Gå till innehåll

Redbet påskrace. Prylar i bonus.


Converze

Recommended Posts

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan tänka mig att det tar runt 10-12 000 händer på NL200 att cleara TV:n. Har själv rakeat drygt 400 euro på 1600 händer NL400 och 1000 händer NL200.

 

Lol så seeegt?

 

för mig tog de bara 1 timme då jag skyfflade NL5000 . Där ligger ju maxraken på 500€/pot.

 

Nu står 37"arn i tvrummet o pumpar ut kvalitetsporr!

 

Riktigt fin bonus imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kombinera med signup kod om man ska ta tv:n? och om man redan har konto?

 

tveksamt om det går att köra samtidigt med signup bonus, men vet ärligt inte...

 

Om man däremot har konto redan så kan du öppna ett nytt, men kan då bara spela ihop för antingen Tvn eller datan. Detta besked fick jag i varje fall från supporten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon om vet om man måste ha lagt in något i potten för att få rake eller om det räcker med att bara bli tilldelad en hand?

Hela grundtanken är ju att man ska rakea

 

En fråga till. Vip poängen man spelat in när man tar plasma tv bonusen, försvinner de? eller kan man satsa vidare på en weekend till barcelona...:lol:

Försvinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon hur lång tid det tar att rakea €220 på nl100??? 4 bord 6-manna.

 

Tänkte grinda ihop en ipod lite snabbt. Men vill ju inte att det ska ta huuur lång tid som helst.

 

Fattar jag även det rätt att om man är klar med bonusen imorrn, så måste man vänta ända fram till sista maj innan man får produkten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon hur lång tid det tar att rakea €220 på nl100??? 4 bord 6-manna.

 

Tänkte grinda ihop en ipod lite snabbt. Men vill ju inte att det ska ta huuur lång tid som helst.

 

Fattar jag även det rätt att om man är klar med bonusen imorrn, så måste man vänta ända fram till sista maj innan man får produkten?

 

Jag spelade 1000vip på heypoker, det motsvarade knappt 200€, vet inte om det är mkt iof. Men det är iaf ett hum :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen är ju skitdålig. Sen måste man vänta tills aug. innan man får grejerna, de sjunker nog lite i värde tills dess också. Redbet erbjuder 60% rb, varför tar ni inte de pengarna och köper det ni vill ha istället? (har ingen aning om man får 60% på båda nätverk).

 

När holdem.se hade en kampanj tillsammans med redbet så var man tvungen att rejka e1500 och så fort man var färdig så skulle de skicka en 32 tum lcd. Vet inte hur det gick eftersom jag var inte med, men en komps var med och han är nöjd.

 

Har skickat mail till redbet, men får inte svar på mina frågor utan bara standardsvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...