kungfudave Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 brukar spela ca 1-2(sek) Citera
DaPine87 Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 brukar spela ca 1-2(sek) då finns det sjukt mycket fisk precis överallt, satsa istället på att försöka hitta en bonus som lämpar sig för låga nivåer.. ) Citera
Lolle Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Italien är annars en bra plats att leta i, mycket fisk där! Citera
Colderose Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Om man inte själv vet var fisken finns så kanske det har sina orsaker. Citera
heltok Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 sannolikt borde det ju finnas flest fiskar på de största siterna. så typ stars. Citera
Colderose Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Var finns fisken? Svaret är: På stegen under den nivå som du normalt spelar på, oberoende av sajt. Citera
sentenced Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 precis, spelar man tex 2-4 är alla som spelar lägre klart mycket sämre som någon försöker säga. Sen om dom kanske spelat några år mer har ingen betydelse. Citera
KungKroon Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 För att skriva det svar som kungfudave verkligen var ute efter: Everest Poker ^^ Citera
Gummo Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Bevisligen måste det vara skilland på spelarkvalliten mellan olika sidor. Dock är jag övertygad om att skillnaderna är så små att man som spelare inte kan märka någon skillnad. Andra faktorer måste ha så otroligt mycket större inverkan på spelet. Tex din egen förmåga att se vilka som är bättre, respektive sämre än du själv. Vill man hitta fisk skall man enligt mig inte leta efter en viss sida, det är helt fel väg att gå. Leta istället efter en sida du gillar att spela på, där det fins gott om just det spel du vill ha, där du har ett bra avtal, där bonusprogrammet passar dig etc. Bli sen duktig på att föra noteringar över spelarna på den sidan. Efter ett tag kommer du kunna leta upp de som du upplever är sämre än dig, du kommer även, vilket är minst lika viktigt, lära dig att undvika att spela mot vissa som du känner dig osäker emot. Citera
duoflow Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Bevisligen måste det vara skilland på spelarkvalliten mellan olika sidor. Dock är jag övertygad om att skillnaderna är så små att man som spelare inte kan märka någon skillnad. Andra faktorer måste ha så otroligt mycket större inverkan på spelet. Tex din egen förmåga att se vilka som är bättre, respektive sämre än du själv. Vill man hitta fisk skall man enligt mig inte leta efter en viss sida, det är helt fel väg att gå. Leta istället efter en sida du gillar att spela på, där det fins gott om just det spel du vill ha, där du har ett bra avtal, där bonusprogrammet passar dig etc. Bli sen duktig på att föra noteringar över spelarna på den sidan. Efter ett tag kommer du kunna leta upp de som du upplever är sämre än dig, du kommer även, vilket är minst lika viktigt, lära dig att undvika att spela mot vissa som du känner dig osäker emot. Vilket bra inlägg om denna eviga diskussion angående var fisken finns. Citera
dekutree Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Men fiskarna i haven och fåglarna på taken Människor i husen tände alla ljus men jag kan inte se för Jag kan inte flyga och jag kan inte dyka Jag kan bara blunda och lägga mig igen Citera
XaaL Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Bevisligen måste det vara skilland på spelarkvalliten mellan olika sidor. Dock är jag övertygad om att skillnaderna är så små att man som spelare inte kan märka någon skillnad. Andra faktorer måste ha så otroligt mycket större inverkan på spelet. Tex din egen förmåga att se vilka som är bättre, respektive sämre än du själv. Vill man hitta fisk skall man enligt mig inte leta efter en viss sida, det är helt fel väg att gå. Leta istället efter en sida du gillar att spela på, där det fins gott om just det spel du vill ha, där du har ett bra avtal, där bonusprogrammet passar dig etc. Bli sen duktig på att föra noteringar över spelarna på den sidan. Efter ett tag kommer du kunna leta upp de som du upplever är sämre än dig, du kommer även, vilket är minst lika viktigt, lära dig att undvika att spela mot vissa som du känner dig osäker emot. Mja men det finns faktiskt enorma skillnader mellan sidor. Men du har rätt, man bör göra som du säger Citera
Zyr Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 jag vill också ha en ny sida, fisken på everest är borta med vinden, fattar inte varför, var insane fiskigt bara för nån månad sen Citera
maxinhoe Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 i havet och på alla micro-nivåer. har mest erfarenhet av svenska spel och party och det är sinnessjukt hur inkompetenta/korkade/what-ever vissa är. Citera
Nick Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 jag vill också ha en ny sida, fisken på everest är borta med vinden, fattar inte varför, var insane fiskigt bara för nån månad sen Du har antagligen missuppfattat det där med att "anpassa sig till spelet" Citera
SouthEast Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Om man inte själv vet var fisken finns så kanske det har sina orsaker. ...och då ska man leta efter fisken i närmaste spegel. Citera
Recommended Posts