Gå till innehåll

Heltok blir seriös, NL SNG FL PLO


heltok

Recommended Posts

15kkr. dull kostade 18kkr vid tillfället. dessutom har apple säkert 5kkr högre andrahandsvärde. så typ jättemycket bättre investering =)

 

dessutom är dull så sjukt ful.

 

Jag köpte min i Juni för 14k så tror knappast du behöver ge 18k nu. (ebay powerseller). 5k högre andrahandsvärde, "ok".

Sen är väl smaken som baken men den är ju svart iaf vilket din laptop och DELL monitor också verkar vara. Visst den är ganska kantig men kan inte påstå att den är ful, snarare rätt snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 643
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag köpte min i Juni för 14k så tror knappast du behöver ge 18k nu. (ebay powerseller). 5k högre andrahandsvärde, "ok".

Sen är väl smaken som baken men den är ju svart iaf vilket din laptop och DELL monitor också verkar vara. Visst den är ganska kantig men kan inte påstå att den är ful, snarare rätt snygg.

 

ska sälja min dull. och min laptop. och köpa en macbook pro =)

 

jämföra med ebay känns orättvist. många väljer ju bort apple pga det höga priset, men idagsläget så känns inte som att det argumentet räcker. så bortse från oklarigheten vilken som har lägst TCO.

 

fördelar dull:

bättre gamut

bättre kontrast

bättre frekvens

 

fördelar apple:

gamut spelar ingen roll för dagens skärmar

vettig kalibrering från fabrik, går att använda för bildredigering

snygg

 

är iaf änsålänge väldigt nöjd med min apple. dull är säkert jättebra också men jag tycker finnish etc är grymt viktigt. mer kärlek för appleskärmen helt enkelt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde lite böcker(tack för tipsen hjort o co):

1 0307338401 BENJAMIN, ARTHUR:SECRETS OF MENTAL MATH 111 kr 111 kr

1 0393324869 WHEELAN, CHARLES J.:NAKED ECONOMICS 132 kr 132 kr

1 0441790348 HEINLEIN, ROBERT A.:STRANGER IN A STRANG 75 kr 75 kr

1 1400077427 GILBERT, DANIEL:STUMBLING ON HAPPINESS 125 kr 125 kr

1 1401359418 WISEMAN, RICHARD:LUCK FACTOR 111 kr 111 kr

1 156924328X KLEIN, STEFAN:SCIENCE OF HAPPINESS -OS 135 kr 135 kr

1 1904468306 SLOTBOOM, ROLF:SECRETS OF PROFESSIONAL-W 161 kr 161 kr

 

följande böcker i bevakningslistan:

GRUDZIEN, NICK:WINNING IN TOUGH HOLD EM Ännu inte utkommen

LOSIER, MICHAEL J.:LAW OF ATTRACTION Tillfälligt slut

 

 

Vill oxå kunna läsa....:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missförstår, det här är bara en del av heltoks PUA-bit. Han skaffar bara böckerna för att gå omkring med och impa på tjejer. Få saker är mer brudmagnet än en bok om hur man räknar snabbt i huvudet.

 

en klassiker är ju annars "if you win i give you 1000baht, if i win you go with me".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

feeta pickup-artists när det är thaibrudar som gäller, måste ha sitt A-game igång där asså. brukar köra med den andra klassikern att alltid ta på mig skor när jag går ut o raggar. samt att vara homo sapiens. då smälter brudarna som smör och börjar skrika hello sexy man. så jävla fet grej jag har på g där asså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

feeta pickup-artists när det är thaibrudar som gäller, måste ha sitt A-game igång där asså. brukar köra med den andra klassikern att alltid ta på mig skor när jag går ut o raggar. samt att vara homo sapiens. då smälter brudarna som smör och börjar skrika hello sexy man. så jävla fet grej jag har på g där asså

 

Oj oj oj, du kan knepen mannen! Får ge mig några tips på löten nån dag, börjar bli sugen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du som är HELT-OK på SvS?

 

nej. någon som snor mitt nick.

 

 

 

min dator är stabil. och knäpptyst:

img0925vc3.th.jpg

 

notera att hårddiskarna är upphängda. och att min cpukylare är enorm! har 3st nexuskylare på 7v volt som inte syns också. tyst som fan helt enkelt.

img0926pq5.th.jpg

img0927bd3.th.jpg

img0931ji6.th.jpg

img0934vw4.th.jpg

 

notera äpplet under skärmen. mycket snyggt.

img0935uj4.th.jpg

img0936ki8.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...