moffeS Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Skulle vilja veta lite om denna spelaren, hon kom 2a i poker-sm, men jag vet inte mycket mer om henne. Har tänkt på detta ganska länge, är hon sponsrad? vad heter hon på internet? vart spelar hon? Citera
Axix Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Om jag inte har helt fel så är det Mikka här på forumet. Citera
Ignatius Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 http://pokerforum.nu/forum/member.php?u=12794 och vi kommer nog att få se mer av henne framöver. Citera
Mikka Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ja, det är jag... Jag spelar mest 25-50 och 10-20 på crypto under nicket Mikka och är sponsrad i alla stora liveturneringar av dtdpoker. Citera
hager Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ja, det är jag...Jag spelar mest 25-50 och 10-20 på crypto under nicket Mikka och är sponsrad i alla stora liveturneringar av dtdpoker. Var inne på dtds hemsida. Vad är det skumma bildspelet uppe i höger hörn? Citera
mgps Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ja, det är jag...Jag spelar mest 25-50 och 10-20 på crypto under nicket Mikka och är sponsrad i alla stora liveturneringar av dtdpoker. limit eller nolimit? grattis till 2:a-platsen. Citera
gdaily Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Och som sagt, hon kommer till TV-studion på tisdag, så passa på att ställa frågor till henne (och SM-vinnaren) i den här tråden http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=32099 Ni kan också ställa frågor till Omahavinnaren och kryssningsarrangören Nordlight i den här: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=32093 Citera
Saint_Bjorn Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 limit eller nolimit? grattis till 2:a-platsen. Till vardags spelar hon 25-50 dollar no-limit på nätet Stor fet puss och respekt! Citera
gdaily Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Det behöver man väl inte gå till Aftonblaskan för att läsa, det räcker med att snegla i hennes dagbok (och handanalyserna hon postat, har varit kul att följa henne hela vägen upp från "låga nivåer"). Speciellt händerna där motståndarna blivit toktiltade för att dom blivit utspelade av en tjej är humoristiska, vissa sätter det manliga egot så högt. Citera
Musse Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Hittar inte dagboken av någon anledning, kanske allmän förvirring. Pls posta länk! Citera
DrRoland Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Det behöver man väl inte gå till Aftonblaskan för att läsa, det räcker med att snegla i hennes dagbok (och handanalyserna hon postat, har varit kul att följa henne hela vägen upp från "låga nivåer"). Speciellt händerna där motståndarna blivit toktiltade för att dom blivit utspelade av en tjej är humoristiska, vissa sätter det manliga egot så högt. Kört med annat nick här tidigare? 38 poster räcker kanske till några handanalyser, men knappast till någon dagbok. Citera
gdaily Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Kört med annat nick här tidigare? 38 poster räcker kanske till några handanalyser, men knappast till någon dagbok. Hade hon inte någon inför WSOP-dagbok sist, eller är det jag som tänker snett? Något har jag sett i alla fall. I GNUF-boken förekommer hon i alla fall. Citera
Juggler Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Städat bort off-topic till egen tråd. Citera
PE Postad 14 Juli , 2007 Rapport Postad 14 Juli , 2007 Ja, det är jag...Jag spelar mest 25-50 och 10-20 på crypto under nicket Mikka och är sponsrad i alla stora liveturneringar av dtdpoker. Tänkte fråga om du är lllll på svenska spel då jag hört många säga det.. tänkte om du kunde bekräfta uppgiften.. mvh PE Citera
Mikka Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Jag har aldrig spelat på svenska spel. Hoppas den där lllll inte har gett mig dåligt rykte Citera
PE Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Jag har aldrig spelat på svenska spel. Hoppas den där lllll inte har gett mig dåligt rykte nej nej han/hon är typ svenska spels bästa spelare,.. Citera
Recommended Posts