Gå till innehåll

Tinusen spelar poker igen


tinusen

Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år  

93 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år



Recommended Posts

Du Tina, jag kommer att befinna mig på annan ort ikväll men kanske vill spela en timma eller så.

 

Ska jag installera klienten där och ta med mitt spelnummer. Något mer jag ska tänka på, du spelade ju hos din syster?

 

Jack, chatta ni på bara men jag märker att bara jag chattar på borden så kan jag tappa koncentrationen så jag passar men jag ser inte att ni fuskar men skulle vara rädd om Sv Spel reagerade.

 

bara o installera o köra, det enda du behöver är ju spelkortsnumret o lösen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

idag har jag spelat den knäppaste o sjukaste sng jag varit med om. Var på heypoker, anmälde mig till en sng utan o läsa riktigt vad det var, men var iaf 1 pris, dvs 20 usd till vinnaren o alla började med 60 marker. hade tur när det va rmin tur o lägga blinds o fick QQ gick all in iofs inte mycket val o fick med mig 4 st o fick potten, bra start hade ca 300 marker bara o ta det lugnt, folk hade ju sån panik o gick all in med skitkort o gissa vem som stod som vinnare jo jag :) tror sng tog 5 min *lol*mycket märklig men rolig sng, men ja var nog bara tur att man vann. Vinnarhanden var A9s och fick träff på A. Congratulation your the winner 20 usd to your account. Tjihooo det var nog trösten för de pengarna jag förlorade igår.

 

Jo har blivit lite cg oxå, gått bra floppade en fin stege med färgdraget plus färgstegdrag, dvs många outs potten slutade närmare 200 kr. nu så har dottern vaknat nu ska vi busa lite o hon ska äta sin favoriträtt spaghetti med köttfärssås om hon hade fått bestämma hade hon alltid ätit den maten.

 

poker är kul känns som det är min dag idag o vinna lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du Tina, jag kommer att befinna mig på annan ort ikväll men kanske vill spela en timma eller så.

 

Ska jag installera klienten där och ta med mitt spelnummer. Något mer jag ska tänka på, du spelade ju hos din syster?

 

Jack, chatta ni på bara men jag märker att bara jag chattar på borden så kan jag tappa koncentrationen så jag passar men jag ser inte att ni fuskar men skulle vara rädd om Sv Spel reagerade.

 

jag kommer aldrig chatta när jag spelar hinner knappt skriva på borden som det är nu utan vill chatta när jag ej spelar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är på.

 

Tinu, om du vill ha hjälp med IRC, så ropa till på MSN nästa gång du ser mig så fixar vi det.

 

Det är ganska lätt att få tid till att chatta om man kör 4 bord, jag sitter och surfar samtidigt. Bara att köra litet fönster och placera i mitten av alla borden så det inte skymmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe det gjorde jag faktiskt själv också, men får glädja mig åt att cg gått bättre idag istället =) om det skulle gå så här varje dag skull man dra ihop en bra månadslön =)

 

gav upp svs för ett tag o börjar spela lite på heypoker börjar bra 25 dollar för kk o då spelar jag 0,05-0,1 var visst bara 20

 

and 370,393,370, startade 05/24/2007 4:54 PM (EDT)

Bord 'El Alaiun': $0,10-$0,10 No-limit HE (Real)

Plats 0: semiroux91 ($7,90 i marker)

Plats 1: swedan89 ($10,35 i marker)

Plats 2: mrmutley ($9,75 i marker)

Plats 3: Badoit ($2,55 i marker)

Plats 4: mister-vegas ($12,15 i marker)

Plats 5: Jami00 ($3,55 i marker)

Plats 6: kalamar x ($7,30 i marker)

Plats 8: margan81 ($15,55 i marker) (på knappen)

Plats 9: casnacaj ($10,35 i marker)

*** Blind bet-omgång *** :

casnacaj : Lägger mörk ($0,05)

semiroux91 : Lägger mörk ($0,10)

Gav till margan81: Kk

Gav till margan81: Kr

*** Pre-flopp *** :

swedan89 : Ligger

mrmutley : Satsar ($0,45)

Badoit : Ligger

mister-vegas : Ligger

Jami00 : Ligger

kalamar x : Synar ($0,45)

margan81 : Höjer ($1)

casnacaj : Ligger

semiroux91 : Ligger

mrmutley : Synar ($0,55)

kalamar x : Ligger

*** Flopp *** : 10r 3h 4s

mrmutley : Satsar ($0,45)

margan81 : Höjer ($2)

mrmutley : Synar ($1,55)

