bomanski Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 NoiqPoker is the shit! Grym support, bra erbjudanden! Citera
sokrat3s Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 NoiqPoker is the shit! Grym support, bra erbjudanden! Blir lite löjligt att hylla en site inom samma nätverk i en tråd där problemet inte är sitespecifikt utan drabbat hela nätverket. Citera
XaaL Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Blir lite löjligt att hylla en site inom samma nätverk i en tråd där problemet inte är sitespecifikt utan drabbat hela nätverket. Nån sa ju att allt funkade på NOIQPOKER? Citera
draft Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Nån sa ju att allt funkade på NOIQPOKER? Mmm, men även det ballade ur kort därefter... Citera
Prizonic Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Mycket lustigt detta, även jag har samma problem som bl.a. kissemissen. Funkar dock att lira på några NL50 och ett NL100 bord. Helt cpigt Citera
Kissemissen Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Blir lite löjligt att hylla en site inom samma nätverk i en tråd där problemet inte är sitespecifikt utan drabbat hela nätverket. Verkar som problemet endast (?) ligger på gamla tain-klienter. Varken NOIQ eller Carlos funkar. Däremot upplever jag inga problem på exempelvis Playgate. Citera
ebisumaru Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Verkar som problemet endast (?) ligger på gamla tain-klienter. Varken NOIQ eller Carlos funkar. Däremot upplever jag inga problem på exempelvis Playgate. NOIQ funkar fint just nu. Citera
calloway Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 När sånt här händer poppar ofta "Pokes" upp i tankarna... Hoppas inte Carlos e släkt me Sopranos.... Citera
evigt_drabbad Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 mm man börjar bli lite orolig o tänker på pokes carlospoker har inte ens varit listad på ipokers lista över skins (noble funkar fint) Citera
XaaL Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 De är rätt sega... Vad är det här med Pokes Citera
sokrat3s Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 mm man börjar bli lite orolig o tänker på pokes carlospoker har inte ens varit listad på ipokers lista över skins (noble funkar fint) dom är listade som Tain liksom 10tal andra rum därifrån som t.ex NOiqpoker Citera
ebisumaru Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Idioterna på Pokes är fortfarande skyldiga mig 4k:-( . Hoppas det inte blir samma här. Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Fattar inte hur ni kan spela där?!?! Vad heter nätverket? ...Ipoker va? Jag spelade där under 5-6 tillfällen och ganska länge / gången men fan va tight ! Jag bara spyr över spel där man måste ha set för våga beta. Jag vet inte men svårt att tro det är en tillfällighet. FÖ ogillar jag siter med reload-bonusar så folk kan sitta och checka ner sina 4-tal för att "vinna" bonus... Jag kände verkligen förakt mot detta nätverk. EDIT: totaly fish on carlos/ipoker Citera
sentenced Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 hittar inga spelare på carlos fast det står att det är 15K online är det nåt fel på sajten?? Citera
sureshoT__ Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Carlos fungerar fortfarande inte, över ett dygn nu.. zZZZ! Citera
cOP Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Otroligt dåligt att dom inte kunnat fixa detta snabbare. Verkar dock vara någon vajsing med ipoker servern för spelet flyter ganska knackigt från andra klienter med. Positivt är att det märks en markant skillnad i värdet på nätet när alla carlos-grinders är portade Citera
Steppwolf Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Men vad f.... Tjejen är bortre t och det är pissväder ute. Jag kylen full med kött och pilsner. Jag har vinden i ryggen och gud i brallan och så funkar inte skiten!!! Citera
cOP Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Men vad f.... Tjejen är bortre t och det är pissväder ute. Jag kylen full med kött och pilsner. Jag har vinden i ryggen och gud i brallan och så funkar inte skiten!!! http://www.enannanipokersite.nu? Citera
Prizonic Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Vad sysslar dom med? Vad har supporten sagt? Citera
Beirut_kid Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Det är grinders du ska tjäna pengar på för o bli en bra spelare. Ingen sport ju o själa en en liten flickas godis Otroligt dåligt att dom inte kunnat fixa detta snabbare. Verkar dock vara någon vajsing med ipoker servern för spelet flyter ganska knackigt från andra klienter med. Positivt är att det märks en markant skillnad i värdet på nätet när alla carlos-grinders är portade Citera
sureshoT__ Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 någon som har fått nå vettigt svar av supporten om vad som händer och när det beräknas vara ordnat? Citera
widde_f Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då... Citera
ebisumaru Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då... Så det är möjligt att få ut pengar från carlos nu, alltså man behöver inte vänta en månad? Citera
widde_f Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Vågar inte svara på det..Inte prövat faktiskt.. Fick bara denna info: "Carlos Poker försäkrade att allas pengar är helt och hållet säkra och arbetar hårt för att lösa problemet.".... Citera
Recommended Posts