frirullare Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Dagbok. Kommer spela på simbapoker och sv spel. Mest 10c/20c Nl SH på simba. Och 0,5/1 Pl på svenska spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 hur gör amn för att starta upp en dagbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 hur gör amn för att starta upp en dagbok? Skapa ett nytt inlägg bara under Dagboks-forumet. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Skapa ett nytt inlägg bara under Dagboks-forumet. Mvh, KF! man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Gick bra idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Går grymt bra i MTT och SNG just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 En fråga: Varför skapar du hela tiden nya dagböcker? Varför inte bara hålla dig till en enda så att du får lite kontinuitet (och låter bli att spamma dagboksdelen med nya trådar)? Ta inte illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Händer inte mycket. Vunnit lite på cashgame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Kom igen. Jobba hem turren nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Har skummat igenom lite snabbt och kan därför ha missat det, men vad nickar du? Lycka till med liret. Jag lirar just nu o nickar Daniel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Daniel? haha, jag är froll! Klantade mig i MTT. Dubblade dock precis så har drygt 6k men bara en 5e plats. Cashgame, sådär plus i alla fall. Dubblade igen, 14k nästan. KJ mot QJ på J74 flopp! 9 kvar, tvåa med 14k, 1an har nästan 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Hej där! Jag vet att du tyckte att mitt "överställ" var otroligt fiskigt, men jag tror att det finns en hel del som kan tro att det är en bluff o ta syn med tvåpar. Det blir dock extremt lättläst i längden. Vad tycker du? Kul med en dagbok från Simba, med en som spelar på samma nivåer också. Härligt! Du verkar vara relativt ny här men det lilla jag har sett av dej så verkar du duktig och stabil. Stort lycka till (men inte mot mej:-) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 hur gör amn för att starta upp en dagbok? Medlem sedan Dec 2005...LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Mtt: Katastrof! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Jag (Froll) möter RoopZy (Daniel) i en HU-match på simbapoker. Jag vann! Vinnarhanden: AK! Dagen: +11.87 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Froll var min överman och en mycket duktig sådan. gg wp och allt sådant;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Bla bla. Minisessionens resultat: +0.95$ (och lite lite bonus) Bankrulle: 92.82$ (+ 5.45Bonus$) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Careca Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 Bra jobbat, lycka till med spelet! förutom när du möter mej förståss;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Bra jobbat, lycka till med spelet! förutom när du möter mej förståss;-) Tack, vad nickar du där då? 6% av 100$ avklarat och Br: 101.19. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 1$ Sng turbo SH. Resultat: 2a och 2$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpafton Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 1$ Sng turbo SH.Resultat: 2a och 2$ 4 kvar och jag har 55 på BB. En mycket aggro spelare på knappen pottar, jag reraisar med ungefär halva min stack och han ställer. Måste syna och han har AJsuited. Jag vinner potten och leder! 3 kvar och BB har 98 kvar efter att ha lagt in 150 i BB. Ingen på SB. Andra spelaren limpar och jag dubblar med A9s, båda lägger sig! Inför HU har jag ett övertag, ökar lite första potten sen får jag A8. All in på turn för jag tror han är tom men han hade JJ. Dåligt spelat av mig faktiskt, borde check-foldat turn och inte pottat för tredje gången i handen. Sista handen: 45 på BB. Flopp 678 och han har 109. vad kan man göra? Lägga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 orka simba överhuvudtaget. sämsta trafiken nånsin, deras river äcklar mig så mkt också, där är bara fisk som kör sina utdragningar! annars en bra sajt om man inte gillar poker.... LOL hoppas du klarar dig där... själv e man söndertiltad där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Jag har fått en bra start på mitt cashgame. Dålig läggning med AK precis dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Froll wins $30.29 from sidopott #1 with par i knektar med an ess sidokort Froll wins $4.62 from huvudpotten with par i knektar med an ess sidokort Finfint avslut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Dåligt spelat i Sng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts