Patfor Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Note to self. Hangarfartyg någon? Tror en atomubåt skulle smälla högre! Nä just det, finns ju inte så mycket hav i Nevada.... /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Vegas-resans $3000 i värde, hur ser den beräkningen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Vegas-resans $3000 i värde, hur ser den beräkningen ut? Vet inte det men det blir lit övervärde iaf spelat ihop 6000mpp möjlig rackeback hade varit 660 dollar så blir väl ett par hundra dollars övervärde lol. Hade varit bättre med både och Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Nu har vi börjat presentera de olika Upplevelsepaketen! Läs mer här! Det var inte lätt att hitta den tråden. Nu är jag äntlgen klar med resan, nuska jag börja grinda lite "upplevelser" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Vet inte det men det blir lit övervärde iaf spelat ihop 6000mpp möjlig rackeback hade varit 660 dollar så blir väl ett par hundra dollars övervärde lol. Hade varit bättre med både och "övervärde" beror på hur man ser det. Hade du istället spelat alla crypto med månadsvisa reloads hade bara de motsvarat mellan 3500-4000 dollar(beroende på vad du väljer att spela) för 20000MPP , lägger du till RB som i ditt fall då skulle varit lite över 2000 dollar ytterligare så har du genast ett värde på minst 5500 dollar för dina MPP så nja, vet inte om jag håller med om att denna resa har något övervärde alls, även om det såklart är en kul grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wigren Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Undrar om ni kommer ha andra alternativ till resa och olika sorters skärmar? En ipod nano (8Gb) vore ett trevligt alternativ. Om det ska ha något med poker att göra vore ett förslag att tex. ha ett live-kit som inkluderar ett pokerbord och marker. Då skulle man slippa använda barnens leksaksmatta som underlag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 David angående den här 24" skärmen från acer alla affärer har den som utgående produkt är det nåt fel på den eller? Man vill ju inte ha en skärm som pajar efter 1 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Hur ligger det till med leverans nu i mitten på juni, jag är lite sugen på en tv inför sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Hur ligger det till med leverans nu i mitten på juni, jag är lite sugen på en tv inför sommaren Du ska med mig till Vegas, inte köpa kapitalvaror! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Hur gärna jag än vill, så har jag problem med semester. Som heltidsarbetande it-konsult, med semester redan uttagen i sommar, blir det tyvärr svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Är den lättinspelad? kommer väl lira nl100 o nl200. hur många mpp gör man per bord ? fanns inte miniview va? förutom detta.. finns de ngn insättningsbonus o annat? o efter racet e slut har man möjlighet till o få ngn form av bananer? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Hej ParbetDavid. Dags att gnälla en del på Parbet nu igen. Denna gång vill jag veta vad för kompensation jag kommer få för att Finalen jag kvalat in till inte spelades p.g.a. för få deltagare. Inte ens direkt inköps kostnaden till finalen har satts in på mitt konto, de här är ju rent ut sagt skamligt anser jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 det är lugnt, support säger pengarna sätts in på kontot inom 24 timmar, trist dock man inte fick spela finalen, hade varit ett bra pris att slåss för för oss 5:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Hej, Nu ska alla ha fått sina satellitvinster insatta på sitt konto igen. Tycker också det är tråkigt att turneringen inte blev av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Hej, Nu ska alla ha fått sina satellitvinster insatta på sitt konto igen. Tycker också det är tråkigt att turneringen inte blev av. No... inte en cent där inte! ---- Update: nu har dom trillat in som dom ska. Man får väll försöka kvala in till nästa och hoppas den spelas då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
c0ffy Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Hej David Fick nys om den här dealen idag på parbets hemsida där jag också registrerade mig. Fick upp ett meddelande som sa att registreringen var klar. Men efter att läst tråden här om kampanjen som säger att endast registrering i registreringstråden är gällande undrar jag helt enkelt vilket som gäller. Är jag registrerad för kampanjen redan genom hemsidan eller ska jag även plita ner nummer och nick i anmälningstråden för att poängen ska börja räknas?(så inget blir galet bara) /coffy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Hej David Fick nys om den här dealen idag på parbets hemsida där jag också registrerade mig. Fick upp ett meddelande som sa att registreringen var klar. Men efter att läst tråden här om kampanjen som säger att endast registrering i registreringstråden är gällande undrar jag helt enkelt vilket som gäller. Är jag registrerad för kampanjen redan genom hemsidan eller ska jag även plita ner nummer och nick i anmälningstråden för att poängen ska börja räknas?(så inget blir galet bara) /coffy Hej, De båda kampanjerna är egentligen likadana men här på Pokerforum kan det dyka upp lite mer goodies. Jag skulle rekommendera att du kör en anmälan här också så stryker jag dig från den på siten. /David Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 är det satt något datum för resan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 vore skitgrymt om jag kunde få ett svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts