GG Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Pres ham til at gå allin. Han sidder givent med AKs. Jeg tror han folder, hvis du går allin. Citera
Cash Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 seriöst balans? konstruera några scnearion för mig där det ger annorlunda positiva resultat att syna jämfört med pusha?Balans är för teorimuppar som Hjort. I praktiken är det inte relevant. Citera
Franco_Baresi Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 haha, baresi ar ett sant skamt. Å du då.. du då.. är du så jäkla bra då... är ju iaf bättre än dig... har lirat så jäkla mycket... typ högsta stakesen.. .och min farsa är polis Citera
All in Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Å du då.. du då.. är du så jäkla bra då... är ju iaf bättre än dig... har lirat så jäkla mycket... typ högsta stakesen.. .och min farsa är polis ojfan. sry, visste inte det! Citera
Recommended Posts