Gå till innehåll

Tinusen spelar poker igen


tinusen

Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år  

93 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år



Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

att du är tillbaka tinusen..själv lirar jag Limit hos SvS just nu...enkla pengar, du kanske ska joina mig?

 

 

Nja ska hålla mig till ett spel så att jag får upp min lilla bankrulle, kan ju iofs ta slut med. vill ju få upp den till 2000 iaf innan jag ger mig på andra spel, limit är väl det samma bett hela tiden????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kanske man skulle börja skriva här igen då jag fick sug på pokern o satta in futtiga 300 kr *S* vi får väl se om de räcker ngnstans o man kan bygga upp en bankrulle. Men spelar ej texas så mycket utan håller till på omaha hi/lo mestadels nu för tiden på 0,5-1 kr insatser på svs. kanske finns ngr som kan ge lite tips på hur man blir en bra hi/lo spelare

 

Började min seriösa karriär som just hi/lo'spelare på svs minsta bord. Typ potta alla strka låghänder med wheeldrag eller decent FD och var inte rädd att repoppa pre. Syna är oftast rätt dåligt i det actionspelet då FE är guld värt iom att man ofta får chansen att bluffa till sig "fel" halva av potten. Gasa rejält med alla starka händer och potta alla lågdrag med nåt iaf semistarkt högdrag. Typ a2wx+, a2xxss+, a3wxss+, awwxds, aawxss är ju nöthänder man alltid dör med... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja ska hålla mig till ett spel så att jag får upp min lilla bankrulle, kan ju iofs ta slut med. vill ju få upp den till 2000 iaf innan jag ger mig på andra spel, limit är väl det samma bett hela tiden????

 

Bara jag som blir så där barnsligt imponerad när någon som skrivit över 1K inlägg på PF knappt vet vad fixed limit är för något!?

 

Edit: Skrivet av Partyjack på fel konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som blir så där barnsligt imponerad när någon som skrivit över 1K inlägg på PF knappt vet vad fixed limit är för något!?

 

Edit: Skrivet av Partyjack på fel konto.

 

Bara jag som blir förvånad över hur folk inte förstår att fullständigt överflödiga, retarderade inlägg bara förstärker synen på dom som en riktig douche? Patetiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har jag gett texas en chans igen spelat ordentligt o hyfsat seriöst i 2 dagar nu och Bankrullen börjar gå uppåt litegrann iaf. Inte så att jag kör med fulla inköp ännu utan kör halva inköp o 4 bord. Blir lätt om jag kör 1-2 bord att jag kör lite fiskigt o gärna synar med "skit" Fullt inköp blir det om jag kommer upp till den bankrullen jag vill ha

Igår blev det iaf ca 350 händer och idag ca 400. Ska snart bänka mig framför tv.n o kika lite på kyle xy och prison break som väntar så fint i dvd,n.

 

sen väntar jobbet måste bara vänta på sambon som kommer hem vid ca 22.20, vi jobbar på samma jobb men olika skift så det är typ bara hej o hej då på veckodagarna. Men som tur var har man ju sin lilla guldklimp som bara blir roligare o roligare för var dag som går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka till borden Tant Tinus ... :mrgreen:

 

 

Mvh

Gubbjäveln Clueless

 

 

 

Hehe tant hmm, är ju iofs bara 26 men men oki då närmare 30 o döden.

Lär nog stanna på borden ett tag nu br ökar tjihooo o snart har jag min bankrulle jag vill ha. Spelade en session på 30 min imorse efter jobbet vilka stollar det finns o jag slutade 350 kr plus på den sessionen, känns kul med poker igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seeeeg pokersession. Inga kort, eller nja massvis med kort men nada träff, sen när man får träff ja en 8 krs pott. men man ska ej klaga bara o se glad ut o fortsätta knega tills rullen är borta *S* näe skämt o sido ger det ett tag till borde ju vända eller så är det bara en skitkväll då blir det nya tag i helgen huvudsaken är att man ligger pluss idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...