Lothiqiusky Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 En del spelare ser man regelbundet på finalborden!? tex nu på WPT på söndagarna på kanal 5.. "the grinder" mizrachi. Är det tur eller är det ren skickalighet för att hamna på flera finalbord ? En del säger att Man minst måste vinna en "slant singling" för att ta sig långt i en stor turnering? Skill / luck ????????????? Citera
upandcoming Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 En slantsingling så sitter du där. I turneringar är det mycket lite skicklighet. Det beror på att markerna inte har något verkligt värde utan endast är turneringsmarker som man inte kan växla ut. Citera
Sir_Shankly Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Ännu en ny totalt ointressant tråd, snälla ta inte mer av min dyra tid. Citera
killerwolf Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 prova typ 8-15 slantsinglingar beroende på hur bra du går i början... får du en hård nit o måste tura in 3 raka slantsinglingar för att komma ovanför 20BB igen så blire många på en turre... Citera
Stinkbock Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 MM en slantsingling så är du där Ingen skicklighet alls yeah, yeah apor. Citera
flyckten Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Konstigt att det är vissa som ofta är på finalbordet. Klart som f-n det inte bara är tur, men visst hjälper det väl. Citera
rickie Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Konstigt att det är vissa som ofta är på finalbordet. Klart som f-n det inte bara är tur, men visst hjälper det väl. Citera
AAAKK574821 Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 En del spelare ser man regelbundet på finalborden!?tex nu på WPT på söndagarna på kanal 5.. "the grinder" mizrachi. Är det tur eller är det ren skickalighet för att hamna på flera finalbord ? En del säger att Man minst måste vinna en "slant singling" för att ta sig långt i en stor turnering? Skill / luck ????????????? the grinder" mizrachi höjer typ varje pot så han vinner när han bluffar. när alla foled eller inte träffar något han spelar 1000 dollars tureringar för gillar att ta deras pengar. kör över typ över alla det är kill phil poker mot the grinder" mizrachi preflop allins AA KK QQ JJ mm Citera
elvisero Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 the grinder" mizrachi höjer typ varje potså han vinner när han bluffar. när alla foled eller inte träffar något han spelar 1000 dollars tureringar för gillar att ta deras pengar. kör över typ över alla det är kill phil poker mot the grinder" mizrachi preflop allins AA KK QQ JJ mm Citera
mgps Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 the grinder" mizrachi höjer typ varje potså han vinner när han bluffar. när alla foled eller inte träffar något han spelar 1000 dollars tureringar för gillar att ta deras pengar. kör över typ över alla det är kill phil poker mot the grinder" mizrachi preflop allins AA KK QQ JJ mm någon som försöker leka Silvers? Citera
mgps Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 att ine ha något när någon annan ahr något, att ha bra när någon har ok eller att ha det bästa när någon har det näst bästa. det är det och en kombination av pyskologi, tajming och allinpejlning som e skiten helt enkelt. Citera
AAAKK574821 Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 någon som försöker leka Silvers? jag har sett alla wpt final bord med ....... och läst om ....... i 8-10 tidnigar svenska och utlänska jag gillar guld - 1a Citera
kj_ Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 jag har sett alla wpt final bord med ....... och läst om ....... i 8-10 tidnigar svenska och utlänska jag gillar guld - 1a ehhhh va? Citera
manshora Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 the grinder" mizrachi höjer typ varje potså han vinner när han bluffar. när alla foled eller inte träffar något han spelar 1000 dollars tureringar för gillar att ta deras pengar. kör över typ över alla det är kill phil poker mot the grinder" mizrachi preflop allins AA KK QQ JJ mm woot? jag har sett alla wpt final bord med ....... och läst om ....... i 8-10 tidnigar svenska och utlänska jag gillar guld - 1a dubbel woot? någon som försöker leka Silvers? silvers hadde ju iaf inte talfel? Citera
mgps Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 ehhhh va? this is gold, not jamie gold. Citera
AAAKK574821 Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 ........ the grinder" mizrachi ok Citera
Cleburne Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 ........ the grinder" mizrachi ok Gratulerar, du har nu slagit rekord i antal trollinlägg på en timme. Nu har du inget mer kvar att bevisa. Var snäll och sluta! Citera
Recommended Posts