ea_0707 Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Vad är det för TV ? edit: Hur många bord kan man lira på crypto? edit2: Och finns det miniview? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Vart kan man hitta mer info om resan? Datum är väl mest intressant i nuläget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Undrar också vad det är för tv. Exakt Och man kunde få 1k$ bonusen samtidigt som man spelar in säg tvn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 TVn är tyvärr det som inte är helt fastställt vad det blir eftersom priserna kan hinna skifta så mycket tills det är dags, i så fall vill vi ju kunna ge er ett "bättre" alternativ än de vi skulle kunna köpa in nu. Du kan lira ett obegränsat antal bord så länge din dator och uppkoppling hänger med. Tyvärr får vi inte miniview förrän till sommaren vilket givetvis försvårar multitablandet. Nån som vet var man kan spela till sig en 24" skärm för att underlätta? Vad är det för TV ?edit: Hur många bord kan man lira på crypto? edit2: Och finns det miniview? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Då vi först måste ha en uppfattning om hur måga vi blir på resan för att kunna fastställa datum är det inte helt spikat än. Det blir dock efter sommare, troligtvis i oktober. Vart kan man hitta mer info om resan? Datum är väl mest intressant i nuläget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 TVn är tyvärr det som inte är helt fastställt vad det blir eftersom priserna kan hinna skifta så mycket tills det är dags, i så fall vill vi ju kunna ge er ett "bättre" alternativ än de vi skulle kunna köpa in nu. Du kan lira ett obegränsat antal bord så länge din dator och uppkoppling hänger med. Tyvärr får vi inte miniview förrän till sommaren vilket givetvis försvårar multitablandet. Nån som vet var man kan spela till sig en 24" skärm för att underlätta? Hur mycket kommer ni då betala för tvn, så man vet i vilken prisklass man kan få? Så länge det inte är en Full HD tv är liksom inte erbjudandet intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Tyvärr kan vi inte garantera en Full HD Tv. Hur mycket kommer ni då betala för tvn, så man vet i vilken prisklass man kan få? Så länge det inte är en Full HD tv är liksom inte erbjudandet intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Tyvärr kan vi inte garantera en Full HD Tv. Du kan inte ens säga priset på tvn ni kommer köpa? Det verkar det ju som ni fastslått ifall ni inte vill säga modell än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Så om jag spelar ihop 14000 MPP får jag 1000 bucks och en kortlek. Vill jag inte spela mer så får jag en TV? Spelar jag ihop 5500 MPP till (totalt 19500 MPP) så blir det Vegas också? Kan det vara möjligt, eller har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Par detaljer här: Angående tv:n, så vore det nog smart av er att ange märke och modell (såklart med brasklappen att det kan vara en nyare men likvärdig modell av samma märke. Man vill ju kanske inte sitta med Taipei Electronix 65le när grinden är slut. Sen två frågor: 1. Varför måste man posta sitt E-cashnummer i en öppen tråd? Kan man inte skicka PM? 2. Om man spelar ihop till nån av prylarna, måste man vänta med leveransen till efter 15:e augusti då, eller kan man få dem i maj t.ex.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
båt Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Jag har redan ett Parbet-konto (med rakeback). Ska jag skapa ett nytt konto för att ta del i den här kampanjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 hur anmäler man sig via pokerforum?? aldrig gjort de förr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 nvm, hittade =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 okej, jag laddade hem klienten VIA PF-LÄNKEN och skapade ett konto i klienten, det är ok va ? tänkte, man behöver väl inte göra kontot på hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Kan man se att man är reggad via forumet? så man inte får nån obehaglig överaskning i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Kan man se att man är reggad via forumet? så man inte får nån obehaglig överaskning i augusti. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Gissningsvis går det inte att se, men det lär gå att fråga en viss parbet representant på forumet så man är säker innan man börjar grinda Själv funderar jag på att ge en tv till min pappa när han fyller ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Det enda du kan tänkas ha missat är att $1000 bonusen bygger på hur mycket du spelar in under april. Så om jag spelar ihop 14000 MPP får jag 1000 bucks och en kortlek. Vill jag inte spela mer så får jag en TV?Spelar jag ihop 5500 MPP till (totalt 19500 MPP) så blir det Vegas också? Kan det vara möjligt, eller har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Det är min kollega i Finland som har hand om det där men det kommer hamna på ett värde mellan $1500 - $1700 ca. Du kan inte ens säga priset på tvn ni kommer köpa? Det verkar det ju som ni fastslått ifall ni inte vill säga modell än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Det är min kollega i Finland som har hand om det där men det kommer hamna på ett värde mellan $1500 - $1700 ca. Såååja, då är det bara en garanti på vilket märke och modell det kommer att vara som saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Kan se att det vore en bra idé att presentera exakt modell på TVn precis som med skärmarna, ska kolla upp det där. Tanken med att posta i en tråd är att alla ska se vilka som har anmält sig och ta reda på vem som tänker åka till Vegas. Kanske vill man ha sällskap med sin forumälskling. Är man väldigt rädd för att posta sitt E-cash så går det bra att PMa det till mig. Jag brukar själv gå efter devisen, tycker Ola det är ok tycker jag det är ok. Alla priserna levereras efter kampanjens slut. Par detaljer här: Angående tv:n, så vore det nog smart av er att ange märke och modell (såklart med brasklappen att det kan vara en nyare men likvärdig modell av samma märke. Man vill ju kanske inte sitta med Taipei Electronix 65le när grinden är slut. Sen två frågor: 1. Varför måste man posta sitt E-cashnummer i en öppen tråd? Kan man inte skicka PM? 2. Om man spelar ihop till nån av prylarna, måste man vänta med leveransen till efter 15:e augusti då, eller kan man få dem i maj t.ex.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Det är inte nödvändigt. Du kan dock inte få rakeback samtidigt som denna kampanj. Jag har redan ett Parbet-konto (med rakeback). Ska jag skapa ett nytt konto för att ta del i den här kampanjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Om man inte har rätt till kampanjen komme rjag att kontakta er inom en vecka från det att ni registrerat er i anmälningstråden. Förhoppningsvis kan vi lösa något då ändå. Kan man se att man är reggad via forumet? så man inte får nån obehaglig överaskning i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Om man ej vill gå på Vegas-resan, måste man skriva i tråden då? Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Om man ej vill gå på Vegas-resan, måste man skriva i tråden då? Mvh, KF! Det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts