Franco_Baresi Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 . Joe the Falconeer har det tufft idag i värmen Citera
gazzaflush Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Ärligt, klart han ska självgod så som han presterat på pokerscenen. Och jag tycker det är bättre när gästen pratar såsom han gör istället så som en del varit i programmet som svarar på frågan och sen kniper. Man är ju ute efter hans egna tankar och analyser. Riktigt vasst avsnitt. keep on the good work Citera
arosmannen Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Bra program, tyckte Phil framstod som mer laidback än vad folk tycker generellt. Dock är det ju stor skillnad på en intervju i en mysig liten studio utanför pokern jämfört med livesituationer där man lätt hetsar upp sig. Han borde få ett nytt nick efter denna intervju Phil "you know" Hellmuth. Citera
kungbohman Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 En fråga till Ola och Göran: Varför var denna intervju så mycket bättre? Nu kändes det som att frågorna var klara. Göran visste precis vad han skulle fråga. I dem tidigare intervjuerna har det nästan sett ut som att ni har ett gäng frågor men inte bestämt exakt vilka 5 av dem 10 som står där som ni ska välja t ex. Var det något medvetet bara för Phil var här eller var det han som gav så bra svar? Det kändes som att allt gick rakt idag istället för som vanligt då det verkar som att det är lite tveksamt med vad ni ska fråga han/hon som är på besök. Keep up the good work! Citera
drjones Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Vad heter programmet där handanalysen kom ifrån? Citera
jack_the_dipper Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Hehe, det är ju underbart att se. Jag har alltid gillat Phil Hellmuth för han har oftast glimten i ögat och han verkar faktiskt ha självdistans även om han har stort ego. Inget fel på den killen. Familjman också! Respekt! Sedan måste Phil Hellmuth vara den pokerspelare som skulle kunna göra världens bästa intervju utan att ens ha någon som intervjuar. Han skulle förmodligen kunna prata om sig själv och sina historier etc i hur många timmar som helst. Citera
rosen Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 riktigt besviken ola att du inte berätta att ni hade setts förut berätta hur du tilta honom igen, var det ngt att mot en bra spelare hade du inte gjort si o så. o var det en stol som flög i bitar? annars bra program, blir bättre o bättre Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Intresant det där med kinesernas ev. intåg i pokern! om det kommer ett kinesiskt pokerrum på nätet ska jag tälta mej först i kön... Citera
Othello Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Var det något medvetet bara för Phil var här eller var det han som gav så bra svar? Flera orsaker, dels så filmades detta på en separat dag (min födelsedag! erhm..) och vi hade bara ett segment att fokusera på. Dessutom så hade jag möjlighet att förbereda mig mer inför intervjun, och så är det rätt enkelt att förbereda sig inför en kille som Phil som det finns mycket information om och dessutom är van vid intervjusituationen. Att risken finns att man hamnar på youtube om man klantar till det för mycket är ju också ett gott incitament för minutiösa förberedelser. Citera
gdaily Postad 15 April , 2007 Författare Rapport Postad 15 April , 2007 riktigt besviken ola att du inte berätta att ni hade setts förut berätta hur du tilta honom igen, var det ngt att mot en bra spelare hade du inte gjort si o så. o var det en stol som flög i bitar? annars bra program, blir bättre o bättre Frågade som snabbast innan vi körde igång om han kom ihåg mig, "vi möttes i Vegas för några år sedan". Sorry, no I dont" sa han och då kändes det lite onödigt att dra upp det Citera
Poperick Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Ola, du nämnde i del 2 att du hade svårt att hålla dig för skratt. Var det brillorna, eller vad var det? Citera
Hjort Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Att risken finns att man hamnar på youtube om man klantar till det för mycket är ju också ett gott incitament för minutiösa förberedelser. Note to self: Gör ett montage med klipp där Othello petar sig i näsan för att lägga upp på youtube. Citera
