Gå till innehåll

Spring Cruise 2007


nordlight

Recommended Posts

  • Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det blev en hel del drinkar/öl/shot kan man nog säga.:shock:

 

Sen är frågan hur man kan få 30 minuters utvisning från ett cashgame bord :-)

 

Kryssningens citat: "Dom delar tydligen ut kort till vem som helst nu för tiden.."

 

Det är väl inte så konstigt när hela siljabåten gungar över allt skrock och skrän. Det blev dock bättring från din sida ...

 

Först ut ur turren , sist av från CG-borden med några fulla racks. Snygg come-back från mongo-fyllan:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill också passa på att tacka alla underbara spelare som var med på cruisen.

Det är ett nöje att arrangera dessa kryssningar när det är så mycket trevligt folk man träffar.

 

Förvisso överförfriskat här och var, men som vanligt slaskiga cashgames och en kul turnering.

 

mvh

Christer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en hel del drinkar/öl/shot kan man nog säga.:shock:

 

Sen är frågan hur man kan få 30 minuters utvisning från ett cashgame bord :-)

[/i]

 

Menar det jag var ju glödhet på cashgamet men 30min utvisning sen avstängd helt från cashgame och bar gjorde ju att du kunde härja fritt bland fisken :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssningens stjärna, vi kan kalla honom "Markus K".

 

Sitter med över avarage när spelet bryts för dagen för att återupptas igen kl.09 med cirka 30 personer kvar.

"Markus" försover (omöjlig att väcka) sig och blindas bort och slutar på en hedrande 13:e plats.

 

Grattis!

 

SirEklund -->

Fattar inte hur du kan åka en halvtimme efter mig trots att jag dubblade upp dig i första handen? :mrgreen:

 

Crippo -->

Bra arrangerat som vanligt och tur att ni hade långt tålamod med de som var lite för överförfriskade (Räknar inte med mig i den skaran).

Enda som kanske var lite negativt måste vara strukturen och att man hade för lite startmarker eftersom man kände sig short och blev commitad preflop i turneringens första hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssningens stjärna, vi kan kalla honom "Markus K".

 

Sitter med över avarage när spelet bryts för dagen för att återupptas igen kl.09 med cirka 30 personer kvar.

"Markus" försover (omöjlig att väcka) sig och blindas bort och slutar på en hedrande 13:e plats.

 

Grattis!

 

QUOTE]

 

Han var å andra sidan lika glad under Söndagen iaf...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssningens stjärna, vi kan kalla honom "Markus K".

 

Sitter med över avarage när spelet bryts för dagen för att återupptas igen kl.09 med cirka 30 personer kvar.

"Markus" försover (omöjlig att väcka) sig och blindas bort och slutar på en hedrande 13:e plats.

 

Grattis!

 

QUOTE]

 

Han var å andra sidan lika glad under Söndagen iaf...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...