eyedol Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 15kkr. dull kostade 18kkr vid tillfället. dessutom har apple säkert 5kkr högre andrahandsvärde. så typ jättemycket bättre investering =) dessutom är dull så sjukt ful. Jag köpte min i Juni för 14k så tror knappast du behöver ge 18k nu. (ebay powerseller). 5k högre andrahandsvärde, "ok". Sen är väl smaken som baken men den är ju svart iaf vilket din laptop och DELL monitor också verkar vara. Visst den är ganska kantig men kan inte påstå att den är ful, snarare rätt snygg. Citera
eyedol Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Går du på starka mediciner? Nej, lite småförkyld men tar inga droger. Hur mår du själv? Citera
heltok Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Postad 11 April , 2007 Jag köpte min i Juni för 14k så tror knappast du behöver ge 18k nu. (ebay powerseller). 5k högre andrahandsvärde, "ok".Sen är väl smaken som baken men den är ju svart iaf vilket din laptop och DELL monitor också verkar vara. Visst den är ganska kantig men kan inte påstå att den är ful, snarare rätt snygg. ska sälja min dull. och min laptop. och köpa en macbook pro =) jämföra med ebay känns orättvist. många väljer ju bort apple pga det höga priset, men idagsläget så känns inte som att det argumentet räcker. så bortse från oklarigheten vilken som har lägst TCO. fördelar dull: bättre gamut bättre kontrast bättre frekvens fördelar apple: gamut spelar ingen roll för dagens skärmar vettig kalibrering från fabrik, går att använda för bildredigering snygg är iaf änsålänge väldigt nöjd med min apple. dull är säkert jättebra också men jag tycker finnish etc är grymt viktigt. mer kärlek för appleskärmen helt enkelt Citera
kfluffie Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Heter du heltok som i "helt ok" eller som att du är helt tokig? Jag har alltid trott det senare. Lycka till. Det beror lite på hans humör skulle jag tro ... Han har nog inte riktigt själv uttalat det (troligtvis för att han ej vet själv) =) Citera
jojje2k Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Hel-tok säger väl han i sina filmer han har spelat?? Hel-tok >>>> Helt-ok imo Citera
Jimbolito Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 kanske dags för dig att öppna dörren på oakwood och gå ut någon dag... Ska komma från rätt käft... Citera
Jimbolito Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 beställde lite böcker(tack för tipsen hjort o co): 1 0307338401 BENJAMIN, ARTHUR:SECRETS OF MENTAL MATH 111 kr 111 kr 1 0393324869 WHEELAN, CHARLES J.:NAKED ECONOMICS 132 kr 132 kr 1 0441790348 HEINLEIN, ROBERT A.:STRANGER IN A STRANG 75 kr 75 kr 1 1400077427 GILBERT, DANIEL:STUMBLING ON HAPPINESS 125 kr 125 kr 1 1401359418 WISEMAN, RICHARD:LUCK FACTOR 111 kr 111 kr 1 156924328X KLEIN, STEFAN:SCIENCE OF HAPPINESS -OS 135 kr 135 kr 1 1904468306 SLOTBOOM, ROLF:SECRETS OF PROFESSIONAL-W 161 kr 161 kr följande böcker i bevakningslistan: GRUDZIEN, NICK:WINNING IN TOUGH HOLD EM Ännu inte utkommen LOSIER, MICHAEL J.:LAW OF ATTRACTION Tillfälligt slut Vill oxå kunna läsa.... Citera
jakobl Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Heter du heltok som i "helt ok" eller som att du är helt tokig? Jag har alltid trott det senare. Lycka till. Han heter Helto K....nånting. TYp lol omg plz jag kanske minns fel LOL LOL LOL LOL. Citera
eyedol Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Förstår inte riktigt det orättvisa med att jämföra med ebay, man får ju en helt ny skärm. Aja ivf så förstår jag att du är beredd att lägga några extra tusenlappar för designen, skiten syns ju ändå rätt bra i hemmet med tanke på sin storlek Citera
Kollikock Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Vill oxå kunna läsa.... Ska komma från rätt käft... Fan vad du är inne och trollar idag då... Han heter Helto K....nånting. TYp lol omg plz jag kanske minns fel LOL LOL LOL LOL. haha, så jävla bra Citera
Kollikock Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Dagboken följer inte riktigt sin rubrik. Det är inte särskilt seriöst här... Citera
PinkFloyd Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 du e sjuuuuuuk jimmi så jävla sjuuuyyk asså Citera
Jimbolito Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 du e sjuuuuuuk jimmi så jävla sjuuuyyk asså Lol, åh wem fan är dyy? Citera
heltok Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Dagboken följer inte riktigt sin rubrik. Det är inte särskilt seriöst här... läs första posten så står det utförligt varför jag inte är seriös än. Citera
LongAgo Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Sist jag läste i din dagbok (va någon av de andra) så var du i thai, är du tillbaka i sverige nu ? Citera
Hjort Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Vill oxå kunna läsa....Du missförstår, det här är bara en del av heltoks PUA-bit. Han skaffar bara böckerna för att gå omkring med och impa på tjejer. Få saker är mer brudmagnet än en bok om hur man räknar snabbt i huvudet. Citera
heltok Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Du missförstår, det här är bara en del av heltoks PUA-bit. Han skaffar bara böckerna för att gå omkring med och impa på tjejer. Få saker är mer brudmagnet än en bok om hur man räknar snabbt i huvudet. en klassiker är ju annars "if you win i give you 1000baht, if i win you go with me". Citera
Miami Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 en klassiker är ju annars "if you win i give you 1000baht, if i win you go with me". connect4aments.. lol Citera
PinkFloyd Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 feeta pickup-artists när det är thaibrudar som gäller, måste ha sitt A-game igång där asså. brukar köra med den andra klassikern att alltid ta på mig skor när jag går ut o raggar. samt att vara homo sapiens. då smälter brudarna som smör och börjar skrika hello sexy man. så jävla fet grej jag har på g där asså Citera
Myssion Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det är två ord i rubriken på den här dagboken som inte hör ihopa riktigt... Citera
Donner Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 feeta pickup-artists när det är thaibrudar som gäller, måste ha sitt A-game igång där asså. brukar köra med den andra klassikern att alltid ta på mig skor när jag går ut o raggar. samt att vara homo sapiens. då smälter brudarna som smör och börjar skrika hello sexy man. så jävla fet grej jag har på g där asså Oj oj oj, du kan knepen mannen! Får ge mig några tips på löten nån dag, börjar bli sugen nu. Citera
Kollikock Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det är två ord i rubriken på den här dagboken som inte hör ihopa riktigt... Seriös och SnG? LOL Donkaments... Citera
PinkFloyd Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 mm fan precis en promenad runt lötskön.. nära ögat att man trailar in då. kanske i helgen om man pallar Citera
heltok Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Du som är HELT-OK på SvS? nej. någon som snor mitt nick. min dator är stabil. och knäpptyst: notera att hårddiskarna är upphängda. och att min cpukylare är enorm! har 3st nexuskylare på 7v volt som inte syns också. tyst som fan helt enkelt. notera äpplet under skärmen. mycket snyggt. Citera
Recommended Posts