käcken Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Jag antog att Dubbla nätverk! Dubbla vinster! betydde att jag först kunde rakea 220€ på Boss och 220€ på B2B, vilket skulle ge mig Dubbla vinsten av det jag valt när jag signade upp. Om jag tex tog IPOD skulle jag få två. Men när jag nu rakeat ihop det på båda nätverken visar det sig att jag misstolkat det hela, det blir bara en ipod. Tur att jag inte försökte mig på två datorer, då hade jag inte varit glad. Ville bara skriva in detta så inte fler gör samma misstag som jag. Citera
DL Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Ställer frågan här åxå då.. kört in tvn på easterace men verkar ha fått en rätt beskedlig summa vipcashback (antar gold) är detta som de ska vara? Citera
Prizonic Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Ställer frågan här åxå då.. kört in tvn på easterace men verkar ha fått en rätt beskedlig summa vipcashback (antar gold) är detta som de ska vara? Jag fick då det inte iaf . Skapade iofs kontot enbart för race:t och har aldrig anmält mig till VIP cashback ifall man fortfaranade behöver göra det. Citera
Bogust Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Ställer frågan här åxå då.. kört in tvn på easterace men verkar ha fått en rätt beskedlig summa vipcashback (antar gold) är detta som de ska vara? Skumt...Enligt supporten ska det iaf inte gå att delta i Cashbackprogrammet samtidigt som man spelar ihop till någon av prylarna. Citera
MaybePirog Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Hur gör man för att få sin pryl när man rakeat klart och hur ser man hur mycket man rakeat den tidigare månaden? Citera
DL Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 du mailar dem. fast de säger nog som de sa till mig att de ska börja skicka ut sakerna då racet e slut. likaså rakestatusen så mailar du dem så fåru den. Citera
heimdall87 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Jag antog att Dubbla nätverk! Dubbla vinster! betydde att jag först kunde rakea 220€ på Boss och 220€ på B2B, vilket skulle ge mig Dubbla vinsten av det jag valt när jag signade upp. Om jag tex tog IPOD skulle jag få två. Men när jag nu rakeat ihop det på båda nätverken visar det sig att jag misstolkat det hela, det blir bara en ipod. Tur att jag inte försökte mig på två datorer, då hade jag inte varit glad. Ville bara skriva in detta så inte fler gör samma misstag som jag. gg Citera
owster Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Angående contributed eller ej: Hej XXX Så länge som du får kort så räknas raken på dig också. Så du behöver alltså inte bidra med pengar till potten för att ta del av raken. Den rake som betalas i varje pott delas upp procentuellt till alla runt bord, men dom som spelar efter floppen får en högre procentsats. Mvh Viktor Morgården Redbet Support Citera
elvisero Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Skönt att vara klar med bonusen, tänkte bara höra om det är många fler som har grindat ihop en dator och om man ska vara nöjd med den redbet beställer eller om man ska wajna till sej en bättre, alltså be dem beställa en annan? De säger sej vara väldigt flexibla, men jag kan tänka mej att det krävs mer än en ändrad beställning för att påverka dem... Citera
JGrande Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Skönt att vara klar med bonusen, tänkte bara höra om det är många fler som har grindat ihop en dator och om man ska vara nöjd med den redbet beställer eller om man ska wajna till sej en bättre, alltså be dem beställa en annan? De säger sej vara väldigt flexibla, men jag kan tänka mej att det krävs mer än en ändrad beställning för att påverka dem... Jag har grindat ihop till en dator också.. Vet inte riktigt om man ska vara nöjd, skulle ju inte vara fel med en laptop med bättre upplösning för att kunna köra fler bord..Om det nu är möjligt att få en annan Citera
kyyr Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Jag har också grindat in en dator. Jag har ingen koll på om den man ska få är bra? Kanske är värt att försöka få en bättre, isf vilken ska man be om =) Citera
JGrande Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Det gick tydligen inte att få byta datorn, så jag tog pengarna istället och köpte en egen.. Jag fick ut 1000€ (50% rakeback) och datorn man får är nog inte värd så mycket Citera
pettaN_- Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 säg till när ni fått era grejer hemskickade Citera
fozzilman88 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 jag skulle få min välförtjänta tv nästa vecka sa dom:-) Citera
Prizonic Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Har inte fått min TV än iaf. De ringde mig dock i veckan men missade samtalet . Citera
MaybePirog Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Bara jag som tycker att Redbet visade sig vara en jävligt bra sida? Citera
pettaN_- Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Bara jag som tycker att Redbet visade sig vara en jävligt bra sida? mm faktiskt, jag blev då väldigt positivt överraskad av deras support som det aldrig var några problem med, synd bara det tillhör boss/b2b Citera
Prizonic Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Schysst support och uttagen går på direkten, kanon! Dock är det sjukt tråkiga nätverk. Citera
fozzilman88 Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 ja supporten är ju skitbra.. man kan ju typ få grejjer utan att göra ett piss.. tv apparater o sånt, fast man måste spela lite.. Citera
MaybePirog Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Aja nätverken får man ju tycka vad man vill om, själv älskar jag boss-klienten! Stannar på redbet iaf Citera
fozzilman88 Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 jag skulle få min tv denna veckan sa dom men inget har hänt.. Citera
fozzilman88 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Grattis, ni har blivit lurade. mig gör det inget då jag redan har en 28 tums Luxor Tv från 1997, men visst hade det varit roligt med en ny burk. Citera
Recommended Posts