Gå till innehåll

Redbet påskrace. Prylar i bonus.


Converze

Recommended Posts

Jag antog att Dubbla nätverk! Dubbla vinster! betydde att jag först kunde rakea 220€ på Boss och 220€ på B2B, vilket skulle ge mig Dubbla vinsten av det jag valt när jag signade upp. Om jag tex tog IPOD skulle jag få två. Men när jag nu rakeat ihop det på båda nätverken visar det sig att jag misstolkat det hela, det blir bara en ipod. Tur att jag inte försökte mig på två datorer, då hade jag inte varit glad. Ville bara skriva in detta så inte fler gör samma misstag som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ställer frågan här åxå då.. kört in tvn på easterace men verkar ha fått en rätt beskedlig summa vipcashback (antar gold) är detta som de ska vara?

 

Jag fick då det inte iaf :S. Skapade iofs kontot enbart för race:t och har aldrig anmält mig till VIP cashback ifall man fortfaranade behöver göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer frågan här åxå då.. kört in tvn på easterace men verkar ha fått en rätt beskedlig summa vipcashback (antar gold) är detta som de ska vara?

 

Skumt...Enligt supporten ska det iaf inte gå att delta i Cashbackprogrammet samtidigt som man spelar ihop till någon av prylarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antog att Dubbla nätverk! Dubbla vinster! betydde att jag först kunde rakea 220€ på Boss och 220€ på B2B, vilket skulle ge mig Dubbla vinsten av det jag valt när jag signade upp. Om jag tex tog IPOD skulle jag få två. Men när jag nu rakeat ihop det på båda nätverken visar det sig att jag misstolkat det hela, det blir bara en ipod. Tur att jag inte försökte mig på två datorer, då hade jag inte varit glad. Ville bara skriva in detta så inte fler gör samma misstag som jag.

 

gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående contributed eller ej:

 

Hej XXX

 

Så länge som du får kort så räknas raken på dig också. Så du behöver alltså inte bidra med pengar till potten för att ta del av raken.

Den rake som betalas i varje pott delas upp procentuellt till alla runt bord, men dom som spelar efter floppen får en högre procentsats.

 

 

Mvh

 

Viktor Morgården

Redbet Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Skönt att vara klar med bonusen, tänkte bara höra om det är många fler som har grindat ihop en dator och om man ska vara nöjd med den redbet beställer eller om man ska wajna till sej en bättre, alltså be dem beställa en annan? De säger sej vara väldigt flexibla, men jag kan tänka mej att det krävs mer än en ändrad beställning för att påverka dem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att vara klar med bonusen, tänkte bara höra om det är många fler som har grindat ihop en dator och om man ska vara nöjd med den redbet beställer eller om man ska wajna till sej en bättre, alltså be dem beställa en annan? De säger sej vara väldigt flexibla, men jag kan tänka mej att det krävs mer än en ändrad beställning för att påverka dem...

 

 

 

Jag har grindat ihop till en dator också.. Vet inte riktigt om man ska vara nöjd, skulle ju inte vara fel med en laptop med bättre upplösning för att kunna köra fler bord..Om det nu är möjligt att få en annan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...