*** Turn *** : [ 10r 3h 4s ] 2k

mrmutley : Satsar ($6,75)

mrmutley : All-in ($6,75)

margan81 : Synar ($6,75)

*** River *** : [ 10r 3h 4s 2k ] 2s

Gav till mrmutley: 8r

Gav till mrmutley: 8h

Gav till margan81: Kk

Gav till margan81: Kr

Gav till margan81: Kk

Gav till margan81: Kr

mrmutley : Visa kort

margan81 : Visa kort

*** SAMMANFATTNING ***

Pott: $19,10 | Rake: $1

Bord: [ 10r 3h 4s 2k 2s ]

semiroux91 förlorade $0,10

swedan89 förlorade $0

mrmutley förlorade $9,75 Visar [ 8r 8h ] (två par, åttor och tvåor)

Badoit förlorade $0

mister-vegas förlorade $0

Jami00 förlorade $0

kalamar x förlorade $0,45

margan81 satsade $9,75, vann $19,10, netto $9,35 Visar [ Kk Kr ] (två par, kungar och tvåor)

casnacaj förlorade $0,05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag inne och kikar på heypoker. Ser att man kan välja mellan 10$gratis eller sign up bonus, vad tog du?

 

jag tog insättningsbonus så nu måste jag lira gärnet.

 

jag brukar ta ut när rullen närmar sig 4000 då tar jag ut 2000, sen hur ofta det blir beror ju helt o hållet hur bra man spelar.

 

hmm ja du lite märkliga bord är det eller ja hur dem ser ut, fiskarna är likdana men går oftast all in när de sitter på skit dvs lätt o genomskåda bluffarna

 

vet ej gillade ej unibet så testar mig fram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderade på att ta ut samma datum som jag får lön från jobbet och ta ut hälften av mitt plus varje månad, tex om jag plussat 2000 tar jag ut 1000 vilket gör att rullen ökar ändå varje månad om jag går plus vill säga...nästa måna kanske man plussat 2000 till, tar ut 1000 och då e rullen på 2000 etc etc. förstår ni vad jag menar? =) låter det vettigt? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderade på att ta ut samma datum som jag får lön från jobbet och ta ut hälften av mitt plus varje månad, tex om jag plussat 2000 tar jag ut 1000 vilket gör att rullen ökar ändå varje månad om jag går plus vill säga...nästa måna kanske man plussat 2000 till, tar ut 1000 och då e rullen på 2000 etc etc. förstår ni vad jag menar? =) låter det vettigt? =)

 

tycker jag väl låter vettigt menar då bygger du upp din rulle o samtidigt kan du ha kul för pengarna, ska du gå upp till 1-2 kr sen eller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar gerulatis, det verkar du med vara. Man ser ju vilka som plussar i princip hela tiden vid borde, tinusen, du, jag, kungrickard och ett antal till. Ngn som vet någon bra dagbok här på PF som skriver om 1/2 på Svenska Spel. Skulle va kul att läsa lite om man ska gå upp i nivå i framtiden =) Kommer iaf prova då rullen är på 6000. Ha det gott alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christer, det du pratar om att ta ut, det är helt individuellt och beror på flera saker. Jag skulle kunna tänka mig att ta ut 1000kr/mån för att jag är student, men om jag hade ut 12k på lön varje månad skulle jag känna att de där 1000kr lika gärna kunde sitta kvar på rullen o bygga fortare! Sen tänkte ja fråga, lirar du flera bord åt gången? För isf skulle ja råda dig att spela upp rullen bra mkt mer än 6k på 1/2. Om du lirar 4 bord räcker det med 2 oturshänder o du e back 800 vilket innebär att en dålig vecka kan kosta dig hela rullen. Men detta beror ju på hur seriös du är med ditt spelande och vilka mål du har! Själv har ja rulle för bra mkt högre än 05/1 men tycker det räcker nu då ja vil dra in säkra pengar samtidigt som de e skönt att bygga på rullen lite till.

 

ni som pratar att gå upp till 1/2? och när ni diskuterar att ha typ 5k eller 10k? sätter ni samma krav i förhållande till bb om ni skulle lira 2,5/5 eller 5/10 osv?

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...