gdaily Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 I am great! Discuss! (Tomtarnas Konung och Martin Cedercrantz) Citera
FraXioN Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Länkar: http://stream.fantv.se/program/070406_POKER_DEL1.wmv http://stream.fantv.se/program/070406_POKER_DEL2.wmv Citera
gallico Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Mindre viktigt men; del 1 är 2 och vice versa. Citera
Pires Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Mindre viktigt men; del 1 är 2 och vice versa. Dom har ju ändrat så intervjun är i första delen numera Citera
sombrero Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Dom har ju ändrat så intervjun är i första delen numera Just därför det är fel ordning Citera
Pires Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Just därför det är fel ordning Haha jassåå, sryy Citera
ShazPur Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Ni borde jobba lite med kameraplaceringen tycker jag. När det är närbild på Othello så ser man antingen halva personen som sitter bredvid honom avklippt i bildkanten som i intervjun, eller Olas händer vifta i samma bildkant under det andra avsnittet. Fast det blev förstås så roligt att jag gapskrattade när Ola under handanalysen sa något i stil med: "Det här är en hand som jag kommer att få mycket skäll för..." samtidigt som man bara såg hans händer vifta i vänster bildkant. Citera
ShazPur Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Länkarna fungerar inte? Länkarna går direkt till wmf-filerna så det beror lite på hur du har ställt in din dator och vad du har för mediaspelare. Vill du se den i browsern kanske den här funkar bättre: http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=454&cat=20 Delarna kommer dock i fel ordning då. Citera
gaffeln Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 vad är magic som cederkrants (tror jag) pratar? Citera
eurythmech Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Magic: The Gathering, nån form av kortspel med fantasytema (tror jag) som folk spelade på gymnasiet. Citera
Goose_strike Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Maste halla med ShazPur om att kamera placeringarna var under all kretik sammre an vanligt, jatte storande nar man ser armar bara fladdra forbi och personer talar ur bild. Annars var det ett bra program, roliga personer. Bra att ni har tagit bort listan och intergrerade det i de andra fragorna. ska bli jatte kul att se phil Helmuth nasta vecka Citera
eurythmech Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 kan tillägga att det finns tittare som inte noterar sånt som kameraplacering och klädsel också Citera
Sylwester Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 När jag blir stor ska jag bli som Cedercrantz. Citera
rosjon Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Bra avsnitt tycker jag, gillade intervjun och intressant svar på frågan om hur man ska öka på sin bankrulle. Ser fram emot recensionen av Kill Phil boken nästa vecka, har testat den strategin ett 10-tal turneringar och om inte annat retar man gallfeber på de som sitter vid samma bord när man tokhöjer när mörkarna är små, garanterar nästan en syn nästa gång man gör det. Men det är inte en speciellt "rolig" strategi. Får Phil H uttala sig om vad han tycker om den också? Citera
baller Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 kläderna blir mer snoffsiga för varje gång wp gg osv Citera
arsenalrulez Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Vet inte om ni glömde att intervjun var del 1 men den avslutades ganska lustigt. En "Vi ses efter pausen" hade nog varit smart Citera
Lurifax Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Måste bara säga att programmet bara blir bättre och bättre, blir spännande att höra vad PH har att säga nästa vecka Citera
Mr GZON Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Ola, Försök hålla armar/händer i styr. Du flaxar lite väl mycket med dina gester. Citera
Recommended Posts