rk2005 Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 En fråga till Ola och Göran: Varför var denna intervju så mycket bättre? Nu kändes det som att frågorna var klara. Göran visste precis vad han skulle fråga. I dem tidigare intervjuerna har det nästan sett ut som att ni har ett gäng frågor men inte bestämt exakt vilka 5 av dem 10 som står där som ni ska välja t ex. Var det något medvetet bara för Phil var här eller var det han som gav så bra svar? Det kändes som att allt gick rakt idag istället för som vanligt då det verkar som att det är lite tveksamt med vad ni ska fråga han/hon som är på besök. Keep up the good work! Det är väll klart att de förbereder sig extra för Phil de har ju pratat om att han ska komma i princip hela tiden sen program ett klart de vill framstå i bra dagar när de gör det programmet som flest kommer se ... Citera
twinken Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Kul interjuv! Känns som det är väldigt olika kvalite på interjuverna på poker.se tv, men det känns som ni är på rätt väg. Keep up the good work! Citera
Oskarsson Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 En grej som jag "stört" mig på lite är frågorna som folk skickat in. Det känns nästan som dom är påhittade av redaktionen. Det är alltid vanliga namn som skickar in och standardfrågor som "måste" vara med i ett pokerprogram. Känns inte så trovärdigt. Men vad vet jag Citera
mr-flow Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Det jag undrar mest är om så fiskiga NLT spelare hittar poker.se tv programmet över huvud taget ? Citera
gdaily Postad 15 April , 2007 Författare Rapport Postad 15 April , 2007 En grej som jag "stört" mig på lite är frågorna som folk skickat in. Det känns nästan som dom är påhittade av redaktionen. Det är alltid vanliga namn som skickar in och standardfrågor som "måste" vara med i ett pokerprogram. Känns inte så trovärdigt. Men vad vet jag Özkan är väl inget vanligt namn? Och standardfrågor, jag vet inte det, vissa är simpla och vissa finns det inget bra svar på... Det är ett urval av "fråga Ola-frågor", men lite omskrivna. Citera
carl_nica Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Vad var det han sa om att huvudpersonen i Bond var med i Tilt? Så nämnde han Michael Madsen också och han är ju inte med i Bond heller. Fattade inte riktigt vad han menade. Citera
hansolo Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Vad var det han sa om att huvudpersonen i Bond var med i Tilt? Så nämnde han Michael Madsen också och han är ju inte med i Bond heller. Fattade inte riktigt vad han menade. ja tror att daniel craig (eller va han heter) hade en liten roll i serien, viiiild gissning! Citera
carl_nica Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 ja tror att daniel craig (eller va han heter) hade en liten roll i serien, viiiild gissning! Det var så jag fattade det också. Men på IMDB så är inte Craig med på Tilts lista på roller och Tilt är inte med på Craigs lista på serier och filmer. Citera
Sylwester Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Vad var det han sa om att huvudpersonen i Bond var med i Tilt? Så nämnde han Michael Madsen också och han är ju inte med i Bond heller. Fattade inte riktigt vad han menade. Fattade inte heller. Han fick det ju att låta som att Michael Madsen spelar Bond vilket ju inte är fallet. Citera
Matteprof Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Jag fick känslan att han menade Mads Mikkelsen. Ett kanonbra avsnitt. Måste ju bara gilla Phil Citera
Sylwester Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Jag fick känslan att han menade Mads Mikkelsen. Ett kanonbra avsnitt. Måste ju bara gilla Phil Ja, men Mikkelsen är ju inte med i Tilt så Phil måste blandat ihop saker både till höger och vänster. Citera
jack_the_dipper Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Jag fattade inte heller vad han menade. Blev lite fundersam. Det var inte så att han var och käkade middag med några ifrån Tilt och stötte ihop med David Craig då? Eller att David Craig kände någon som var med i Tilt. Något sånt. Citera
Recommended Posts