Pfoskariot Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Kanske en dum fråga men varför kör inte SvS med bonusar etc? Citera
Colderose Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Kanske en dum fråga men varför kör inte SvS med bonusar etc? De får inte bl.a. med hänvisning till att Svenska Spel ska ta sitt samhälleliga ansvar för att minska riskerna att locka folk in i spelberoende. Samtidigt marknadsför de sin pokerverksamhet för svenska folket. Dubbelmoral? Javisst. Citera
Eblinho Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 tror det är emot deradäs policy. Dom ska inte locka spelare att spela. Därför dom inte har turneringar me garanterade prispengar osv. däremot vet jag inte varför dom inte har rebuy turrar. Citera
Colderose Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 tror det är emot deradäs policy. Dom ska inte locka spelare att spela. Därför dom inte har turneringar me garanterade prispengar osv. däremot vet jag inte varför dom inte har rebuy turrar. En rebuy-turnering anses som "äventyrlig" eftersom man inte i förväg kan veta hur mycket den kommer att kosta. Därför erbjuder SS inte den formen av turneringar, av "folkhälsoskäl" med andra ord. Citera
Fnii! Grrp! Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 En rebuy-turnering anses som "äventyrlig" eftersom man inte i förväg kan veta hur mycket den kommer att kosta. Därför erbjuder SS inte den formen av turneringar, av "folkhälsoskäl" med andra ord. De hade återköpsturrar i början. Och de erbjuder ibland små bonusar på oddset. Men tydligen är det inte okej på pokern. Citera
Colderose Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 De hade återköpsturrar i början. Och de erbjuder ibland små bonusar på oddset. Men tydligen är det inte okej på pokern. Det är väl inte omöjligt att rebuy-turneringarna kommer tillbaka, då med argumentet att Svenska Spel vill stämma i bäcken och dra folk bort från oseriösa utländska sajter som bara vill profitera och dra in spelare i beroendeträsket. Citera
Vlade_Divac Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Jag har hört att svenska spel kommer börja sälja knark till narkomaner inte för att tjäna pengar men för att hålla de borta från farliga knarklangare Citera
Recommended Posts