Gå till innehåll

Heltok blir seriös, NL SNG FL PLO


heltok

Recommended Posts

  • Svars 643
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

mm stöttte på lite IRL beats och svepte en flaska rödvin och ett par glas martin rosso... nu ut

 

orka leva IRL...

 

förresten: blir du full på en flaska rött vet du att du varit ute för lite på sistone...

 

hahah humor heltok, det insåg ja inte tidigare, men du har fan humor. "120 mm" :lol: varmluft, kallluft, pilar, hitan ditan

 

wtf!?! jag har missat alla pilar. Är du full?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

feeta pickup-artists när det är thaibrudar som gäller, måste ha sitt A-game igång där asså. brukar köra med den andra klassikern att alltid ta på mig skor när jag går ut o raggar. samt att vara homo sapiens. då smälter brudarna som smör och börjar skrika hello sexy man. så jävla fet grej jag har på g där asså

 

 

Såg ju va du drog hem för kadaver med...

 

 

 

 

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orka leva IRL...

 

förresten: blir du full på en flaska rött vet du att du varit ute för lite på sistone...

 

 

Fått ful ovana och dricker mer eller mindre varje dag numer :( Måste ändra det, börjar lägga sig på magen också. Jag blir rätt full av att svepa en rödvinsflaska på en kvart med några martini, det tror jag dom flesta blir ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde en film idag. kör 9bord NL200 i 25min, 2500x1600, 250MB typ. öppna den på egen risk(hörde att den kraschade windows för någon som provade den på sin lågupplösta instabila dator)

 

spelar rätt kasst. har verkligen inte vanan inne för så många bord. min aggfaktor blev skyhög och jag gör några tveksamma continuationbets. har inte kört 6+ bord på flera månader så tappat madgrindskillzen lite.

 

vill ha kommentarer generellt om monstergrindpoker och om enskilda händer.

 

enjoy:

http://www.megaupload.com/?d=MWMWBDPI

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

mums :D Har precis börjat kika och undrar bara hur du fixat till bordsdesignen? Ser ut som betonbet typ, hur fixar man sånt, antar att man byter ut några filer i nån mapp?

 

Sen vilka fördelar ser du med att spela på prima förutom nice rakeback och snabb och bra klient?

 

EDIT: såg pokermods.com på bordet nu så glöm första frågan :P

 

EDIT2: Dem där är ju egentligen för partypoker kom jag på nu, så du får gärna berätta hur man gör om du vill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde en film idag. kör 9bord NL200 i 25min, 2500x1600, 250MB typ. öppna den på egen risk(hörde att den kraschade windows för någon som provade den på sin lågupplösta instabila dator)

 

spelar rätt kasst. har verkligen inte vanan inne för så många bord. min aggfaktor blev skyhög och jag gör några tveksamma continuationbets. har inte kört 6+ bord på flera månader så tappat madgrindskillzen lite.

 

vill ha kommentarer generellt om monstergrindpoker och om enskilda händer.

 

enjoy:

http://www.megaupload.com/?d=MWMWBDPI

 

haha LOL va roligt du sa preflop. nu slutade jag tilta på grund av dig :) TACK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mums :D Har precis börjat kika och undrar bara hur du fixat till bordsdesignen? Ser ut som betonbet typ, hur fixar man sånt, antar att man byter ut några filer i nån mapp?

 

Sen vilka fördelar ser du med att spela på prima förutom nice rakeback och snabb och bra klient?

 

EDIT: såg pokermods.com på bordet nu så glöm första frågan :P

 

jag gjorde bordet själv i paint. tog en från pokermods och rättade till den så den passade bra in på table6.dat . blev lite fulhack, men duger för mina behov.

 

gillar PL. softa deals. pma om ni är intresserade av BRA deals. mer reklam vågar jag inte göra för då blir jag väl bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo!

 

Jag tittade några minuter på din film, men det kändes extremt svårt att hänga med och förstå vilket bord du syftade på när du pratade. Vetifan hur det löses på ett übersmidigt sätt, men kanske typ bara lägga till "nu i nedersta vänster fönstret så skulle jag normal squeeza..." eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo!

 

Jag tittade några minuter på din film, men det kändes extremt svårt att hänga med och förstå vilket bord du syftade på när du pratade. Vetifan hur det löses på ett übersmidigt sätt, men kanske typ bara lägga till "nu i nedersta vänster fönstret så skulle jag normal squeeza..." eller så.

 

Eller painta en bild lite snabbt där han visar vilket bord som heter nr1-X som visas innan varje film eller nått. "På trean skulle jag vilja check/raisa, oj kolla vilken stor pott på femman".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...