på knappen och foldat mot omslag. Dor85 foldar det mesta eftersom Lundberg sitter på BB, och Lundberg synar inte många händer där ur position mot dig. 13.39 Jag höjer Q9 13.50 A2 går också att höja. 14.43 K7 foldar jag. Bara onödigt eftersom du vet att du bara får syn av en mycket bättre hand och även om han foldar så är han chip 2. 17.55 QT kanske bättre att höja all in, vad gör du vid omslag där? 20.00 T8s Fattar inte? Fi har limpat in massa gånger nu när du haft BB, och flera gånger har du bettat halvpott på floppen och han har foldat. Om du ändå ska spela, varför inte betta typ t300 och folda mot omslag? gg wp Citera
Max Cady Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Tack Kenan för kommentarerna! Angående 84-handen så är den lite väl modigt spelad, det vet jag. När floppen kom KJX kände jag att han skulle raisat om han haft en kung på handen. Jag hade liten stack och kände det var push eller check/fold som gällde. Som sagt, jag kände på mig att han inte satt på en kung där. 44-handen: Är väl en push va? Eller är det bättre att raisa 2.5BB och vika mot omslag? A3: Helt klart en raise! Dåligt spelat... Q9: Raise? Oki, var lite feg... A2: Samma här, för feg... K7: Tyckte det var ett solklart stöldförsök och jag täckte honom ganska rejält. Men lite övermodigt kanske det var... QT: Mot omslag foldar jag där. Men helt rätt, bättre att pusha! T8: Oerhört dåligt spelat! Skulle betat halvpott på floppen eller check/foldat! När jag raisar honom är han ju tvungen att syna! Apdåligt spelat vilket jag kände direkt när jag reraisat. Har lite att jobba på, tack för kommentarerna! Citera
Rebonius Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Sitter du och pratar på samma sätt när du spelar in en utan ljud som du gör när du spelar en en med ljud? Citera
Max Cady Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Sitter du och pratar på samma sätt när du spelar in en utan ljud som du gör när du spelar en en med ljud? Du får en gissning... Citera
Recommended Posts